abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8496751
Meestal lees ik de Metro in de trein omdat ik deze krant gewoon een stuk beter vind dan de Spits.
Laatst had ik een keer de Spits in handen en Tsjonge! wat viel die tegen zeg! Slechte foto's, niet iedere dag ingezonden brieven, klote-artikelen zoals in de telegraaf en amper strips en flut-columns... ohjah en de horoscoop van de Spits komt nooit uit.

kortom De Metro is mijn krantje in het openbaar vervoer... welke hebben jullie het liefst.

Poll: Metro of spits in de trein?

• De metro is de beste.
  • De spits is mijn krantje

• Om de laatste stand te zien moet je ff op F5 rammen

Wil je ook een poll creëren, kom dan langs op DubbelF.com

pi_8496788
    de metro !!

en toch staat elke dag op Tilburg CS zo'n spitstrut waar je niet omheen kunt

ik wil een metro trut, geen spits, spitstrut !!

zaterdag 15 februari 2003 @ 16:47:15 #3
    3878 Vork
    Manisch creatief
    pi_8496812
    Ik pak ze eigenlijk altijd beide. De metro is er flink op achteruit gegaan en de spits heeft soms nog wel eens een leuk artikel. het maakt eigenlijk niet zoveel uit, tis toch 2/3 ANP berichten.
    pi_8496818
    quote:
    Op zaterdag 15 februari 2003 16:44 schreef dethoom het volgende:
    ohjah en de horoscoop van de Spits komt nooit uit
    pi_8496825
    Spits wordt op stations uitgedeeld, en is te vinden in bussen en in bakken op de stations... Metro moet ik voor omlopen als ik naar school ga.

Daarbij geeft de spits wat luchtiger nieuws en zit er iedere dag 'n stukje uit 'n magazine bij (Gamez, PC-geleuter, vrouwengeleuter, mode, etc)

Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
    With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
    pi_8496846
    Ik vind de Metro over het algemeen iets beter, maar echt veel verschil maakt het ook niet aangezien het meeste nieuws bij beiden gewoon van het ANP wordt overgenomen.
    Like a steam locomotive, rollin' down the track
    He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
    pi_8496858
    quote:
    Op zaterdag 15 februari 2003 16:45 schreef FlyingFox het volgende:
    ik wil een metro trut, geen spits, spitstrut !!
    dan neem je 'm niet aan, doos.

Metro heeft d'r geen geld voor over om z'n blaadjes uit te laten delen.

op station Groningen staat wel iedere morgen een redelijk grote ploeg de spitsen uit te delen

Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
    With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
    pi_8496870
    Metro, Spits is een slecht aftreksel van de Telegraaf.
    pi_8496899
    quote:
    Op zaterdag 15 februari 2003 16:50 schreef schatje het volgende:
    Metro, Spits is een slecht aftreksel van de Telegraaf.
    Nja... 't komt toch ook van de telegraaf?

maar 't is geen slecht aftreksel, imo. En zeker niet voor die prijs.

pi_8496901
    quote:
    Op zaterdag 15 februari 2003 16:44 schreef dethoom het volgende:
    Meestal lees ik de Metro in de trein omdat ik deze krant gewoon een stuk beter vind dan de Spits.
    Laatst had ik een keer de Spits in handen en Tsjonge! wat viel die tegen zeg! Slechte foto's, niet iedere dag ingezonden brieven, klote-artikelen zoals in de telegraaf en amper strips en flut-columns... ohjah en de horoscoop van de Spits komt nooit uit.
    het is maar wat je van een goeie krant verwacht he
    Smoke me a kipper, I'll be back for breakfast.
    pi_8496910
    Metro, die ligt in het ziekenhuis en kan ik rustig tijdens mijn boeiende werk lezuh
    .
    pi_8496917
    Metro baby

Die bevat namelijk meer strips Verder is er weinig verschil te vinden tussen die twee volgens mij.

zaterdag 15 februari 2003 @ 16:52:20 #13
    25753 mamamiep
    Godmother of Trivia
    pi_8496921
    Ik neem ze meestal allebei mee. Maar als ik moet kiezen toch de metro, want die stripjes zijn meestal wel leuk .
    There are so many things I want to say to you but time's caught me up and now I'll never say them - except that I've loved you from the moment I saw you and every moment since.
    pi_8496937
    Metro, 't rare is alleen dat die dus niet op de Amsterdamse Metro stations te krijgen is, daar ligt alleen de spits (telegraaf krantje bah).
    pi_8496938
    Ik haat die groene kleur van de metro, ik vind die vrolijke rode/blauw kleur veel leuker
    pi_8496943
    De Sptis heeft als voordeel dat er elke dat ook nog een aantal soort magazine-achtig artikelen in staan. Ook staat er meer sport in de Spits. Het is jammer dat bijna alle strips uit de Spits zijn verwdwenen, op Coach na dan, maar die is niet leuk.

In de Metro staan soms wel aardig columns, voor de van Pam van Vliet (ik dacht dat ze zo heet) vind ik wel leuk om te lezen.

Spits wint bij mij.

[Dit bericht is gewijzigd door Maja op 15-02-2003 16:54]

pi_8496953
    quote:
    Op zaterdag 15 februari 2003 16:51 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Nja... 't komt toch ook van de telegraaf?

maar 't is geen slecht aftreksel, imo. En zeker niet voor die prijs.

Idd Telegraaf, maar vindt Metro gewoon beter.
    pi_8496963
    metro heeft hippere strips en vaak betere artikelen
    sp!ts schrijft weer meer over sport, wat ook hip is...
    Metal Up Your Ass!! Bouque de Pheauteau
    pi_8497002
    quote:
    Op zaterdag 15 februari 2003 16:54 schreef Fixxxer het volgende:
    metro heeft hippere strips en vaak betere artikelen
    pi_8497004
    Schrijft Jack Nouws eigenlijk geen columns meer voor Metro? Die vond ik vaak wel erg leuk, Pam van Vliet vind ik zelf niet geweldig... De strips zijn inderdaad ook beter in de Metro, en om de ingezonden brieven moet ik vaak ook wel lachen (vooral toen er een week lang werd gezeurd over het Chinees-onvriendelijke stripje Peer de Plintkabouter). 'Koots' in de Spits is echt waardeloos...
    Like a steam locomotive, rollin' down the track
    He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
    pi_8497013
    De Sp!ts is vanuit een rechtsere invalshoek geschreven en de Metro vanuit een wat linksere. Sp!ts is immers ook dochter van De Telegraaf...
    Djespuwr
    pi_8497030
    Ik lees altijd de Spits omdat ik die in de bus kan vinden. De metro vindt je zo goed als nooit in de bus.
    pi_8497042
    Sp!ts, gewoon makkelijk te lezen.
    pi_8497058
    quote:
    Op zaterdag 15 februari 2003 16:57 schreef Bikkelmannetje het volgende:
    De Sp!ts is vanuit een rechtsere invalshoek geschreven en de Metro vanuit een wat linksere. Sp!ts is immers ook dochter van De Telegraaf...
    mwoah... heb'k eigenlijk nooit zo gemerkt, dat de spits zo rechts is.
      Moderator zaterdag 15 februari 2003 @ 16:59:56 #25
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_8497059
    quote:
    Op zaterdag 15 februari 2003 16:47 schreef Vork het volgende:
    Ik pak ze eigenlijk altijd beide. De metro is er flink op achteruit gegaan en de spits heeft soms nog wel eens een leuk artikel. het maakt eigenlijk niet zoveel uit, tis toch 2/3 ANP berichten.
    ja doe mij de metro van een paar jaar geleden maar die nieuwe is
    En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
    My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
    Water: ijskoud de hardste - Gehenna
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')