Het is inmiddels een "ex" van een kennis van mij, en laatst vroeg ze wat ik ervan zou vinden om met haar op vakantie te gaan. We houden allebei van reizen dus wat dat betreft geen probleem. Zo als ik al zei is het voor mij misschien onbewust meer als vriendschap geworden. Hierdoor weet ik nu niet of ik op dit aanbod "hoe graag ik ook zou willen" in moet gaan, Dit mede doordat haar laatst weer met een ander zag zoenen. Dit hoeft niets te betekenen maar je begrijp dat dit een redelijk vreemde gewaarwording is.
Ik weet wel zeker dat ik het redelijk te pakken heb. Dit mede doordat het de laatste weken het eerste en laatste is waar ik op een dag aan denk.
Zo dit moest ik even van mij afschrijven en hoor graag wat jullie hier van vinden ???
quote:vragen of zij meer in je ziet, VOOR de vakantie
Op zaterdag 15 februari 2003 17:33 schreef DoN_GoS het volgende:
Sinds medio Oktober 2002 heb ik een meisje ontmoet waarmee ik vanaf die periode toch wel een aparte band heb opgebouwd. Zo iemand waar je het gevoel van krijgt dat je er alles tegen kunt zeggen en toch voor vol aangezien blijft worden. Kortom het is een goede "vriendin" van me geworden van mijn kant misschien zelfs wel meer.Het is inmiddels een "ex" van een kennis van mij, en laatst vroeg ze wat ik ervan zou vinden om met haar op vakantie te gaan. We houden allebei van reizen dus wat dat betreft geen probleem. Zo als ik al zei is het voor mij misschien onbewust meer als vriendschap geworden. Hierdoor weet ik nu niet of ik op dit aanbod "hoe graag ik ook zou willen" in moet gaan, Dit mede doordat haar laatst weer met een ander zag zoenen. Dit hoeft niets te betekenen maar je begrijp dat dit een redelijk vreemde gewaarwording is.
Ik weet wel zeker dat ik het redelijk te pakken heb. Dit mede doordat het de laatste weken het eerste en laatste is waar ik op een dag aan denk.
Zo dit moest ik even van mij afschrijven en hoor graag wat jullie hier van vinden ???
![]()
![]()
Ik zie overigens niet in je post wat nu de vreemde signalen van die vriendin zijn. Een bevriend persoon mee op vakantie vragen is toch niet zo raar?
Ik heb ook een paar van die vriendinnen... nou ja, beter dan niets zullen we maar zeggen
quote:Die diagnose heb je vlot gesteld.
Op zaterdag 15 februari 2003 17:47 schreef Knakker het volgende:
Je bent een goede vriend van haar, ze heeft het blijkbaar erg gezellig met je; daarom wil ze graag met je op vakantie. Maar verder zit er niets achter... als jij wel gevoelens voor haar hebt, dan is dat klote, maar daar is verder weinig aan te doen.
quote:Ik durfde het niet zo bout te zeggen, maar eerlijk gezegd denk ik dat het inderdaad een correcte diagnose is.
Op zaterdag 15 februari 2003 17:53 schreef deurmat het volgende:[..]
Die diagnose heb je vlot gesteld.
als je het leuk vind om met 'r op vakantie te gaan, zou ik gewoon gaan als ik jou was. dan met de gedachte dat je je relatie met haar gewoon laat zoals het nu is, en wat er verder gebeurd (vanaf haar kant), dat zie je vanzelf wel en is denk ik wel mooi meegenomen.
pfff wat een post weer op deze zaterdagavond
succes
3 keer gehad...
gewoon denken.. " komt wel goed"
Je kan echter wel open kaart met haar spelen en het haar vertellen dat je op het ogenblik meer voor haar voelt dan vriendschap. Dan weet zij ook waar ze rekening mee kan houden.
Wat je je wel heel goed moet bedenken is: wil je je vriendschap op het spel zetten? Wat als zij weet dat je haar onwijs leuk vind en ze laat opeens niets meer van haar horen als vriendin. Ze gaat je negeren enzo.
Is dat het waard? Kies je je vriendschap boven liefde?
quote:hmm ik heb het ook 3 keer open kaart gespeeld. en idd na 1 2 weken niks horen gaa je boos worden en chagie doen als ze wel weer es wat zeggen en alles gata kapot
Op zaterdag 15 februari 2003 18:12 schreef miss_bleu het volgende:
Vragen of zei wat in jou ziet zitten is idd erg vaag en zal ik me ook niet bij me op me gemak voelen.Je kan echter wel open kaart met haar spelen en het haar vertellen dat je op het ogenblik meer voor haar voelt dan vriendschap. Dan weet zij ook waar ze rekening mee kan houden.
Wat je je wel heel goed moet bedenken is: wil je je vriendschap op het spel zetten? Wat als zij weet dat je haar onwijs leuk vind en ze laat opeens niets meer van haar horen als vriendin. Ze gaat je negeren enzo.
Is dat het waard? Kies je je vriendschap boven liefde?
quote:Dan wel voor de vakantie en niet tijdens!
Op zaterdag 15 februari 2003 18:12 schreef miss_bleu het volgende:Je kan echter wel open kaart met haar spelen en het haar vertellen dat je op het ogenblik meer voor haar voelt dan vriendschap. Dan weet zij ook waar ze rekening mee kan houden.
quote:Ja lijkt me wel handig jah. Tenzij je alleen terug wil in het vliegtuig en een kut vakantie wil hebben als het fout loopt.
Op zaterdag 15 februari 2003 18:16 schreef zwijntje het volgende:[..]
Dan wel voor de vakantie en niet tijdens!
Daarnaast leer je elkaar een stúk beter kennen tijdens zo'n vakantie, en wie weet groeit er wat. Dat is dan alleen maar in je voordeel. Ga er echter niet van uit.
Praat erover met haar. Is het wederzijds, dan moeten jullie lekker gaan. Zo niet, dan zou ik er nog even goed over nadenken. Maar niet in de laatste plaats zou zij het moeten weten, zodat zij er rekening mee kan houden, mochten jullie toch op vakantie gaan indien zij niks voor jou voelt om de eerder genoemde ongemakkelijke situaties enigszins te voorkomen.
quote:Ik ben het hier helemaal mee eens.
Op zaterdag 15 februari 2003 20:35 schreef positivist het volgende:
Sommigen hier zeggen dat het nogal vaag is om aan haar te vragen of zij ook wat voor jou voelt. Toch ik dat je voor jezelf (en voor haar) meer duidelijkheid moet scheppen, want anders kan die vakantie weleens een hele grote teleurstelling worden. Zonder dat je het weet, is het misschien helemaal niet wederzijds. En stel dat jij haar nog leuker gaat vinden tijdens die vakantie en jouw liefde voor haar blijft onbeantwoord of ze leert een jongen kennen. Dan krijg je ongemakkelijke situaties.Praat erover met haar. Is het wederzijds, dan moeten jullie lekker gaan. Zo niet, dan zou ik er nog even goed over nadenken. Maar niet in de laatste plaats zou zij het moeten weten, zodat zij er rekening mee kan houden, mochten jullie toch op vakantie gaan indien zij niks voor jou voelt om de eerder genoemde ongemakkelijke situaties enigszins te voorkomen.
[ik spreek uit ervaring en ben door schade & schande wijs geworden!]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |