Hoe kom je aan dit filmpje. Ben al jaren op zoek. Nu ben je de origioneelste.quote:
Gevonden op Altavistaquote:Op woensdag 31 januari 2024 19:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe kom je aan dit filmpje. Ben al jaren op zoek. Nu ben je de origioneelste.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
Gisteren bij kaakchirurg geweest. Ik liet ze lachend achter. Qua kiezen en personeel.quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:11 schreef Plompzakker het volgende:
Linkdump of naamtopic. Even denken welke reden ik ga kiezen
quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:12 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Gevonden op Altavista
Ironie en sarcasme ligt er ook voor de hand.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Maar vriend, heppie nog geneukt?quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ironie en sarcasme ligt er ook voor de hand.
Een FOK! FA. Mods zijn me te min.quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:45 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Maar vriend, heppie nog geneukt?
Was de FA in kwestie bij bewustzijn?quote:
Nee. Geen idee wie 'bij bewustzijn is.'quote:Op woensdag 31 januari 2024 20:10 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Was de FA in kwestie bij bewustzijn?
Hopelijk morgen iets meer zout op je grapjes.quote:Op woensdag 31 januari 2024 20:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee. Geen idee wie 'bij bewustzijn is.'Al helemaal niet in kwestie. Ben nu moe. Tot morgen.
Goeiemorgen.quote:Op woensdag 31 januari 2024 21:49 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Hopelijk morgen iets meer zout op je grapjes.
Slaap lekker
Duuh..quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ironie en sarcasme ligt er ook voor de hand.
Goeiemorgenquote:
Ik klaag niet. Dus het gaat.quote:
Fijn!quote:Op donderdag 1 februari 2024 10:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik klaag niet. Dus het gaat.Ben wel moe, dus hoop tot 12:00 uur uit bed te blijven.
En met u ?
Is al 2 jaar. Na m'n hartaanvallen en laatst prostaatkanker. Ik leer er mee leven. Ik sta moe op en weet nooit wat de dag brengt. Het jammerste is dat ik elke avond mis. Dus sport/voetbal kijken is niet rechtstreeks. Ajax nog gevoetbald het laatste jaar.quote:Op donderdag 1 februari 2024 10:38 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Fijn!
Zo weinig energie lijkt mij wel frustrerend![]()
Is dat vrijwel elke dag nu?
Het stemt me droevig jongen.quote:
Slaap lekker tongtachtigquote:Op donderdag 1 februari 2024 16:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het stemt me droevig jongen.
Trusten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |