Externe inhoud
Deze inhoud is afkomstig van Twitter. Om deze inhoud te kunnen zien dien je toestemming te verlenen voor het gebruik van cookies en aanverwante vormen door social media partijen. Hieronder vind je linkjes naar de privacystatements van deze partijen. Je kunt als alternatief de inhoud op de site van de aanbieder zelf bekijken.
Twitter policyTiktok policyInstagram policyFacebook policy
accepteer en toon inhoud bekijk item op Twitter
(werkt de knop hierboven niet? gooi dan de cookies in je browser weg. Daarna werkt het wel)Er zit een Eminem in verborgen, maar het kan ook heel hoog. Wauwquote:
Zaterdag wordt volgens mij het complete optreden uitgebracht. Je wil natuurlijk niet alles meteen weggeven. Trust hier ook the process denk ik dan maar.quote:Op maandag 25 maart 2024 20:58 schreef Greys het volgende:
Kon er nou NIEMAND even een langer stukkie uploaden ergens? Ik dacht hierboven 'oh jottem, langer' maar het is meer het applaus dan het lied.
Maar denk wel dat hen het live kan nailen!
Edit: hen. Aangepast. Doe ik het zomaar fout. Klopt het zo dan, de zin? Dat hen het kan nailen? Ja toch?
Ik vind het serieus knap dat er kennelijk niemand die erbij was het hele optreden online heeft gegooid! Maar er was vast een soort regel als die wij hadden tijdens de repetities in Ahoy dat we max 10 sec mochten laten zien en anders de zaal uitgetieft werden.quote:Op maandag 25 maart 2024 22:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Zaterdag wordt volgens mij het complete optreden uitgebracht. Je wil natuurlijk niet alles meteen weggeven. Trust hier ook the process denk ik dan maar.
Externe inhoud
Deze inhoud is afkomstig van Twitter. Om deze inhoud te kunnen zien dien je toestemming te verlenen voor het gebruik van cookies en aanverwante vormen door social media partijen. Hieronder vind je linkjes naar de privacystatements van deze partijen. Je kunt als alternatief de inhoud op de site van de aanbieder zelf bekijken.
Twitter policyTiktok policyInstagram policyFacebook policy
accepteer en toon inhoud bekijk item op Twitter
(werkt de knop hierboven niet? gooi dan de cookies in je browser weg. Daarna werkt het wel)Nemo lijkt totaal geen moeite te hebben met dit hoge, dus dit gaat wel goedkomen lijkt me.quote:
Vanavond komt deze eerst nog online, dus we horen het ook meteen goed in plaats van alleen een filmpje van de pre-party.quote:
Denk dat ze zo al over ons heen gaan.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:04 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Mijn verwachting is dat ze na het weekend omhoog springen in de odds.
Live met Ladaniva (Armenië):
https://www.instagram.com/reel/C5I77tqiEe_/?igsh=dWl2YTkza3B3M2lj
Als het hele optreden vanavond goed klinkt gaan ze langzaan richting de nummer 1 positie denk ik.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:30 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Denk dat ze zo al over ons heen gaan.
Maar Nemo heeft toch al eerder laten horen dat ze die hoge noten prima kunnen halen? Zo moeilijk is dat ook niet, kopstem is makkelijker dan borststem. Daar kan Dion Cooper over meepraten. Voor mij gaat het er meer over of het geheel een beetje klinkt, en of het behapbaar is voor mevrouw Van Zetten uit Tiel.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:10 schreef Em31 het volgende:
[..]
Als het hele optreden vanavond goed klinkt gaan ze langzaan richting de nummer 1 positie denk ik.
Dat zeg ik toch?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:33 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Maar Nemo heeft toch al eerder laten horen dat ze die hoge noten prima kunnen halen? Zo moeilijk is dat ook niet, kopstem is makkelijker dan borststem. Daar kan Dion Cooper over meepraten. Voor mij gaat het er meer over of het geheel een beetje klinkt, en of het behapbaar is voor mevrouw Van Zetten uit Tiel.
Nee ok, ik verbaas me meer over dat die odds nu alweer dalen door een fragmentje van een paar secondenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:35 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch?‘als het hele optreden goed klinkt’.
Niet van dit nummer geloof ik, dus denk dat ze daar toch op wachten. Kan alsnog gewoon matig zijn als we beelden van die tv-uitzending krijgen, maar in dit mini stukje hoeft Nemo niet veel moeite te doen, denk dat dat nu ook een soort van vertrouwen zal geven voor mensen die wedden, gok ik.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:37 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Nee ok, ik verbaas me meer over dat die odds nu alweer dalen door een fragmentje van een paar secondenNiet per se op jou gericht. Volgens mij heb ik zo'n fragment al eerder gehoord, maar ik kan me vergissen.
Afgelopen maandag waren er idd ook twee korte fragmentjes (hierboven in het topic, post 102 en nog eentje daarvoor ergens). En die klonken ook prima! Maar daar zat volgens mij het 'opera' stukje niet in. Dus misschien zijn de wedders opgelucht dat hij dat ook live kan.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:37 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Nee ok, ik verbaas me meer over dat die odds nu alweer dalen door een fragmentje van een paar secondenNiet per se op jou gericht. Volgens mij heb ik zo'n fragment al eerder gehoord, maar ik kan me vergissen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop