Ik hoorde de brandweer al voorbij komen…quote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:44 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat verklaart misschien ook de "liftopsluiting" die ik op P2000 voorbij zag komen.
[..]
1 liftopsluiting maar? Valt nog mee danquote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:44 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat verklaart misschien ook de "liftopsluiting" die ik op P2000 voorbij zag komen.
[..]
Odido moet je hebben bij dit soort crises!quote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op alle 3 de telefoons (KPN, Vodafone en 5-Mobile) was er hier (uiterst Amsterdam West) 0,0 bereik, net als gisteren…
Dat was T-Mobile, maar die nieuwe naam vind ik niks.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:09 schreef APK het volgende:
[..]
Odido moet je hebben bij dit soort crises!
Verhuizen naar de grachtengordel dan maarquote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat was T-Mobile, maar die nieuwe naam vind ik niks.
Maar ook die deed het hier dus niet…
Zeker. We gaan dit nog veel vaker meemaken.quote:
Dat kan de oorzaak zijn.quote:
https://www.nu.nl/binnenl(...)-dagen-niet-uit.htmlquote:Netbeheerder sluit nieuwe stroomstoring in Amsterdam komende dagen niet uit
Liander sluit een nieuwe stroomstoring in het Amsterdamse stadsdeel West de komende dagen niet uit. Dat meldt de netbeheerder op zijn website. Zowel maandag als dinsdag viel de stroom in een groot aantal Amsterdamse huishoudens even uit.
Beide avonden werd de stroomuitval veroorzaakt door een storing in een onderverdeelstation aan de Hemweg. Liander onderzoekt de oorzaak van de twee storingen en kijkt ook of er een verband is. Tijdens het onderzoek kan Liander een nieuwe storing niet uitsluiten.
Maandagochtend zaten 68.000 huishoudens in Amsterdam door een storing zonder stroom. Ook konden trams niet rijden. Dinsdagavond was in ongeveer hetzelfde gebied een nieuwe storing. Toen werden 57.000 huishoudens getroffen.
Noord-Holland is geen provinciequote:Op maandag 22 januari 2024 10:18 schreef Ulx het volgende:
[..]
Inderdaad, nu merken we hier hoe het in de provincie gaat. Nu weten we hier hoe het voelt om driehonderd jaar achter te lopen.
quote:[...]
Het probleem lag bij een groot elektriciteitsstation aan de Hemweg. Liander heeft het station daarom volledig onderzocht. Daaruit blijkt dat het op meerdere plekken misging vanwege "de grote wisseling in weersomstandigheden van afgelopen tijd".
Zo was het een tijd geleden erg koud en ligt de temperatuur sinds een paar dagen weer wat hoger. Volgens Liander hebben de hevige regenval en het hoge grondwaterpeil voor vocht in het elektriciteitsstation gezorgd. Daardoor zouden technische onderdelen kapot zijn gegaan.
Liander zegt ook dat de verwarmingsinstallatie van het station niet goed zou hebben gewerkt, waardoor de vochtigheid niet minder werd. De kapotte verwarming was niet de directe oorzaak van de storing, maar was volgens de netbeheerder onderdeel van "een optelsom van factoren".
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |