abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212084271
Disney bestaat inmiddels meer dan 100 jaar en heeft ook een lange uitzendgeschiedenis in Nederland.

Welk(e) programma, serie of film wil jij graag terugzien bij etalagezender Disney Channel?
Een onderzoek uit 2019 toonde dat 95 procent van de Nederlandse bevolking bewondering heeft voor de traditionele Zwarte Piet. Zwart is aantrekkelijk.
  donderdag 18 januari 2024 @ 21:45:01 #2
396386 sturmpie
for night & nature
pi_212084342
Willy Wonka & Charlie And The Chocolate Factory
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
pi_212084347
Momenteel kijk ik wat minder naar Disney Channel maar "Good Luck Charlie" vond ik wel een ontzettend goede serie. Mijn favoriete aflevering is "Double Whammy" waarin komedienne Stephanie Hodge een hoofdrol heeft.

Verder ben ik al heel lang verslingerd aan de Disney-serie "Crayon Shinchan".

En natuurlijk de Nederlandse versie van "Gummi Beren".

Een onderzoek uit 2019 toonde dat 95 procent van de Nederlandse bevolking bewondering heeft voor de traditionele Zwarte Piet. Zwart is aantrekkelijk.
pi_212084861
De film Dinosaur. Om de een of andere vond (vind) ik die film echt fantastisch.
Dinosaur (2000) - Reference View - IMDb
pi_212085018
Jammer dat Tante Soesa geen huidige makelij heeft op YouTube. Om de zoveel tijd bijvoorbeeld een pretpark-evaluatie zou ik enorm waarderen.

De volgende Disney-serie liep drie seizoenen tussen 1991 en 1994 en was een spin-off van The Golden Girls. Komedienne Stephanie Hodge vertolkt in de hoofdrol het personage 'Sandy Miller' die een verpleegster is in het Miami-ziekenhuis.

pi_212085043
Vooral de oude classics met donald duck en mickey mouse. Jammer dat er een hoop gecanceld zijn want niet woke meer in deze tijden
pi_212085063
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2024 23:05 schreef 111210 het volgende:
Vooral de oude classics met donald duck en mickey mouse. Jammer dat er een hoop gecanceld zijn want niet woke meer in deze tijden
'Niet woke' is een mening van een kleine groep activisten. Bedrijven die vrijwillig archiefmateriaal vernietigen of in ieder geval niet meer uitzenden op last van een kleine groep activisten is pure luxe voor die kleine groep activisten. Geen enkel bedrijf is verplicht mee te werken aan de mening van een kleine groep activisten.

Dat nieuwmaak aangepast wordt aan de mening van een kleine groep activisten is net zo jammerlijk en ook weer pure luxe voor een kleine groep activisten.
  vrijdag 19 januari 2024 @ 07:30:38 #8
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_212086066
De Muppet Show en de Muppet films. Niet dat ik een abo heb of ga nemen op Disney Channel.
pi_212196144
De Droomfabriek. Ik heb me ingeschreven.
Werewolf
pi_212408178

Tegenwoordig in handen van Disney. Sindsdien niet meer vertoond op de Nederlandse televisie, zoals met wel meer series die Disney overnam van Saban.

De Nederlandse versie van Sissi kreeg overigens nog wel een behoorlijke DVD-uitgave, 49 van de 52 afleveringen zijn uitgebracht als een bijna complete verzamelbox. Ook uitgebracht in losse volumes.

dinsdag 13 februari 2024 @ 13:22:03 #12
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_212410847
Der Fuehrers Face.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_212411927
Wizards of Waverly Place (en ik kijk al uit naar de aankomende vervolgserie) _O_

Suite Life of Zack & Cody, Suite Life on Deck ook heel vermakelijke comedy (Moseby straalt echt soort van Basil Fawlty vibes uit _O_ _O_ en Esteban soort Manuel)

qua films

heb laatst Secret Society of Second Born Royals gezien, best leuk beetje Disney en MCU in een :D
Big Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)
pi_212415251
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 15:25 schreef TheVoice4ever het volgende:
Wizards of Waverly Place (en ik kijk al uit naar de aankomende vervolgserie) _O_
Ik vond de Aziatische spinoff-serie (Wizards of Warna Walk) wel wat hebben. Is helaas stilgevallen rond of tijdens de pandemie-maatregelen.

pi_212465188

Disney's Crayon Shinchan is in India waarschijnlijk de meest succesvolle geanimeerde televisieserie ooit met 75 procent marktaandeel.

[ Bericht 12% gewijzigd door Kaatje2658 op 17-02-2024 12:38:24 ]
pi_212484346
Jungle book

Zet je best beentje voor ....lalalalalalalalaaaaa
pi_212484684
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2024 23:02 schreef Kaatje2658 het volgende:
Jammer dat Tante Soesa geen huidige makelij heeft op YouTube. Om de zoveel tijd bijvoorbeeld een pretpark-evaluatie zou ik enorm waarderen.

Maar dit is Fox Kids, had toch niks met Disney te maken?
pi_212484875
quote:
0s.gif Op zondag 18 februari 2024 16:26 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Maar dit is Fox Kids, had toch niks met Disney te maken?
Fox Kids werd in 2005 de nieuwe naam JETIX gegeven en was daarmee dezelfde televisiezender.

Fox Kids was eigendom van Disney en ook toen Fox Kids een nieuwe naam kreeg bleef de zender eigendom van Disney. Pas in 2010 verwerkte Disney zijn eigen naam in de zender toen de zender Disney XD ging heten. Al in 2009 begon Disney een aanvullende zender voor de hele familie genaamd Disney Channel. Zowel de namen Disney XD en Disney Channel zijn overgenomen uit de Verenigde Staten waar beide merknamen al actief waren.

En voor de oplettende kijker: Tante Soesa's Kerstfilm (oorspronkelijk uitgezonden op zaterdag 23 december 2000) speelt zich af in Disneyland Paris.
  zondag 18 februari 2024 @ 20:19:15 #19
428319 Treehut362
Brought to you by+TRht+
pi_212487891
Theme Song 🎶 | That's So Raven | Disney Channel
andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
pi_212487930
pi_212513051
Ik ben jaloers op Duitsland, daar is pas geleden een nieuwe film van Crayon Shinchan gebracht.

pi_212513086
Taran en de toverketel. Volgens mij gingen ze er bijna failliet op of zo maar wat een bazenfilm. _O_
  Moderator woensdag 21 februari 2024 @ 08:00:10 #23
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_212519965
Het enige juiste antwoord.

Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_212524330
Hieronder enkele afleveringen van de hoofdserie "Tante Soesa & Sassefras". Deze serie was meerdere malen per dag te zien en had daardoor waarschijnlijk de meeste bekendheid.

In de dagelijkse televisieserie "Tante Soesa & Sassefras" was te zien hoe Tante Soesa en haar kleine maatje Sassefras gesprekken voerden op het vliegende bed Bob waarbij ook soms brieven van kijkers besproken werden. Naarmate de serie vorderde kwamen er steeds meer locaties bij waaronder het huis waarin Tante Soesa en Sassefras wonen.

Verder was er ook nog onder andere "Soesa Hier", een televisieprogramma waarin Tante Soesa zonder Sassefras op bezoek ging in bijvoorbeeld pretparken. Ook was er regelmatig een "Special Weekend" waarin Tante Soesa bijvoorbeeld een weekend lang een extern evenement op locatie bezocht of in de studio enkele bekende gasten ontving. Een bekende gescripte muzikale special is "Tante Soesa's Kerstfilm" waarin Soesa tijdens Kerstmis op bezoek ging in Disneyland Paris.

Tante Soesa heeft tegenwoordig een verzamelkanaal waarin een kleine greep uit de grote verzameling te zien is:
https://www.youtube.com/@soesazelf/videos

[ Bericht 2% gewijzigd door Kaatje2658 op 21-02-2024 14:43:27 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')