abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8497452
Vanavond heb ik afgesproken om te chatten met iemand ( een waanzinnig leuke teksteman op een vage site) maar ik heb nog nooit echt gechat , wat zijn de code's en hoe pak ik het aan want textueel spreekt mij die persoon erg aan
.En hoe date je eigenlijk save? En kan het zo zijn dat je verliefd kan worden op woorden?
Natuurlijk zijn hier al talloze topics over geopend maar ik zit NU in hoge NOOD.
Ik hoop op goede tips! Mijn dank alvast.
  zaterdag 15 februari 2003 @ 17:31:07 #2
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_8497465
Tja, als je nou eerst eens in #filosofie was geweest had je het geweten. Maar chattend kan alles.

En alles kan, qua verliefdheid.

Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_8497475
tja, hoe ga je chatten?

met wat/waar?

pi_8497507
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 17:31 schreef I.R.Baboon het volgende:
Tja, als je nou eerst eens in #filosofie was geweest had je het geweten. Maar chattend kan alles.

En alles kan, qua verliefdheid.

Ja dat weet ik ook, maar hebbie geen fijne tips? Ik ben zo bang dat ik het verpest met mijn impulsieve gedrag.
En hoe onderscheid je een chat van een chat?
pi_8497568
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 17:31 schreef SuperUli het volgende:
tja, hoe ga je chatten?

met wat/waar?

Lycos, Zelda Zeldenthuis is de naam....
ik had ingevuld dat ik een ongecompliceerde minnaar zocht en de meest ongecompliceerde mailtjes stromen toe, echt als je aandacht wil is dat het juiste medium! Eigenlijk voor de grap en sensatie maar nu heb ik al dagen broeierige mail met iemand op precies mijn kaliber en ik ben nogal zenuwachtig omdat ik totaal geen kaas gegeten heb van dat chatgedoe, echt een ui in zijn hevigste weerstand.
pi_8497661
Geen codes, gewoon praten zoals je normaal ook met iemand praat, alleen dan typ je de woorden in inplaats van dat je ze zegt. Dat is toch veel spontaner dan als je in dat chattersjargon gaat praten? Je moet gewoon jezelf zijn en typen wat je wil typen. Er zijn heus geen speciale regels voor.

Veilig chatten en eventueel afspreken...geef niet te snel je adresgegevens door. Als je je telefoonnummer geeft, geef dan het nummer van je mobiele telefoon, want aan de hand van je huisnummer is heel makkelijk je adres te achterhalen. Wissel eerst foto's uit en bel liever eerst een keertje (mobiel) voor je afspreekt. Als je foto's uitwisselt, vraag dan om een paar foto's. Wees alert op te mooie of te modellerige foto's. Spreek het liefst overdag af op een drukke plaats, het station of zo, laat iemand weten waar je zit en neem je mobiele telefoon mee.

Veel plezier in elk geval.

In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_8497692
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 17:38 schreef fatima het volgende:

[..]

-knip-

Er zijn toch niet echt chatcodes? zolang je maar geen fok!smilie-codes gebruikt .
code:
:P
:)
;)

die kunnen wel als smilie. Verder is het gewoon zoals je ook in het dagelijks leven praat.
pi_8497796
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 17:46 schreef Angeles het volgende:
Geen codes, gewoon praten zoals je normaal ook met iemand praat, alleen dan typ je de woorden in inplaats van dat je ze zegt. Dat is toch veel spontaner dan als je in dat chattersjargon gaat praten? Je moet gewoon jezelf zijn en typen wat je wil typen. Er zijn heus geen speciale regels voor.

Veilig chatten en eventueel afspreken...geef niet te snel je adresgegevens door. Als je je telefoonnummer geeft, geef dan het nummer van je mobiele telefoon, want aan de hand van je huisnummer is heel makkelijk je adres te achterhalen. Wissel eerst foto's uit en bel liever eerst een keertje (mobiel) voor je afspreekt. Als je foto's uitwisselt, vraag dan om een paar foto's. Wees alert op te mooie of te modellerige foto's. Spreek het liefst overdag af op een drukke plaats, het station of zo, laat iemand weten waar je zit en neem je mobiele telefoon mee.

Veel plezier in elk geval.

Dank je Angeles ! alleen heb ik geen electronische halsband en foto's heb ik nog niet gezien alleen die leuke textjes.
Maar bedankt voor de goede raad darling. En de stationsrestauratie in Amsterdam is wel een ultiem romantische plek.
  zaterdag 15 februari 2003 @ 17:56:14 #9
13328 SirPsycho
No, I expect you to die
pi_8497809
ga geen mensen vertrouwen op internet
  zaterdag 15 februari 2003 @ 17:57:25 #10
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_8497830
Fatima, mocht het klikken dan moet je dat alvast niet zo duidelijk op het forum laten merken want dat is wel heel zielig voor Ryan3. Dan zal z'n midlifecrisis meteen in volle hevigheid toeslaan en ik betwijfel of hij dat aankan.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_8497840
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 17:30 schreef fatima het volgende:
En kan het zo zijn dat je verliefd kan worden op woorden?
Sure!
Biggest idol fan? That's me!
pi_8497857
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 17:55 schreef fatima het volgende:

En de stationsrestauratie in Amsterdam is wel een ultiem romantische plek.

Haha, je hoeft toch niet op het station te blijven.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_8497866
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 17:58 schreef Idols-fanaat het volgende:

[..]

Sure!

Oh ik ga ook kijken vanavond maar vertel eens, hoe is dat zo gekomen?
pi_8497911
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 17:57 schreef I.R.Baboon het volgende:
Fatima, mocht het klikken dan moet je dat alvast niet zo duidelijk op het forum laten merken want dat is wel heel zielig voor Ryan3. Dan zal z'n midlifecrisis meteen in volle hevigheid toeslaan en ik betwijfel of hij dat aankan.
Beste Baboon, houd toch eens wat meer rekening met uzelve, come on, ik heb Ryan3 een geweldig offer aangeboden en het is aan hem of hij er wat mee doet. Dag snoet, ik ben nog steeds fan van je! alhoewel je minder scoort dan voorheen.
pi_8497914
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 18:00 schreef fatima het volgende:

[..]

Oh ik ga ook kijken vanavond maar vertel eens, hoe is dat zo gekomen?

We hebben het hier niet over mij, maar over jou.

Zeg eens: hoe ist zo gekomen?

Biggest idol fan? That's me!
pi_8497935
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 18:00 schreef Angeles het volgende:

[..]

Haha, je hoeft toch niet op het station te blijven.

Neen maar de eerste klap is een daalder waard, toch?
  Nerd met benen zaterdag 15 februari 2003 @ 18:08:37 #17
18073 miss_bleu
pi_8497981
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 17:56 schreef SirPsycho het volgende:
Niet compleet waar . Heb genoeg mensen leren kennen via chatboxen. Hmm dan wel hier op de irc servers maar nog geen 1 is er tegen gevallen of heeft anders gedaan dan hij werkelijk was.

Tuurlijk moet je niet meteen alles gaan vertellen en hem volledig gaan vertrouwen maar een beetje vertrouwen kan geen kwaad.

pi_8497987
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 17:56 schreef SirPsycho het volgende:
Hoezo? Wat is het verschil dan tussen het echte leven en internet?????
Wat doen we nu dan? Er is toch niets anders dan wat er nu gebeurd? Internet of face to face, vertrouwen is DE basis, daar ga ik altijd vanuit, de rest zien we wel. Het enige is de spelfouten,zinsconstructie en lay-out, nou daar is wel overheen te komen.
pi_8498054
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 18:08 schreef fatima het volgende:

[..]

Hoezo? Wat is het verschil dan tussen het echte leven en internet?????
Wat doen we nu dan? Er is toch niets anders dan wat er nu gebeurd? Internet of face to face, vertrouwen is DE basis, daar ga ik altijd vanuit, de rest zien we wel. Het enige is de spelfouten,zinsconstructie en lay-out, nou daar is wel overheen te komen.

Verschil? Omdat je misschien wel met een heel ander persoon aan 't chatten bent dan je zelf denkt?
Je zou niet de eerste zijn die zo in de zeik genomen wordt..
pi_8498077

Waar is de brand?

pi_8498119
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 18:14 schreef Knuffie het volgende:
[afbeelding]

Waar is de brand?

Fantastisch plaatje
pi_8498144
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 18:14 schreef Knuffie het volgende:
[afbeelding]

Waar is de brand?

In mun schoorsteen Knuff, vertel jij mij eens wat ik het beste kan doen of juist niet! Jij bent de expert toch?
pi_8498163
Waar mensen echt op kikken is als je tikt als volgt:
quote:
HaLlO bEsTe MeNsEn

[Dit bericht is gewijzigd door EdSchouten op 15-02-2003 18:20]

pi_8498167
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 18:18 schreef fatima het volgende:
In mun schoorsteen Knuff, vertel jij mij eens wat ik het beste kan doen of juist niet! Jij bent de expert toch?
Dan hoop ik dat je internet-date een schoonsteenveger is...

Gewoon Fatima zijn...

Je kan het....

pi_8498191
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 18:20 schreef EdSchouten het volgende:
Waar mensen echt op kikken is als je tikt als volgt:
[..]
Haha die Etteketet, stomme toeschouwer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: