Ik zoek een filmpje. Ik heb gezocht naar of er een topic was hier voor, maar dat kon ik niet vinden als het er is, maar ik had van de week een gesprek met iemand, en toen kwamen we op wegmisbruikers. Vanuit wegmisbruikers kwam ik op dit filmpje, omdat ik (wellicht foutief) denk dat het bewuste fragment uit wegmisbruikers komt, en sterker nog, ik denk me te kunnen herinneren dat het bewuste fragment met Patrick (degenen die Wegmisbruikers kennen kennen hem wel) is.
In het bewuste fragment gaan agenten af op een melding van een man die onder invloed is van iets, drugs of alcohol, en hij loopt in een woonwijk waar hij niet mag komen. In die buurt woont een oudere vrouw die hij kent, zou zomaar zijn moeder kunnen zijn, maar hij valt haar lastig, en om die reden mag hij daar niet meer komen, maar doet dat toch.
Betreffende man is volgens mij op zijn muil getimmerd door een omwonende. Die omwonende is een wat langere gast, ik gok ergens achter in de 30, is kaal (volgens mij), waar de politie verhaal bij gaat halen. Hij verteld hun dit verhaal, en de politie geeft aan dat dit niet de bedoeling is, waarop de man zijn polsen tegen elkaar slaat en zegt iets in de richting van 'ok, neem mij dan mee, want als ik hem hier weer zie, pak ik hem weer'.
Dit fragment heb ik jaren geleden een keer gezien, maar ik kan het maar niet terug vinden. Weten jullie waar ik het over heb en zo ja, wellicht kunnen jullie het wél vinden.
Breitling - Instruments for Professionals