Dank je. Ben blij dat ik eindelijk een 'normale' beloning krijgt voor mijn harde werken.quote:
Mooie stap gemaakt dus? Lekker hoor.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 14:53 schreef MisterFox het volgende:
[..]
Dank je. Ben blij dat ik eindelijk een 'normale' beloning krijgt voor mijn harde werken.
Met 1 jaar ervaring toon je wel hbo denkniveau aan denk ik, salarisrange lijkt mij wel realistisch. Waar ik nu werk staan ze wel te springen om mensen als jij volgens mij.quote:Op zondag 7 april 2024 18:24 schreef oblo het volgende:
👋, ik woon al een tijd in het buitenland en werk nu bijna een jaar als full stack dev (JS/TS/MERN/SQL,GIT etc). Ik zit erg met het idee te spelen om over een jaar terug naar NL te komen. Alleen heb ik geen flauw benul wat ik kan verwachten, want ik ben vrij vroeg vertrokken uit NL en heb geen ervaring met de NLse arbeidsmarkt. Dus heb ik een aantal vragen..
Ik was aan het scrollen op Indeed en zag dat bijna alle vacatures minimaal een HBO studie of HBO werk en denk niveau als eis hebben. Ik heb helaas nooit gestudeerd. Hoe belangrijk is een voltooide studie en hoe toon ik aan dat ik HBO werk en denk niveau heb?
Gemiddeld salaris van vacatures die relevant zijn voor mij zitten tussen de 2500 en 4000 eur, zijn hier users die kunnen bevestigen of dat gemiddelde realistisch is?
Zijn er naast Indeed en LinkedIn nog andere platformen waar ik vacatures kan vinden?
En als jullie nog tips hebben dan stel ik dat erg op prijs
Waarom precies? Als ik terugkeer over een jaar dan zou ik al ongv 2 jaar ervaring hebben.quote:Op zondag 7 april 2024 18:36 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Waar ik nu werk staan ze wel te springen om mensen als jij volgens mij.
Omdat het nog steeds moeilijk is mensen te vinden.quote:Op zondag 7 april 2024 18:44 schreef oblo het volgende:
[..]
Waarom precies? Als ik terugkeer over een jaar dan zou ik al ongv 2 jaar ervaring hebben.
Bij mijn werkgever vragen ze inderdaad ook vaak om HBO werk en denkniveau omdat dat een beetje standaard bij de vacature hoort. Echter wordt werkervaring/kennis veel belangrijker gevonden dus bij ons krijg je vaak een assessment en als die goed genoeg is ben je ook zeker zonder studie welkom. En ik denk dat het tegenwoordig zo bij heel veel bedrijven gaat. Een studie wordt vaak gewoon genoemd omdat men dat gewend is. Maar als jij gewoon kan aantonen dat je de juiste skills hebt zal dat geen probleem zijn. Zeker met fullstack lijkt me het niet zo lastig om aan een baan te komen.quote:
Hier is het precies andersom. Trouwens, is thuiswerken een paar dagen in de week geaccepteerd over het algemeen?quote:Op zondag 7 april 2024 19:20 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Omdat het nog steeds moeilijk is mensen te vinden.
Jazeker, huidige baan 3-4/5 dagen thuiswerken als norm. Bij mijn komende baan precies hetzelfde, hoefde er bij de sollicitatiegesprekken niet eens over te beginnen want daar kwamen ze zelf mee.quote:Op zondag 7 april 2024 21:00 schreef oblo het volgende:
[..]
Hier is het precies andersom. Trouwens, is thuiswerken een paar dagen in de week geaccepteerd over het algemeen?
Cool. Waarom ben je van baan aan het wisselen?quote:Op zondag 7 april 2024 21:03 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Jazeker, huidige baan 3-4/5 dagen thuiswerken als norm. Bij mijn komende baan precies hetzelfde, hoefde er bij de sollicitatiegesprekken niet eens over te beginnen want daar kwamen ze zelf mee.
Ik hoor dit van vrienden en oud studiegenoten ook dus ik denk dat het vrij gebruikelijk is inmiddels.
💰quote:Op maandag 8 april 2024 05:39 schreef oblo het volgende:
[..]
Cool. Waarom ben je van baan aan het wisselen?
bijna 20% erbijquote:
Kleine correctie trouwens: ik ga 5K bruto verdienen inclusief vakantiegeld en pensioen, was een foutje van mij.quote:
Als je maar plezier in je werk hebt, dat is belangrijker dan wat extra centjes per maand.quote:Op maandag 8 april 2024 09:22 schreef MisterFox het volgende:
[..]
Kleine correctie trouwens: ik ga 5K bruto verdienen inclusief vakantiegeld en pensioen, was een foutje van mij.
Alsnog voor nu een prima salaris. Zo geweldig ben ik nou ook weer niet.
Nog steeds lekker hoor, maar het zou voor mij wel een beetje verwarrend zijn om het zo te communiceren van een bedrijf; maar dat ligt misschien meer aan mij.quote:Op maandag 8 april 2024 09:22 schreef MisterFox het volgende:
[..]
Kleine correctie trouwens: ik ga 5K bruto verdienen inclusief vakantiegeld en pensioen, was een foutje van mij.
Alsnog voor nu een prima salaris. Zo geweldig ben ik nou ook weer niet.
Ja dat is zeker niet onbelangrijk.quote:Op maandag 8 april 2024 09:24 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als je maar plezier in je werk hebt, dat is belangrijker dan wat extra centjes per maand.
Klopt! Ik ga wel aan een project zitten die mij wat meer ligt dus dat is mooi.quote:Op maandag 8 april 2024 09:24 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als je maar plezier in je werk hebt, dat is belangrijker dan wat extra centjes per maand.
lol is dit een gewetensvraagquote:Op maandag 8 april 2024 13:33 schreef MisterFox het volgende:
Is hier iemand die echt verstand heeft van frontend en weet wat-ie doet?
Welk onderwerp/technologie/framework? Ik ben geen master maar ik weet hoe ik een div moet centreren.quote:Op maandag 8 april 2024 13:33 schreef MisterFox het volgende:
Haha nee frontend, daar blijf ik zover mogelijk vandaan, there be dragons.quote:Op maandag 8 april 2024 13:33 schreef MisterFox het volgende:
In de backend is tenminste iets meetbaar goed of fout. Over de frontend heeft iedereen een mening en is het nooit goed.quote:Op maandag 8 april 2024 14:33 schreef Farenji het volgende:
[..]
Haha nee frontend, daar blijf ik zover mogelijk vandaan, there be dragons.
Ja en dan dat js / typescript ecosysteem, met node en npm etc, dat is echt een complete clusterfuck. Voor de meest simpele dingen heb je voor je het weet al honderd miljoen miljard deps.quote:Op maandag 8 april 2024 14:43 schreef Perrin het volgende:
[..]
In de backend is tenminste iets meetbaar goed of fout. Over de frontend heeft iedereen een mening en is het nooit goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |