Ik heb erger gehoord de afgelopen wekenquote:
Ja ik had ook niet echt wat beters te doenquote:Op maandag 19 februari 2024 21:48 schreef Cee het volgende:
Ik was niet van plan te gaan kijken maar zit toch weer als een pipo op een maandagavond naar Sanmarinese audities te kijken.
Hahaha ja dit lijkt echt op die Windows Media Player achtergrondjes.quote:Op maandag 19 februari 2024 21:59 schreef H_T het volgende:
Best een hoop werk om al die acts iets te geven voor op de videoschermen
Maar ze moeten wel een bepaalde toewijding hebben, eerst naar audities achter de schermen in november als je daar door bent, dan een week in San Marino met deze semi's. Inschrijven kost schijnbaar ook 150 euro. Er zijn ook mensen uit VS en Australië die dit doen...quote:Op maandag 19 februari 2024 21:59 schreef molloot200 het volgende:
Wel mooi dat je hier een gooi kan doen naar een ESF-deelname - ongeacht of je wel of niet kan zingen of muzikaal aangelegd bent.
Dan zijn het wel échte fansquote:Op maandag 19 februari 2024 22:02 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar ze moeten wel een bepaalde toewijding hebben, eerst naar audities achter de schermen in november als je daar door bent, dan een week in San Marino met deze semi's. Inschrijven kost schijnbaar ook 150 euro. Er zijn ook mensen uit VS en Australië die dit doen...
Ja, maar ik heb het idee dat er wel meer moeite dan dat in zitquote:Op maandag 19 februari 2024 22:00 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hahaha ja dit lijkt echt op die Windows Media Player achtergrondjes.
Dit brengt mij terug naar een rel in het wielrennen van afgelopen jaar (ja dit is een topwielrenner)quote:Op maandag 19 februari 2024 22:06 schreef H_T het volgende:
Hoeveel mensen zouden er werken bij het ministerie van toerisme in San Marino?
Oh ja, dat verhaal weet ik nog welquote:Op maandag 19 februari 2024 22:07 schreef Momo het volgende:
[..]
Dit brengt mij terug naar een rel in het wielrennen van afgelopen jaar (ja dit is een topwielrenner)
https://edition.cnn.com/2(...)-spt-intl/index.html
Nee, wel iets voor vermoedelijk een goed doel en een promofilm van het ministerie voor Toerisme. Wat aangeeft dat ze zich richten op buitenlandse kijkers, want om nou de bevolking van San Marino te overtuigen eens een kijkje in San Marino te nemen is ook weer zo watquote:Op maandag 19 februari 2024 22:11 schreef NailQueen het volgende:
Zijn de reclames voor de intratuin en het lokale sigarettenwinkeltje al geweest?
We hebben een lange weg te gaanquote:Op maandag 19 februari 2024 22:14 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar nog steeds wel braderieniveau eerder dan Songfestivalniveau.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |