En alles kan, qua verliefdheid.
quote:Ja dat weet ik ook, maar hebbie geen fijne tips? Ik ben zo bang dat ik het verpest met mijn impulsieve gedrag.
Op zaterdag 15 februari 2003 17:31 schreef I.R.Baboon het volgende:
Tja, als je nou eerst eens in #filosofie was geweest had je het geweten. Maar chattend kan alles.En alles kan, qua verliefdheid.
quote:Lycos, Zelda Zeldenthuis is de naam....
Op zaterdag 15 februari 2003 17:31 schreef SuperUli het volgende:
tja, hoe ga je chatten?met wat/waar?
Veilig chatten en eventueel afspreken...geef niet te snel je adresgegevens door. Als je je telefoonnummer geeft, geef dan het nummer van je mobiele telefoon, want aan de hand van je huisnummer is heel makkelijk je adres te achterhalen. Wissel eerst foto's uit en bel liever eerst een keertje (mobiel) voor je afspreekt. Als je foto's uitwisselt, vraag dan om een paar foto's. Wees alert op te mooie of te modellerige foto's. Spreek het liefst overdag af op een drukke plaats, het station of zo, laat iemand weten waar je zit en neem je mobiele telefoon mee.
Veel plezier in elk geval.
quote:Er zijn toch niet echt chatcodes? zolang je maar geen fok!smilie-codes gebruikt
Op zaterdag 15 februari 2003 17:38 schreef fatima het volgende:[..]
-knip-
code:die kunnen wel als smilie. Verder is het gewoon zoals je ook in het dagelijks leven praat.:P
:)
;)
quote:Dank je Angeles ! alleen heb ik geen electronische halsband en foto's heb ik nog niet gezien alleen die leuke textjes.
Op zaterdag 15 februari 2003 17:46 schreef Angeles het volgende:
Geen codes, gewoon praten zoals je normaal ook met iemand praat, alleen dan typ je de woorden in inplaats van dat je ze zegt. Dat is toch veel spontaner dan als je in dat chattersjargon gaat praten? Je moet gewoon jezelf zijn en typen wat je wil typen. Er zijn heus geen speciale regels voor.Veilig chatten en eventueel afspreken...geef niet te snel je adresgegevens door. Als je je telefoonnummer geeft, geef dan het nummer van je mobiele telefoon, want aan de hand van je huisnummer is heel makkelijk je adres te achterhalen. Wissel eerst foto's uit en bel liever eerst een keertje (mobiel) voor je afspreekt. Als je foto's uitwisselt, vraag dan om een paar foto's. Wees alert op te mooie of te modellerige foto's. Spreek het liefst overdag af op een drukke plaats, het station of zo, laat iemand weten waar je zit en neem je mobiele telefoon mee.
Veel plezier in elk geval.
quote:Sure!
Op zaterdag 15 februari 2003 17:30 schreef fatima het volgende:
En kan het zo zijn dat je verliefd kan worden op woorden?
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 17:55 schreef fatima het volgende:En de stationsrestauratie in Amsterdam is wel een ultiem romantische plek.
quote:Oh ik ga ook kijken vanavond maar vertel eens, hoe is dat zo gekomen?
Op zaterdag 15 februari 2003 17:58 schreef Idols-fanaat het volgende:[..]
Sure!
quote:Beste Baboon, houd toch eens wat meer rekening met uzelve, come on, ik heb Ryan3 een geweldig offer aangeboden en het is aan hem of hij er wat mee doet. Dag snoet, ik ben nog steeds fan van je!
Op zaterdag 15 februari 2003 17:57 schreef I.R.Baboon het volgende:
Fatima, mocht het klikken dan moet je dat alvast niet zo duidelijk op het forum laten merken want dat is wel heel zielig voor Ryan3. Dan zal z'n midlifecrisis meteen in volle hevigheid toeslaan en ik betwijfel of hij dat aankan.
quote:We hebben het hier niet over mij, maar over jou.
Op zaterdag 15 februari 2003 18:00 schreef fatima het volgende:[..]
Oh ik ga ook kijken vanavond maar vertel eens, hoe is dat zo gekomen?
Zeg eens: hoe ist zo gekomen?
quote:Neen maar de eerste klap is een daalder waard, toch?
Op zaterdag 15 februari 2003 18:00 schreef Angeles het volgende:[..]
Haha, je hoeft toch niet op het station te blijven.
quote:Niet compleet waar
Op zaterdag 15 februari 2003 17:56 schreef SirPsycho het volgende:
ga geen mensen vertrouwen op internet
Tuurlijk moet je niet meteen alles gaan vertellen en hem volledig gaan vertrouwen maar een beetje vertrouwen kan geen kwaad.
quote:Hoezo? Wat is het verschil dan tussen het echte leven en internet?????
Op zaterdag 15 februari 2003 17:56 schreef SirPsycho het volgende:
ga geen mensen vertrouwen op internet
quote:Verschil? Omdat je misschien wel met een heel ander persoon aan 't chatten bent dan je zelf denkt?
Op zaterdag 15 februari 2003 18:08 schreef fatima het volgende:[..]
Hoezo? Wat is het verschil dan tussen het echte leven en internet?????
Wat doen we nu dan? Er is toch niets anders dan wat er nu gebeurd? Internet of face to face, vertrouwen is DE basis, daar ga ik altijd vanuit, de rest zien we wel. Het enige is de spelfouten,zinsconstructie en lay-out, nou daar is wel overheen te komen.
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 18:14 schreef Knuffie het volgende:
[afbeelding]Waar is de brand?
quote:In mun schoorsteen Knuff, vertel jij mij eens wat ik het beste kan doen of juist niet! Jij bent de expert toch?
Op zaterdag 15 februari 2003 18:14 schreef Knuffie het volgende:
[afbeelding]Waar is de brand?
quote:
HaLlO bEsTe MeNsEn
[Dit bericht is gewijzigd door EdSchouten op 15-02-2003 18:20]
quote:Dan hoop ik dat je internet-date een schoonsteenveger is...
Op zaterdag 15 februari 2003 18:18 schreef fatima het volgende:
In mun schoorsteen Knuff, vertel jij mij eens wat ik het beste kan doen of juist niet! Jij bent de expert toch?
Gewoon Fatima zijn...
Je kan het....
quote:Haha die Etteketet, stomme toeschouwer.
Op zaterdag 15 februari 2003 18:20 schreef EdSchouten het volgende:
Waar mensen echt op kikken is als je tikt als volgt:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |