abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 15 februari 2003 @ 15:20:52 #1
20439 Tyler_Durden
Mischief. Mayhem. Soap.
pi_8495211
jemig ik vind het echt ongelovelijk....echt tijden lang (lees: te belachelijk lang) heb ik achter een meisje aangelopen die me niet zag staan, tenminste niet op 'die' manier...ik voelde me daar superklote onder...kon het maar niet accepteren...sukkelde maar als een gefrustreerde loser verder....tot ik het bij de jaarwisseling zat was ! Mijn goede voornemen was om al het contact met haar te verbreken en alles weg te gooien wat me aan haar herinnerde...

en nu zijn we 1,5 maand verder....voel me gewoon weer helemaal vrij...en ben al diverse meisjes tegen gekomen die me leuk vinden, eentje daarvan waar ik nu bijna een relatie mee heb Ik weet echt niet wat me overkomt...zoveel aandacht heb ik nog nooit gehad!! Eerst heb je het gevoel dat geen enkel meisje je ziet staan en nou komen ze ineens allemaal tegelijk !! zelfs dat meisje die me niet wilde heeft weer gevraagd of ik alsjealsjeblieft weer contact met haar wil....

wat zit de liefde toch vaag in elkaar...

anyway, ik wilde dit even van me afschrijven

It's only after you've lost everything that you're free to do anything..
pi_8495412
Errug lekker toch. Nu ik weer vrijgezel ben na 2,5 jaar, lijkt de hele wereld vol met mooie vrouwen te zitten......

Waar waren ze eerst dan??

burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_8495457
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 15:30 schreef zwaaibaai het volgende:
Errug lekker toch. Nu ik weer vrijgezel ben na 2,5 jaar, lijkt de hele wereld vol met mooie vrouwen te zitten......

Toen keek je alleen naar je vriendin
Booonnie bonnie bonnie kom je buiten spelen!!! Bonnie kom je gauw op straat? Bonnie kheb nog kauwgom om te delen :{ Bonnie Ik heb een echte pop die praat, die herinnering raak je niet kwijt..... waar is ie gebleven die tijd? ;( :D ;)
pi_8495534
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 15:32 schreef Sinaasappel het volgende:

[..]

Toen keek je alleen naar je vriendin

Blijkbaar. Als je een goede relatie hebt ( en die heb ik zeker met haar gehad) dan heb je er minder interresse voor. Ik zag wel mooie vrouwen, maar ik lette er nooit op. Maar nu ik vrijgezel ben, lijkt het er op dat ik er meer zie of zo. Best wel vaag eigenlijk.
burgerweeshuis
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_8495570
Toen het na 3 jaar relatie uitging met m'n allereerste serieuze vriendin stortte m'n wereld in. Het heeft wel even geduurd voordat ik daar overheen was.
Achteraf (veel vriendinnetjes verder) blijkt dat zij de slechtste was van allemaal
pi_8495585
quote:

Ik heb juist dat sinds ik vrijgezel ben de hele wereld vol lijkt met saaie, lelijke en onbeholpen mannen!
A clean house is a sign of a wasted life.
pi_8495631
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 15:38 schreef zwijntje het volgende:

[..]

Ik heb juist dat sinds ik vrijgezel ben de hele wereld vol lijkt met saaie, lelijke en onbeholpen mannen!

Gezien je leeftijd ( geb.jr. 1900) kan ik me daar wel iets bij voorstellen....
burgerweeshuis
pi_8496543
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 15:20 schreef Tyler_Durden het volgende:
jemig ik vind het echt ongelovelijk....echt tijden lang (lees: te belachelijk lang) heb ik achter een meisje aangelopen die me niet zag staan,
[...]
zelfs dat meisje die me niet wilde heeft weer gevraagd of ik alsjealsjeblieft weer contact met haar wil....

anyway, ik wilde dit even van me afschrijven

Ik heb bijna hetzelfde. Ik zat eerst ook achter een chica aan die ik heel leuk vond. Het is nix geworden. Moest het maar accepteren, en na een flinke poost is me dat gelukt Maar we praatten nog wel s met elkaar. Allemaal leuk en aardig.. en toen opeens....................................
Nix meer. Ze negeerde me steeds als ik haar tegenkwam.
Ok, "if that's how you wanna play it" dacht ik

En wat denk je? Als ik haar nu tegenkom zit ze altijd schijnheilig naar mij te kijken, lief te kijken e.d... Maar nu denk ik: Je hebt je kans gehad meid!

Vragen maakt je dom voor 5 minuten. Niet vragen houdt je dom voor altijd...
  zaterdag 15 februari 2003 @ 16:50:35 #9
22567 innovation
Don't look at the sun
pi_8496887
quote:

in de kast.

maar ff on topic.. heb smae mee gemaakt.
never noiot een vriendin en dan in eens melden er 4 5 meidne zig.. hmm keuze is toch zo moelijk

poebeer houd van Knorretje2712 http://www.clusius.com,Alain Lecluse
pi_8524992
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 16:50 schreef innovation het volgende:

[..]

in de kast.

maar ff on topic.. heb smae mee gemaakt.
never noiot een vriendin en dan in eens melden er 4 5 meidne zig.. hmm keuze is toch zo moelijk

Gewoon alle 45 tegelijk!
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')