nee dat is engquote:Op woensdag 24 januari 2024 15:28 schreef Flitsbezorger het volgende:
Anno 2024 nog dating apps gebruiken![]()
Niet gewoon op locatie face 2 face vrouwen versieren![]()
nee maar die vorm heeft m'n buik. ipv een sixpack heb ik zo'n vaatjequote:
jaquote:Op woensdag 24 januari 2024 15:31 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Dan ga je ook nooit aan de vrouw komen.
Vrouwen kunnen incels op kilometers afstand ruiken.
cradle of filth is wel mooie muziek voor mediterenquote:Op woensdag 24 januari 2024 15:29 schreef sturmpie het volgende:
doe niet zo moeilijk man
't zijn gewoon hormonen
als je 45 bent hoef je geen vrouw meer
sex is voor pubers
als je wat ouder bent is sex gewoon vies
't moment dat je er achter komt dat 'n kut gewoon de craddle of filth is
Probeer het dan eens IRL tijdens een avondje uit.quote:
ik zoek gewoon een vijfje met issuesquote:Op woensdag 24 januari 2024 15:35 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Probeer het dan eens IRL tijdens een avondje uit.
Na de eerste afwijzing wordt het makkelijker en ga het je veel minder boeien.
Dan kan je toch gewoon bij een van vele SC's hier op FOK! terecht?quote:Op woensdag 24 januari 2024 15:35 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
ik zoek gewoon een vijfje met issues
mijn enige advies aan jou is om geen aandacht meer te besteden aan vrouwen.quote:Op woensdag 24 januari 2024 15:34 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
cradle of filth is wel mooie muziek voor mediteren
ik ben er aan begonnen maatquote:Op woensdag 24 januari 2024 15:36 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Dan kan je toch gewoon bij een van vele SC's hier op FOK! terecht?
Daar heb je helemaal geen dating app voor nodig.
kan niet wachtenquote:Op woensdag 24 januari 2024 15:36 schreef sturmpie het volgende:
[..]
mijn enige advies aan jou is om geen aandacht meer te besteden aan vrouwen.
omdat emancipatie
je bent gewoon 'n wandelende vuilnisbak cq consument
't is gewoon vies 't ruikt naar vis
ze kosten veel geld, zijn lastig en maken altijd misbruik van de situatie
wil je weer normaal worden zonder je aangetrokken te voelen tot flamoes&vulva en gebruikte tampons in je nachtkastje, gewoon je hoofd 'n half uur in de plee stoppen nadat je gekakt hebt zonder doortrekken, ivm vislucht e.d.quote:
Als je meedoet aan "First dates" zoeken andere mensen een date voor je uit. Handig.quote:Op woensdag 24 januari 2024 15:17 schreef Speklap3000 het volgende:
ik heb problemen man. heb geen chick en wil er wel een, maar zoals het een echte vent betaamt kom ik niet van m'n zolderkamer af en spreek ik geen vrouwen aan.
dus ik installeer tinder, en ik begin te swipe, maar wat valt me op?
al die chica's zijn veel te lekker, allemaal >7,5 en met zelfvertrouwen
zo'n mokkel gaan natuurlijk nooit rechts op mij swipen met m'n asbakgezicht en m'n beertender-buik.
waar zijn alle vieren en vijfje van de wereld?
klacht: chicks op tinder zijn te hot
hoe kan ik me daar voor opgevenquote:Op woensdag 24 januari 2024 17:15 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Als je meedoet aan "First dates" zoeken andere mensen een date voor je uit. Handig.
https://eu.castitreach.com/ag/wbnl/firstdates/welcome.htmlquote:Op woensdag 24 januari 2024 17:19 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
hoe kan ik me daar voor opgeven
maakt niet uit zolang ik het zelf niet ziequote:Op woensdag 24 januari 2024 17:21 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
https://eu.castitreach.com/ag/wbnl/firstdates/welcome.html
(dan kom je wel op tv he?)
aha, misschien een DM naar Britneycheers ?quote:Op woensdag 24 januari 2024 15:35 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
ik zoek gewoon een vijfje met issues
is die single?quote:Op woensdag 24 januari 2024 17:58 schreef bami_haar het volgende:
Aha, nia
[..]
aha, misschien een DM naar Britneycheers ?
zijn daar niet zo knappe meiden te vinden? ligt dat beetje in de buurt bij acheveningen?quote:Op woensdag 24 januari 2024 18:21 schreef Doug-Heffernan het volgende:
ik swipe altijd in de Antoniustrasse.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |