abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 19 december 2000 @ 11:34:59 #1
5853 alba
Ik lijd niet... ik leef!!
pi_564440
Met verbazing volg ik nu een paar dagen de discussie rondom de bus. Met volle verbazing ben ik ook in de discussie gevallen over de relatie van Zoë en Bart die nu gebracht is naar 'the next level' (zodat Zoë het kan begrijpen he, als ze er ooit nog uitkomt ) Met andere woorden, Zoë en Bart hebben sex in de bus en dan breekt de hel los lijkt wel.

Zoë is een loopse t**f een natte k** en ik weet niet wat nog meer. Een snol, slet en ga maar door. Bart daarentegen wordt alleen maar verweten dat hij het met die natte k** loopse t**f enz. doet. Verder proef je uit alles dat het wat hij doet gezond is. Tja als man MOET je 'hem' toch ergens in hangen, kortom alle begrip.

Je wordt hier op dit, maar ook op het BB forum, al snel voor moraalridder uitgemaakt, maar dit is echt iets anders. Als het al een moraal is, is het een scheve moraal.

Zeg nou toch eerlijk, die Bart is toch te sukkelig om uit zijn ogen te kijken en kan enkel op 1 front instinctief handelen? Maar dat mag je iemand dus ten alle tijden vergeven, daarvoor hoef je hem niet uit te schelden? Nee, dat maakt onze Bart een gezonde jongen.

Zou het zijn dat Zoë iets anders heeft wat de mensen irriteert: ze zeurt en speelt als het haar uitkomt het vrouwTJE, de zwakheid zelve, terwijl ze volgens mij enorm sterk is (zeker vergeleken met de andere vrouwen in de bus, alleen aminata was sterker, en die werd, wellicht om die reden, steeds door Zoë genomineerd).

Ik vind het prima (en voro een deel ook terecht dat Zoë afgezeken wordt, maar dan wel graag om de eigenlijke redenen... of zoek er tenminste naar. Hierbij een poging.

het is een rare wereld.. met name die waarin wij leven..
  Trouwste user 2022 dinsdag 19 december 2000 @ 11:49:27 #2
7889 tong80
Spleenheup
pi_564483
Ze is onsportief, achterbaks, kleinzielig, bemoeizuchtig, kleingeestig, humeurig, onzelfkritisch, megalomaan, huichelachtig, nymfomaan, egocentrisch, egoistisch, zelfvoldaan, humorloos, pathetisch, immmoreel.

Voldoende, ALBA?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 19 december 2000 @ 11:52:04 #3
5853 alba
Ik lijd niet... ik leef!!
pi_564492
prima!
het is een rare wereld.. met name die waarin wij leven..
  dinsdag 19 december 2000 @ 12:16:42 #4
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_564554
Ik hebb in een topic waarin Zoe (die ik toch veruit de onaangenaamste vind) voor rotte vis wordt uitgemaakt ook aangegeven dat Bart de andere zijde van dezelfde medaille is.

Overigens hetzelfde gedaan ten tijde van Koen en Mariska...

Dus ik ben het met je eens, alba.

Dat gezegd hebbende: Zoe is een zeikwijf dat eens goed op d'r bek dient te gaan, en godzijdank is daar het begin reeds mee gemaakt...

V

Ja inderdaad, V. ja.
pi_564577
Bart: is een sukkel, een loser, niks, gebakken lucht, eng, raar, slapperdanslap..hij heeft geen principes, behalve eigenbelang en lust en ikke eerst boven alles...Niemand in mijn vriendenkring zou in de bus zich zo gedragen, zeker niet als men een relatie heeft! Grof schandaal, en tootn geen respect voor je ouders, die naar hun zoon moeten kijken terwijl hij een meisje van achteren neemt!!

Zowie: Vals, misselijk, verwend, leugenares, vermoorde onschuld, geen zelfkennis aanwezig bij haar, heeft eveneens geen enkel respect voor anderen, en in het bijzonder geen respect voor mensen die om haar geven: hetzelfde als Bart, waarom moeten je ouders zien hoeveel sexstandjes je dochter kent?

DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  Trouwste user 2022 dinsdag 19 december 2000 @ 12:33:29 #6
7889 tong80
Spleenheup
pi_564610
Hij is berekenend, achterdochtig, slaafs, sloom, intimiderend, dosiel, manipulatief, laf, elitair, kontenkruiperig, fossiel, lui, smerig, nichterig, roestig, glad, wormvormig.

Voldoende, VERBAL?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_564636
Ik vind ze allebei helemaal niks, maar toch hoop ik dat Zoe d'ruit moet, aangezien zij echt een bitch is. Haar kennende (en dat doe ik niet) gaat ze ervanuit dat Bart eruit moet, dus zou het extra leuk zijn als zij eruit moet, alleen maar om haar smoelwerk dan te zien!! En Bart, tja, die denkt waarschijnlijk wat Zoe denkt, want hij mag niet anders...
O+. Ripley. O+.
  dinsdag 19 december 2000 @ 12:44:29 #8
5853 alba
Ik lijd niet... ik leef!!
pi_564643
de afkeer naar beide bewoners wordt in ieder geval steeds 'eigenlijker'. Dank!
Nu wordt het nog moeilijk om te stemmen
het is een rare wereld.. met name die waarin wij leven..
  dinsdag 19 december 2000 @ 12:49:32 #9
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_564663
quote:
Op 19 december 2000 12:33 schreef tong80 het volgende:
dosiel
dociel
quote:
Voldoende, VERBAL?
Je bent 'drijflijk' vergeten
Ja inderdaad, V. ja.
  Trouwste user 2022 dinsdag 19 december 2000 @ 13:24:49 #10
7889 tong80
Spleenheup
pi_564737
Dosiel,.....dociel! Sorry, Belgisch woordenboek.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_567309
Bart is eigenlijk een neanderthaler. De manier waarop hij haar vanavond in de uitzending, zittend op het bed, achterover duwt en zuchtend zijn 'taak van troostend zijn boerenlijf over haar heen draperen' aanvangt, hoort haast niet meer in het mensenrijk thuis.

Evenzo dus zijn lustbeleving: zwijgend zijn zaad storten is een betere beschrijving dan 'sex hebben' als het Bart betreft, en aangezien hij overal zichzelf als 'moeite hebbend met gevoelens uitspreken' heeft getoond (met dankbare hulp van Zoë als zijn ondertitelaar) kan hij ook het "was it as good for you as it was for me?" dus achterwege laten.

Alleen al zijn zwakke schuld-prevelementjes achteraf dattie Danny's vraag niet kon beantwoorden zijn niet anders dan een traag papegaaien van 'wat hij denkt dat passend is om te zeggen op zo'n moment'.
De apeheul zou eigenlijk nog te geëvolueerd zijn voor dit 'mannelijk exemplaar'.

Het toppunt van zijn allesoverstemmende botheid komt echter nog: als ie op 31 december ook nog Zoë dumpt met een of ander lulsmoesje.

pi_574282
quote:
Op 20 december 2000 01:53 schreef Moor het volgende:
Bart is eigenlijk een neanderthaler. De manier waarop hij haar vanavond in de uitzending, zittend op het bed, achterover duwt en zuchtend zijn 'taak van troostend zijn boerenlijf over haar heen draperen' aanvangt, hoort haast niet meer in het mensenrijk thuis.

Geweldig ! Zo zag ik Bart ook al een tijdje.
Handelt alleen nog maar wat zijn lichaam hem ingeeft.
Maar zijn wij ook niets meer aan het doen dan alleen nog maar aapjes kijken ?
Flikker een tros bananen over het hek heen en kijken wat er gebeurd.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')