ik niet, ik vind 't overdreven, omdat ze met 6 agenten er om heen staan, dat is meer executiestijl.quote:
Als je met een mes de politie aanvalt is dat gewoon een consequentie toch.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:58 schreef sturmpie het volgende:
[..]
ik niet, ik vind 't overdreven, omdat ze met 6 agenten er om heen staan, dat is meer executiestijl.
schiet in het been als hij niet wil luisteren maar ze doen daar echt raar, halen er 'n hond bij, ze houden de jongen minutenlang onder schot. ik vind 't echt amateuristisch.
ja maar ik vind dit zo'n situatie waarbij er in eerste instantie weinig aan de hand is, ze vallen hem aan omdat hij met 'n mes rondloopt. ik bedoel, schiet de persoon dan van 'n afstand in z'n been of iets dergelijks, maar ze doen zo moeilijk in dat geval, met 6 man op 1 en dan ook nog dood. ik vind 't echt overdreven. 't komt op mij iig zeer amateuristisch over.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:02 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Als je met een mes de politie aanvalt is dat gewoon een consequentie toch.
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:07 schreef nostra het volgende:
https://forensic-architec(...)lling-of-sammy-baker
die link van nostra geeft meer inzichtquote:
De gemiddelde bromsnor krijgt zo'n Sammy echt niet neer met twee vrije handen.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:59 schreef Catkiller het volgende:
Als er een agent daadwerkelijk geraakt is in zijn vest dan is er reden om te schieten wat mij betreft. Verder is die hondenbegeleider een complete flapdrol, leuk dat je hond zijn "werk" niet doet maar laat dat beest los en probeer iemand neer te halen met 2 vrije handen, of trek je terug zonder hond..
Prima, maar met 1 al helemaal niet.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:11 schreef luxerobots het volgende:
[..]
De gemiddelde bromsnor krijgt zo'n Sammy echt niet neer met twee vrije handen.
[ afbeelding ]
https://forensic-architec(...)lling-of-sammy-bakerquote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:59 schreef Catkiller het volgende:
Als er een agent daadwerkelijk geraakt is in zijn vest dan is er reden om te schieten wat mij betreft. Verder is die hondenbegeleider een complete flapdrol, leuk dat je hond zijn "werk" niet doet maar laat dat beest los en probeer iemand neer te halen met 2 vrije handen, of trek je terug zonder hond..
Ik snap sowieso niet waarom ze zowel voor als achter hem staan op het moment dat hij begint te lopen, iets met vuurlinie enzo.
Ze zouden een punt hebben als ze zich druk maakten over de aanpak van de situatie, niet over de uitkomst van de situatie.
politie was met 8 manquote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:11 schreef luxerobots het volgende:
[..]
De gemiddelde bromsnor krijgt zo'n Sammy echt niet neer met twee vrije handen.
[ afbeelding ]
het was executiestijl, sammy lag op de grond, ouders willen dat de daders berecht worden.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:12 schreef maan_man het volgende:
Die ouders zijn al 3 jaar een achterhouden gevecht aan het voeren. Ik begrijp dat ze verdriet hebben, maar dit wordt vervelend.
Na drie jaar wordt het tijd om eens te reflecteren op het gedrag van de zoon en te stoppen met wijzen naar anderen.
Houd toch op met je executiestijl.. dat was het niet. Er was een worsteling bezig en de persoon had een mes in zijn klauwen. Op DAT moment escaleert de hele riedel explosief en moet je handelen en dan gaat het snel.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:16 schreef sturmpie het volgende:
[..]
het was executiestijl, sammy lag op de grond, ouders willen dat de daders berecht worden.
rechter en OM kiezen natuurlijk altijd partij voor politie, maar ik snap wel wat die ouders willen bereiken, triggerhappy agenten vervolgen dat ze nooit meer 'n wapen mogen dragen oid. in dit geval wel terecht omdat er 8 man politie bij stond terwijl sammy op de grond lag.
Hoe kom je erbij? Omdat de ouders het zeggen? Op de beelden zie ik het niet. Begint een beetje een vermoeiende act te worden van die Duitsers.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:16 schreef sturmpie het volgende:
[..]
het was executiestijl, sammy lag op de grond, ouders willen dat de daders berecht worden.
rechter en OM kiezen natuurlijk altijd partij voor politie, maar ik snap wel wat die ouders willen bereiken, triggerhappy agenten vervolgen dat ze nooit meer 'n wapen mogen dragen oid. in dit geval wel terecht omdat er 8 man politie bij stond terwijl sammy op de grond lag.
ik vind 't wel executiestijl.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:33 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Houd toch op met je executiestijl.. dat was het niet. Er was een worsteling bezig en de persoon had een mes in zijn klauwen. Op DAT moment escaleert de hele riedel explosief en moet je handelen en dan gaat het snel.
Ookal was het een legaal mes, daar kan je nog steeds met gemak iemand mee doden.
Het is triest wat deze jongen is overkomen, maar daar is toch echt een iemand voor schuldig en dat is hij zelf en niemand anders.
Gewoon geen drugs gebruiken mmkaay.
Wanneer heb jij voor het laatst een gesprek proberen aan te gaan met iemand die in een psychose verkeerd?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:40 schreef sturmpie het volgende:
[..]
ik vind 't wel executiestijl.
ze hadden die jongen gewoon in z'n been moeten schieten en eerst 'n waarschuwingsschot, ik vind gewoon dat er dom gehandeld is door politie, met 8 man op 1, komop zeg.
ok, ik snap dat die jongen fout bezig was, joints gerookt, spacecake, rent weg voor politie, hij was psychotisch, dat hadden de agenten al in de gaten en er was 'n ambulance ter plekke gekomen maar vanwege 't mes vond de politie 't niet veilig om de ambulancemedewerkers met de jongen in gesprek te laten gaan, en dat vind ik dom. ze hadden de ambulancemedewerkers de kans moeten geven met de jongen in gesprek te gaan.
daarnaast vind ik ook dat de politie heel angstig handelt, 'n verwarde jongen met 'n mes, ok, dan trek je 'n vuurwapen, dan ben je baas, op de grond liggen of schiet in een been zodat de jongen niet weg kan lopen.
ik vind dat er overdreven is gereageerd, dat is mijn mening.
ambulancemedewerkers weten wel hoe dat moet.quote:Op zondag 21 januari 2024 00:03 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wanneer heb jij voor het laatst een gesprek proberen aan te gaan met iemand die in een psychose verkeerd?
Terwijl ze met een mes lopen te zwaaien? Zij liever dan ik, ik zou hem toch op zijn minst onder schot houden.quote:Op zondag 21 januari 2024 00:05 schreef sturmpie het volgende:
[..]
ambulancemedewerkers weten wel hoe dat moet.
je moet ze gerust stellen
Dan snap je niet wanneer een vuurwapen wordt gebruikt. Geen enkele politie eenheid in welk dan land dan ook schiet in de benen. Die zijn namelijk heel lastig te raken als iemand rent of beweegt.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:40 schreef sturmpie het volgende:
[..]
ik vind 't wel executiestijl.
ze hadden die jongen gewoon in z'n been moeten schieten en eerst 'n waarschuwingsschot, ik vind gewoon dat er dom gehandeld is door politie, met 8 man op 1, komop zeg.
ok, ik snap dat die jongen fout bezig was, joints gerookt, spacecake, rent weg voor politie, hij was psychotisch, dat hadden de agenten al in de gaten en er was 'n ambulance ter plekke gekomen maar vanwege 't mes vond de politie 't niet veilig om de ambulancemedewerkers met de jongen in gesprek te laten gaan, en dat vind ik dom. ze hadden de ambulancemedewerkers de kans moeten geven met de jongen in gesprek te gaan.
daarnaast vind ik ook dat de politie heel angstig handelt, 'n verwarde jongen met 'n mes, ok, dan trek je 'n vuurwapen, dan ben je baas, op de grond liggen of schiet in een been zodat de jongen niet weg kan lopen.
ik vind dat er overdreven is gereageerd, dat is mijn mening.
ja, gewoon in z'n been schieten zodat ie niet meer kan lopen, de hond er op, ze zijn met 8 man, 4 man kan de ledematen vasthouden.quote:Op zondag 21 januari 2024 00:07 schreef Hathor het volgende:
[..]
Terwijl ze met een mes lopen te zwaaien? Zij liever dan ik, ik zou hem toch op zijn minst onder schot houden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |