Nu teruggekeken.quote:Op zondag 17 maart 2024 20:40 schreef Kanaroe het volgende:
Adriaan van Dis is oud geworden, wel fijn om hem weer eens te zien en horen
Mooi stel was het samen aan tafel. Vele jaren aan wijsheid en ervaringquote:Op maandag 18 maart 2024 21:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Nu teruggekeken.
Ik blijf fan van Van Dis.
En ja, hij is 77 jaar en dat zie je.
Olga is trouwens ook 77.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Hij zingt in een te hoge toonsoort, niet fijn.quote:Op maandag 26 augustus 2024 16:21 schreef Kanaroe het volgende:
Was een leuke uitzending weer, met Sarah Janneh. Leuk type.
Maarten Heijmans moet wel onmiddellijk stoppen met zingen in het openbaar
Ja, dat was wel kippenvelquote:Op maandag 26 augustus 2024 18:38 schreef golfer het volgende:
Diamonds on the soles of her shoes met z'n drieën klonk wel weer erg goed.
Goede acteur (o.a. KLEM) maar bizar slechte zanger.quote:Op maandag 26 augustus 2024 16:21 schreef Kanaroe het volgende:
Maarten Heijmans moet wel onmiddellijk stoppen met zingen in het openbaar
Ligt aan de gast.quote:Op dinsdag 10 september 2024 14:56 schreef junkiesietze het volgende:
God wat was die talkshow met hanneke groenteman toch ontzettend saai vroeger, mn moeder keek dat altijd en ik viel er letterlijk bij in slaap
Kan me niet voorstellen dat dit veel beter is.
Ik zou zeggen: ga het eens terugkijken en bepaal dan of jouw (voor)oordeel juist is.quote:Op dinsdag 10 september 2024 14:56 schreef junkiesietze het volgende:
God wat was die talkshow met hanneke groenteman toch ontzettend saai vroeger, mn moeder keek dat altijd en ik viel er letterlijk bij in slaap
Kan me niet voorstellen dat dit veel beter is.
quote:Op dinsdag 10 september 2024 15:01 schreef Blues het volgende:
[..]
Ligt aan de gast.
Voordeel van tov vRoosmalen en Groenteman is dat Groenteman hier niet continue doorheen zit te hinniken.
In het programma van Gijs met Marcel samen zit Gijs er heel vaak te pas en te onpas doorheen te hinniken vd lach. Ik vind dat zo irritant.quote:
Dat begrijp ik. Maar hinnikt ie hier nie dan ?quote:Op dinsdag 10 september 2024 20:43 schreef Blues het volgende:
[..]
In het programma van Gijs met Marcel samen zit Gijs er heel vaak te pas en te onpas doorheen te hinniken vd lach. Ik vind dat zo irritant.
Nee, is geïnteresseerd en best een goeie interviewer. Ook wel een totaal ander programma.quote:Op dinsdag 10 september 2024 20:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat begrijp ik. Maar hinnikt ie hier nie dan ?
Ik vond Gijs in de laatste uitzending oprechte interesse tonen in zijn gasten, hij stelt zich dan ook ondergeschikt op. In combinatie met Roosmalen ligt ie gewoon elke keer in een deuk en voor mijn gevoel ook oprecht, hij moet gewoon keihard lachen om die droogkloot.quote:Op dinsdag 10 september 2024 20:53 schreef Blues het volgende:
[..]
Nee, is geïnteresseerd en best een goeie interviewer. Ook wel een totaal ander programma.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |