en nu zijn we 1,5 maand verder....voel me gewoon weer helemaal vrij...en ben al diverse meisjes tegen gekomen die me leuk vinden, eentje daarvan waar ik nu bijna een relatie mee heb Ik weet echt niet wat me overkomt...zoveel aandacht heb ik nog nooit gehad!! Eerst heb je het gevoel dat geen enkel meisje je ziet staan en nou komen ze ineens allemaal tegelijk !! zelfs dat meisje die me niet wilde heeft weer gevraagd of ik alsjealsjeblieft weer contact met haar wil....
wat zit de liefde toch vaag in elkaar...
anyway, ik wilde dit even van me afschrijven
Waar waren ze eerst dan??
quote:Toen keek je alleen naar je vriendin
Op zaterdag 15 februari 2003 15:30 schreef zwaaibaai het volgende:
Errug lekker toch. Nu ik weer vrijgezel ben na 2,5 jaar, lijkt de hele wereld vol met mooie vrouwen te zitten......Waar waren ze eerst dan??
quote:Blijkbaar. Als je een goede relatie hebt ( en die heb ik zeker met haar gehad) dan heb je er minder interresse voor. Ik zag wel mooie vrouwen, maar ik lette er nooit op. Maar nu ik vrijgezel ben, lijkt het er op dat ik er meer zie of zo. Best wel vaag eigenlijk.
Op zaterdag 15 februari 2003 15:32 schreef Sinaasappel het volgende:[..]
Toen keek je alleen naar je vriendin
![]()
quote:Ik heb juist dat sinds ik vrijgezel ben de hele wereld vol lijkt met saaie, lelijke en onbeholpen mannen!
Errug lekker toch. Nu ik weer vrijgezel ben na 2,5 jaar, lijkt de hele wereld vol met mooie vrouwen te zitten......Waar waren ze eerst dan??
quote:Gezien je leeftijd ( geb.jr. 1900) kan ik me daar wel iets bij voorstellen....
Op zaterdag 15 februari 2003 15:38 schreef zwijntje het volgende:[..]
Ik heb juist dat sinds ik vrijgezel ben de hele wereld vol lijkt met saaie, lelijke en onbeholpen mannen!
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 15:20 schreef Tyler_Durden het volgende:
jemig ik vind het echt ongelovelijk....echt tijden lang (lees: te belachelijk lang) heb ik achter een meisje aangelopen die me niet zag staan,
[...]
zelfs dat meisje die me niet wilde heeft weer gevraagd of ik alsjealsjeblieft weer contact met haar wil....
anyway, ik wilde dit even van me afschrijven![]()
En wat denk je? Als ik haar nu tegenkom zit ze altijd schijnheilig naar mij te kijken, lief te kijken e.d... Maar nu denk ik: Je hebt je kans gehad meid!
quote:in de kast.
maar ff on topic.. heb smae mee gemaakt.
never noiot een vriendin en dan in eens melden er 4 5 meidne zig.. hmm keuze is toch zo moelijk
quote:Gewoon alle 45 tegelijk!
Op zaterdag 15 februari 2003 16:50 schreef innovation het volgende:[..]
in de kast.
maar ff on topic.. heb smae mee gemaakt.
never noiot een vriendin en dan in eens melden er 4 5 meidne zig.. hmm keuze is toch zo moelijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |