Finland 2023! Prima keuze dan. Fijn, wat dit nummer verdient een puike staging.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:46 schreef grazz het volgende:
Volgens Zwitserse media is het Fredrik Rydman die de staging gaat doen. Zie hieronder zijn eerdere werk
[ afbeelding ]
Ik ben erg benieuwd of en hoe dit zich live staande houdt.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 23:49 schreef Momo het volgende:
30 maart op pre party Madrid dus voor het eerst live, hopelijk doet Nemo het beter dan Mia en Dion daar
Er zit een Eminem in verborgen, maar het kan ook heel hoog. Wauwquote:
Zaterdag wordt volgens mij het complete optreden uitgebracht. Je wil natuurlijk niet alles meteen weggeven. Trust hier ook the process denk ik dan maar.quote:Op maandag 25 maart 2024 20:58 schreef Greys het volgende:
Kon er nou NIEMAND even een langer stukkie uploaden ergens? Ik dacht hierboven 'oh jottem, langer' maar het is meer het applaus dan het lied.
Maar denk wel dat hen het live kan nailen!
Edit: hen. Aangepast. Doe ik het zomaar fout. Klopt het zo dan, de zin? Dat hen het kan nailen? Ja toch?
Ik vind het serieus knap dat er kennelijk niemand die erbij was het hele optreden online heeft gegooid! Maar er was vast een soort regel als die wij hadden tijdens de repetities in Ahoy dat we max 10 sec mochten laten zien en anders de zaal uitgetieft werden.quote:Op maandag 25 maart 2024 22:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Zaterdag wordt volgens mij het complete optreden uitgebracht. Je wil natuurlijk niet alles meteen weggeven. Trust hier ook the process denk ik dan maar.
Nemo lijkt totaal geen moeite te hebben met dit hoge, dus dit gaat wel goedkomen lijkt me.quote:
Vanavond komt deze eerst nog online, dus we horen het ook meteen goed in plaats van alleen een filmpje van de pre-party.quote:
Denk dat ze zo al over ons heen gaan.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:04 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Mijn verwachting is dat ze na het weekend omhoog springen in de odds.
Live met Ladaniva (Armenië):
https://www.instagram.com/reel/C5I77tqiEe_/?igsh=dWl2YTkza3B3M2lj
Als het hele optreden vanavond goed klinkt gaan ze langzaan richting de nummer 1 positie denk ik.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:30 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Denk dat ze zo al over ons heen gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |