quote:Op donderdag 1 februari 2024 16:38 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Alleen al vanwege haar tieten zou ze Big Brother mogen winnen van mij.
Genot.
Eerst alle Nederlanders eruit nog aub, met hun straattaaltjes niet te verstaan ...quote:Op zondag 11 februari 2024 09:38 schreef dikkedaniel het volgende:
Nu alle Belgen er nog uit aubZijn zo saai en vaak onverstaanbaar.
Net als dat niet alle Belgen weg hoeven , hoeven ook niet alle Nederlanders weg.quote:Op donderdag 15 februari 2024 18:00 schreef BelgianMagic het volgende:
[..]
Eerst alle Nederlanders eruit nog aub, met hun straattaaltjes niet te verstaan ...
quote:Op donderdag 15 februari 2024 19:08 schreef Mazikeen het volgende:
Gelukkig kloppen. De polls van fok nooit
Gelukkig welquote:Op vrijdag 16 februari 2024 12:44 schreef Gert het volgende:
[..]De uitslag van de eerste poll klopte: Ashley moest inderdaad exit en verliet het huis. Maar kreeg toen helaas een herkansing.
Ja dat was ook de enigequote:Op vrijdag 16 februari 2024 12:44 schreef Gert het volgende:
[..]De uitslag van de eerste poll klopte: Ashley moest inderdaad exit en verliet het huis. Maar kreeg toen helaas een herkansing.
Foutje in je tekst Gert, er is per abuis een woord doorgestreeptquote:Op vrijdag 16 februari 2024 12:44 schreef Gert het volgende:
Basiri en Alice echt de twee saaisten in het huis.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:49 schreef Willewa het volgende:
Denken en hopen zijn 2 verschillende dingen.
Ik hoop dat Ashley gaat. Basiri wordt steeds leuker en ontwikkelt zich. Karen is wel grappig en wil ik meer feestjes zien vieren. En Alice is gewoon best wel een topper, zeker voor haar leeftijd.
Maar denken.. tja Ashley heeft teveel volgers ben ik bang die van die drama en dat karakter houden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |