geluidje kan ik wel uit video halen voor je denk. Je wil hem alleen even hebben zonder gegil erdoorheen dan denkquote:Op vrijdag 26 januari 2024 21:32 schreef Paul het volgende:
Ik zou bijv graag dat geluidje willen hebben als er iets bijzonders gebeurt, bijv als ringtone
Aflevering 9 op 8 min 9 sec
ik hoor ze hier idd erdoorheen gillenquote:Op vrijdag 26 januari 2024 21:37 schreef ledn81 het volgende:
[..]
geluidje kan ik wel uit video halen voor je denk. Je wil hem alleen even hebben zonder gegil erdoorheen dan denk![]()
Die zullen zeldzaam zijn ben ik bang
bedoel je die aan begin van deze video?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 21:38 schreef Paul het volgende:
[..]
ik hoor ze hier idd erdoorheen gillen
Haha ja maar bij afl 9 die ik zei hoor je hem wel een stuk beterderquote:Op vrijdag 26 januari 2024 21:39 schreef ledn81 het volgende:
[..]
bedoel je die aan begin van deze video?
Ja in uitzendingen zit dat geluid natuurlijk veel netter in de uitzending. Dan moet je hem uit een uitzending opnemen.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 21:40 schreef Paul het volgende:
[..]
Haha ja maar bij afl 9 die ik zei hoor je hem wel een stuk beterder
Goed idee @rinardo. Ik heb van tiktok voor mezelf dit geluidje en wat andere geluidjes al even opgenomen. Geluidje waar @Paul naar op zoek is vond ik nog niet. Maar als ik het tegen kom houd ik hem voor je apartquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |