abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212244272
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2024 21:33 schreef Masberum het volgende:
[ afbeelding ]

Heb iets van 5 firecamps waarop ik telkens 11 baked berries heb (ik acquire ze niet) zodat ik altijd genoeg voedsel heb. De boxen zijn ook aardig vol aan het raken met exotische items. Denk dat ik vanavond nog wel de toren aan ga vallen, heb een level 12 Foxparks en ben zelf nu level 13, bijna 14 *O* *O*

Edit: de toren aangevallen maarrrrr laat ik nog eerst maar wat meer oefenen ofzo..
Zorg eerst maar dat je gehele party minimaal level 25 is voordat je de eerste bossbattle doet. ;)
De enige echte.
  donderdag 1 februari 2024 @ 02:15:04 #27
194233 Friday12
Originele kloon
pi_212244515
quote:
2s.gif Op donderdag 1 februari 2024 00:25 schreef Rnie het volgende:

[..]
Zorg eerst maar dat je gehele party minimaal level 25 is voordat je de eerste bossbattle doet. ;)
Totaal niet nodig om zo hoog te zijn! Ik heb het op lvl 16-17 gedaan ofzo
pi_212249422
Ik op level 10 ofzo dat was die paarse slangachtige
  donderdag 1 februari 2024 @ 14:16:21 #29
194233 Friday12
Originele kloon
pi_212249753
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2024 13:48 schreef Masberum het volgende:
Ik op level 10 ofzo dat was die paarse slangachtige
Nee het is die grote gele beer achtige met een vrouwtje op zijn schouder. In die toren.
pi_212252665
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2024 14:16 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Nee het is die grote gele beer achtige met een vrouwtje op zijn schouder. In die toren.
Ja, nou maar die paarse was ook een boss.. alleen niet diegene in de toren nee. Die kickte mijn kont vrij pijnlijk
  donderdag 1 februari 2024 @ 19:07:18 #31
194233 Friday12
Originele kloon
pi_212253751
Ik zou willen dat je van skills die pals hebben je ze kan assignen aan taken. Ik heb nu paar van die kutberen die alleen maar bomen gaan omhakken terwijl ze mijn ore moeten slepen :D
pi_212253884
quote:
6s.gif Op donderdag 1 februari 2024 19:07 schreef Friday12 het volgende:
Ik zou willen dat je van skills die pals hebben je ze kan assignen aan taken. Ik heb nu paar van die kutberen die alleen maar bomen gaan omhakken terwijl ze mijn ore moeten slepen :D
Loop ik ook tegenaan, sommige pals doen dingen die ik niet wil :P
De enige echte.
  donderdag 1 februari 2024 @ 20:24:07 #33
194233 Friday12
Originele kloon
pi_212255072
quote:
2s.gif Op donderdag 1 februari 2024 19:15 schreef Rnie het volgende:

[..]
Loop ik ook tegenaan, sommige pals doen dingen die ik niet wil :P
Nu aan het werken naar breeden van een pal die alleen maar transport heeft. Dan heb je dat gezeik ook niet meer :D
pi_212267722

Nu zo even 3 a 4 uur bezig, dit is mijn base op dit moment. Hoop dat ik aan het einde van de avond de eerste (echte) boss kan verslaan :P
pi_212268129
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2024 19:31 schreef Masberum het volgende:
[ afbeelding ]

Nu zo even 3 a 4 uur bezig, dit is mijn base op dit moment. Hoop dat ik aan het einde van de avond de eerste (echte) boss kan verslaan :P
Pilsje bij neef?
pi_212279825

Level 14 nu, Foxparks helpt me om de berries sneller te laten bakken door vuur te spuwen (linksonder)

Deadream toegevoegd aan mijn party zodat die levelt. Die kan later samenwerken met andere pals zodat je meer dan 1 tegelijk kan laten vechten vandaar. Basis uitgebreid met meer firewoods, meer cooked berries als reserve.

Nu zo mijn inventory bijlangs gaan, beetje beter ordenen welke ingredienten / materialen ik heb etc. En dan ga ik weer de wereld in om te kijken wat ik kan doen. De eerste echte boss wacht ik nog wel even mee want die was vond ik wel vrij pittig, dus even nog richten op het uitbreiden van de basis, mijn pals upgraden etc. :)
pi_212280625
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2024 19:25 schreef Masberum het volgende:
[ afbeelding ]

Level 14 nu, Foxparks helpt me om de berries sneller te laten bakken door vuur te spuwen (linksonder)

Deadream toegevoegd aan mijn party zodat die levelt. Die kan later samenwerken met andere pals zodat je meer dan 1 tegelijk kan laten vechten vandaar. Basis uitgebreid met meer firewoods, meer cooked berries als reserve.

Nu zo mijn inventory bijlangs gaan, beetje beter ordenen welke ingredienten / materialen ik heb etc. En dan ga ik weer de wereld in om te kijken wat ik kan doen. De eerste echte boss wacht ik nog wel even mee want die was vond ik wel vrij pittig, dus even nog richten op het uitbreiden van de basis, mijn pals upgraden etc. :)
Daydream als extra gevechtspal wordt op den duur zeer vervelend. Wat je vaak wilt is dat een "wilde pal" weinig HP hebt, zodat je hem kan vangen. Doordat je Pals constant blijven aanvallen (iets wat Pokemon gewoon beter uitvoert) is het mij al vaak voorgekomen dat een wilde pal doodgaat voor ik hem wil vangen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Rnie op 03-02-2024 21:43:50 ]
De enige echte.
pi_212280783
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2024 20:03 schreef Rnie het volgende:

[..]
Daydream als extra gevechtspal wordt op den duur zeer vervelend. Wat je vaak wilt is dat een "wilde pal" weinig HP hebt, zodat je hem kan vangen. Doordat je Pals constant blijven aanvallen (iets wat Pokemon gewoon beter uitvoert) is het mij al vaak voorgekomen dat een wilde pal doodgaan voor ik hem wil vangen.
Hmm goed punt. Ik merk dat inderdaad nu al met 1 pal die vecht. Krijg dan wel extra ingrediënten maar inderdaad.. of dat opweegt tegen de xp die je niet krijgt..
pi_212284008
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2024 20:08 schreef Masberum het volgende:

[..]
Hmm goed punt. Ik merk dat inderdaad nu al met 1 pal die vecht. Krijg dan wel extra ingrediënten maar inderdaad.. of dat opweegt tegen de xp die je niet krijgt..
Heb al meerdere malen meegemaakt dat een boss pal, die ik graag wilde vangen, 30hp over had, ik hem wilde vangen en mijn eigen pal de boss pal afmaakte :'(

Tegenwoordig doe ik mijn eigen pal, als ik er eentje wil vangen, op het allerlaatste terug in de pokeb...sphere :P
De enige echte.
pi_212299651
Had trouwens verwacht dat dit topic actiever was gezien hoeveel mensen het wel niet spelen

Mijn basis begint nu wel echt te 'leven' om het zo maar te zeggen. Allerlei diertjes rennen rond O+

Het zoeken naar informatie op het web begint toe te nemen (waar krijg ik fluids bijvoorbeeld), wat doet stamina precies etc.

[ Bericht 71% gewijzigd door Masberum op 04-02-2024 21:29:15 ]
pi_212302461
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2024 21:10 schreef Masberum het volgende:
Had trouwens verwacht dat dit topic actiever was gezien hoeveel mensen het wel niet spelen

Mijn basis begint nu wel echt te 'leven' om het zo maar te zeggen. Allerlei diertjes rennen rond O+

[ afbeelding ]

Het zoeken naar informatie op het web begint toe te nemen (waar krijg ik fluids bijvoorbeeld), wat doet stamina precies etc.
Wat tof met al die screenshots, leuk om te zien O+
Ik zit nog in de frustrerende beginfase maar vind het wel leuk :D Heb nu een controller, dat werkt voor mij beter.
Gisteren 3 pals per ongeluk vermoord en een aantal ballen per ongeluk weggegooid, halve zenuwinzinking. Moet erg lachen om hoe die beesten je aanvallen als je ze slaat _O-
Ik heb nu 5 lambballs omdat dat de quest was, en 2 cattiva (die kon ik vangen toen ze sliepen *O* )
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
  Moderator maandag 5 februari 2024 @ 15:59:27 #42
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_212307687
quote:
17s.gif Op woensdag 31 januari 2024 21:47 schreef Speedfight het volgende:
Boyfriend gaat een controller voor de pc meenemen voor mij, kijken of t daarmee beter lukt _O-
verkapte 'kijk mij een vriendje hebben' post. Genote.
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  Moderator maandag 5 februari 2024 @ 16:01:13 #43
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_212307707
Tevens tip voor late-late game.

Deze twee fuckers blijven niet in de breeding pod en dat kost je cake...heel veel cake.
Gooi er een paar defensive walls omheen, deurtje erin met wat hoge muren, eventueel een trap / plafond om ze erin te gooien en je zal zien dat ze veel langer erin blijven en ook flink eitjes maken :9
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
  maandag 5 februari 2024 @ 16:32:07 #44
194233 Friday12
Originele kloon
pi_212308069
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2024 21:10 schreef Masberum het volgende:

[ afbeelding ]

Druk met spelen :D
  maandag 5 februari 2024 @ 16:33:33 #45
194233 Friday12
Originele kloon
pi_212308096
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2024 16:01 schreef Jimbo het volgende:

[ link | afbeelding ]

Deze twee fuckers blijven niet in de breeding pod en dat kost je cake...heel veel cake.
Gooi er een paar defensive walls omheen, deurtje erin met wat hoge muren, eventueel een trap / plafond om ze erin te gooien en je zal zien dat ze veel langer erin blijven en ook flink eitjes maken :9
Misschien komt dat omdat je slecht voor ze bent :P
pi_212311779
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2024 16:01 schreef Jimbo het volgende:

[ link | afbeelding ]

Zelf ben ik nu level 38, maar wat is het punt nog als je level 50 bent en al de pals hebt gevangen? Doorcraften tot je een ons weegt?
De enige echte.
pi_212311872
quote:
2s.gif Op maandag 5 februari 2024 20:46 schreef Rnie het volgende:

[..]
Zelf ben ik nu level 38, maar wat is het punt nog als je level 50 bent en al de pals hebt gevangen? Doorcraften tot je een ons weegt?

Ja, zover ben ik nog niet, maar dat is het idee toch? Pals upgraden, meer gebouwen, meer minen, meer automatisch laten minen door je pals.. De eerste uren (120 ofzo voor mij) zijn leuk maar daarna zijn het gewoon de die-hards die doorgaan. Net als met bijvoorbeeld diablo 3.. kon je ook eindeloos doorgaan maar het wordt gewoon repeterend. Maar ja in dit geval vind ik dat zelf niet erg. Als ik 120 uur speeltijd heb met dit spel dat ik leuk vindt dan is het de prijs gewoon waard. En het lijkt erop dat dat wel gaat lukken want ga zo ook weer spelen :P
pi_212311875
Echt een bazen game. Ik heb een gigantische fabriekshal gebouwd van drie etages, omdat ik ruimte gebrek had. Ik ga nu ergens een tweede basis bouwen. Even een goede plek zoeken.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
  Moderator maandag 5 februari 2024 @ 21:06:46 #49
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_212312069
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2024 16:33 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Misschien komt dat omdat je slecht voor ze bent :P
Helaas niet, meer de ai die gewoon kut is
quote:
2s.gif Op maandag 5 februari 2024 20:46 schreef Rnie het volgende:

[..]

Ehm,... geen idee eigenlijk want er is nog geen endgame :P
Geniet er dus van zolang het kan!
  maandag 5 februari 2024 @ 22:48:44 #50
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_212313702
Nadat ik gister 2 uur had meegekeken met mn vriendin vandaag ook even opgestart. Uiteindelijk samen verder gegaan en nog 2.5 uur gespeeld.

Heel leuk en vermakelijk. Het wordt flink uitgebreid ook. Moet nu meerdere grondstoffen hebben die weer omgezet moeten worden in andere voordat je verder kan bouwen.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')