Op instagram kun je sowieso al een van de gezinnen met drieling volgen. Hebben ze geen NPO voor nodig.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:32 schreef the-eye het volgende:
Benieuwd of hierop, net als bij "Een huis vol", een vervolg op komt
Die Tatiana is echt een top mens. Bizar dat ze dit nu in haar eentje moet doen, terwijl ze samen met haar ex in het ivf traject zat toch? Als ik het goed heb begrepen?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:28 schreef kuolema het volgende:
Ik heb de eerste aflevering gezien. Dat gezin met die baby's van twee maanden oud, pff dat is toch niet te doen? Ze moeten wel...Ik moet er niet aan denken.
Vind die moeder van de 14-maanders wel een leuk karakter hebben. Alleen die namen, yikes.
En die met de driejarigen heb ik nog niet genoeg een beeld van. Volgens mij heb ik de aflevering ook niet afgekeken. Ik wil het nog wel een kans geven, maar als trouwe fan van een huis vol vind ik dat toch veel interessanter.
En Sjerretie.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:35 schreef Pino112 het volgende:
Tokkie Tatiana spreekt Hope en Faith nog steeds uit als Hoop en Veet
Leuk om te kijken, vind alleen die vrouw met die brede kaaklijn van de 3ling meiden niet zo leuk om te kijken.quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:08 schreef roos94 het volgende:
Ik vind dat nieuwe koppel niet zo leuk
Hoe die gast pas 35 is weet ik ook niet
Ik denk dat deze mensen het nog heel zwaar gaan krijgen met 3 babies.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:13 schreef Guanabana het volgende:
Vind dat nieuwe stel nogal een raar stel. Vooral hij.
Wat ik vooral beetje apart vind is die dure duo wagen van Bugaboo, terwijl je er 3 krijgt.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:14 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik denk dat deze mensen het nog heel zwaar gaan krijgen met 3 babies.
Ik vraag me echt af waarom ze dat zichzelf aandoet. Het is voor het idee van op vakantie gaan, maar in de praktijk is het gewoon je chaos van thuis verplaatsen naar het buitenland. Die kinderen zijn ook nog net te jong om er echt iets aan te hebben.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 13:50 schreef PoesInDoos het volgende:
Tatiana, man oh man.. why?! Zo weinig structuur, zoveel impulsiviteit. Met 5 dreumessen even op de bonnefooi naar Italië
Die kids van tatiana kijken ook mega veel tv.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 13:50 schreef PoesInDoos het volgende:
Ik kijk ook (weer)!
Tatiana, man oh man.. why?! Zo weinig structuur, zoveel impulsiviteit. Met 5 dreumessen even op de bonnefooi naar Italië![]()
Cora en ?? komen heel zakelijk en vrij liefdeloos over op mij, waren ook totaal niet voorbereid. Gaat vies tegenvallen denk ik.
Mieke en Nick zijn geweldigHeel liefdevol en werken goed samen. Lief gezin.
Vorig seizoen ging ze met hen naar de camping, dát was al een drama.. Nu ga je met NOG 2 extra kinderen naar fucking Italië met de auto!quote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:37 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af waarom ze dat zichzelf aandoet. Het is voor het idee van op vakantie gaan, maar in de praktijk is het gewoon je chaos van thuis verplaatsen naar het buitenland. Die kinderen zijn ook nog net te jong om er echt iets aan te hebben.
Leuk om te kijken; ik wist niet dat ze al begonnen warenquote:In de kijkcijferhit Meer dan verwacht zagen we vorig jaar hoe het leven met een drieling eraan toe gaat. Slapeloze nachten, maar óók driedubbel zoveel liefde, dat is wel duidelijk. In het tweede seizoen van de EO-serie toont oudgediende Mieke van Dam haar kwetsbare kant. ‘Ik geniet enorm van het moederschap, maar wil ook laten zien dat mijn leven niet altijd perfect is.’
In de EO-serie Meer dan verwacht krijgen kijkers een persoonlijk inkijkje in de levens van ouders die een drieling hebben. Zo deelde drielingmoeder Mieke in het eerste seizoen al hoe ze geniet van het moederschap. „Mijn vriend Nick en ik zeiden eigenlijk direct ‘ja’ op de vraag voor een tweede reeks omdat het eerste seizoen zo positief ontvangen was. Als er vooral negatieve berichten waren geweest op sociale media, hadden we er wel anders in gestaan. Maar het regende berichtjes van mensen die beelden van onze dag beschouwen als ideaal avondritueel.”
Wie keek, weet nog hoe het stel uit Heerhugowaard de camera’s toeliet op het moment dat Mieke 14 weken onderweg was. Ze was op een natuurlijke manier zwanger geraakt van een jongensdrieling. Hun eerste kindje dochter Yara was destijds anderhalf jaar. Mieke vertelde eerder hoe ze haar werk probeerde op te pakken na de bevalling, maar inmiddels kan ze door het succes van de serie rondkomen van de verdiensten uit haar sociale media-accounts.
„Ik had het account voor het programma vooral voor familie en vrienden om ze op de hoogte te houden over mijn leven, maar door Meer dan verwacht heb ik meer volgers gekregen. Deze inkomsten in combinatie met die van mijn vriend, zorgen ervoor dat ik momenteel thuis kan blijven bij de kinderen. Daar ben ik dankbaar voor, maar bovenal vind ik het leuk om tips te delen én te krijgen van andere moeders in de hechte community.”
‘Leven met jonge kids onderschat’
Wat we nog van haar kunnen verwachten? Mieke wordt openhartig ‘over een bepaalde periode in haar leven’. „Ik zat er vorig jaar even doorheen en liep mezelf voorbij. Ik had de bevalling nog niet helemaal verwerkt, en het leven met jonge kids best onderschat. Ik vond het spannend om me kwetsbaar te tonen op tv, maar vind het ook belangrijk eerlijk te zijn. Ik geniet enorm van het moederschap, maar wil ook laten zien dat mijn leven niet altijd perfect is. Af en toe is die roze wolk er even niet. Dat is helemaal oké.”
Meer dan verwacht bleek een kijkcijferhit. Hoewel Mieke en Nick zelf geen problemen hebben met herkend worden, vinden ze dit wel een belangrijk gespreksonderwerp bij hun nageslacht. „De oudste is nu vier, dus die is er nog niet mee bezig dat ze op tv komt. Als dat verandert, dan gaan we samen het gesprek aan. Op sociale media deel ik sowieso ook niet álles van mijn gezinsleven. Foto’s van zieke of huilende kinderen gaan bijvoorbeeld nooit op mijn Stories.”
Seizoen 2 is opgenomen tussen maart en september 2024, waardoor kijkers de drie jongens hun eerste verjaardag zien vieren. Recent zijn er twee extra afleveringen per gezin bijgedraaid, afgelopen februari en maart. De eerste vakantie met het gezin werd ook vastgelegd. „We gingen vier dagen op reis en de tv-ploeg was er een dag bij. Uiteindelijk zijn die beelden enorm waardevol om later te kunnen terugkijken.”
Meer dan verwacht is elke werkdag om 19.05 uur te zien op NPO 1. De afleveringen zijn ook vooruit te kijken via NPO Start
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |