Raar inderdaad.quote:Op zondag 4 februari 2024 13:01 schreef Zipportal het volgende:
Kleerhont zit liever bij RTL7 dan bij zijn familie. @:de_boswachter
Maendl-Lawrance deed mee en de immer vermoeiende Barilli.. Maar volgens mij waren er meer Britten in Roemenië..quote:Op zondag 4 februari 2024 13:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
Valt me op dat er maar weinig buitenlandse topspelers vd wdf zijn, of lagen die er voor de laatste 128 al veelal uit?
ja dat is hetzelfde alleen zonder commentaar denk ik?quote:
Zit Engels commentaar bij. Ook vies zacht.quote:Op zondag 4 februari 2024 13:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat is hetzelfde alleen zonder commentaar denk ik?
Hoor het al. Ik volg Vitesse - Go Ahead wel.quote:Op zondag 4 februari 2024 13:30 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zit Engels commentaar bij. Ook vies zacht.
Terwijl dit een vd weinige gouden toernooien is vd wdf. Veel punten te rapenquote:Op zondag 4 februari 2024 13:28 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Maendl-Lawrance deed mee en de immer vermoeiende Barilli.. Maar volgens mij waren er meer Britten in Roemenië..
Is Martijn een buut'nlander?quote:Op zondag 4 februari 2024 13:01 schreef Zipportal het volgende:
Kleerhont zit liever bij RTL7 dan bij zijn familie. @:de_boswachter
Ik heb een croissantje met kaas.quote:Op zondag 4 februari 2024 13:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga een appeltje eten.
Antisnack passend bij dit antidarts.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |