Bemoei je met je eigen zaken.quote:
Draagt tong steunkousen?quote:Op maandag 22 januari 2024 13:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bemoei je met je eigen zaken.
De thuishulp vragen of hij je wil helpen met het aantrekken van je sokken bijvoorbeeld
quote:Op maandag 22 januari 2024 13:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
De thuishulp vragen of hij je wil helpen met het aantrekken van je sokken bijvoorbeeld
Het is een zij. En ze zuigt onder een warme deken.quote:Op maandag 22 januari 2024 13:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je drinkt onbewust sneller waarschijnlijk.quote:Op maandag 22 januari 2024 12:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ze verbeterd zijn.
Of ik wen er inmiddels aan.
Ik erken dat ik een held op sokken ben.quote:
Plaatje van een negerin.quote:
Beetje meer respect voor de thuishulp.quote:Op maandag 22 januari 2024 13:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is een zij. En ze zuigt onder een warme deken.
Vies vet zwijn.quote:Op maandag 22 januari 2024 13:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Komt door die dikke worsten vingers van me oh een typfoutje
Hallo makker. Hoe was je vakantie? Ik weet dat je de laatste dagen ziek was, dat interesseert me werkelijk waar geen klote. Ik wil gewoon weten hoe je vakantie wasquote:Op maandag 22 januari 2024 13:22 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Beetje meer respect voor de thuishulp.
De laatste thuishulp die beviel was een FA.quote:Op maandag 22 januari 2024 13:22 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Beetje meer respect voor de thuishulp.
Gadverdamme.quote:
Hey maatje. De vakantie was wel okay, ik heb veel cocktails gedronken en ook aardig wat schnitzels en porties curryworst. Ook heb ik heel veel goede momenten mogen beleven met de persoon die bij mij was. Helaas is het nu allemaal voorbij. Ik moet haar de rode kaart gaan geven, vrees ik maar dat is zo makkelijk nog niet.quote:Op maandag 22 januari 2024 13:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo makker. Hoe was je vakantie? Ik weet dat je de laatste dagen ziek was, dat interesseert me werkelijk waar geen klote. Ik wil gewoon weten hoe je vakantie was
Jezus Christus te paard. Wat dacht je? Ik krijg 750 karakters voor een review laat ik die dan maar gebruiken ook?quote:Op maandag 22 januari 2024 13:26 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Hey maatje. De vakantie was wel okay, ik heb veel cocktails gedronken en ook aardig wat schnitzels en porties curryworst. Ook heb ik heel veel goede momenten mogen beleven met de persoon die bij mij was. Helaas is het nu allemaal voorbij. Ik moet haar de rode kaart gaan geven, vrees ik maar dat is zo makkelijk nog niet.
Ik geef de vakantie een 7.5/10
Leuk geschrevenquote:Op maandag 22 januari 2024 13:26 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Hey maatje. De vakantie was wel okay, ik heb veel cocktails gedronken en ook aardig wat schnitzels en porties curryworst. Ook heb ik heel veel goede momenten mogen beleven met de persoon die bij mij was. Helaas is het nu allemaal voorbij. Ik moet haar de rode kaart gaan geven, vrees ik maar dat is zo makkelijk nog niet.
Ik heb een hoop liefde in die karakters gestoken.quote:Op maandag 22 januari 2024 13:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jezus Christus te paard. Wat dacht je? Ik krijg 750 karakters voor een review laat ik die dan maar gebruiken ook?
Waar zitten de knelpunten bij die dame? Ook rond haar taille?quote:Op maandag 22 januari 2024 13:26 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Ze heeft al een vriend.quote:Op maandag 22 januari 2024 13:31 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Waar zitten de knelpunten bij die dame? Ook rond haar taille?
Zelfs tong80 kan de mond gesnoerd worden.quote:
Slaap lekker makkerquote:Op maandag 22 januari 2024 13:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zelfs tong80 kan de mond gesnoerd worden.
ToT morgen brother.
Rustig aan.quote:Op maandag 22 januari 2024 13:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
ToT morgen brother.
Tot morgen.quote:Op maandag 22 januari 2024 13:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
ToT morgen brother.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |