Eerlijk gezegd lijkt me slopende 5-setters in het begin van het toernooi zwaarder. Nu speelt daar geen enkele rol. Je geeft gewoon nog 1 keer alles. Als je in de eerste 3 rondes 2x 4 uur op de baan staat dan zie je wel vaak dat het de speler later opbreekt. Ik denk dat dat bijvoorbeeld 1 van de redenen is dat Zverev vaak niet aan te ver komt op een slam.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 18:17 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik denk dat dit ook overschat is inderdaad. Je ziet het een heel enkele keer.
Zienerquote:Op zaterdag 27 januari 2024 09:05 schreef Szura het volgende:
Monster Sabalenka gaat 5 games verliezen
Geilquote:Op zondag 28 januari 2024 07:42 schreef plesner het volgende:
Ben ik de enige die Sabalenka er heel mannelijk uit vindt zien, lijkt net een omgebouwde. Beetje Mauresmo 2.0
Nee, je bent niet de enige, maar zo mannelijk als Mauresmo is ze bij lange na niet.quote:Op zondag 28 januari 2024 07:42 schreef plesner het volgende:
Ben ik de enige die Sabalenka er heel mannelijk uit vindt zien, lijkt net een omgebouwde. Beetje Mauresmo 2.0
Sabalenka is één van de weinige tennissters in de top 50 die ik niet zo doen.quote:Op zondag 28 januari 2024 09:34 schreef EP3 het volgende:
[..]
Nee, je bent niet de enige, maar zo mannelijk als Mauresmo is ze bij lange na niet.
Waarvan akte.quote:Op zondag 28 januari 2024 09:37 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Sabalenka is één van de weinige tennissters in de top 50 die ik niet zo doen.
Veel plezier met Ostapenko dan.quote:Op zondag 28 januari 2024 09:37 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Sabalenka is één van de weinige tennissters in de top 50 die ik niet zo doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |