Bij Simon Evans vond ik de muziek leuk, maar de zang moet echt beterquote:Op dinsdag 20 februari 2024 02:36 schreef Cyan9 het volgende:
[x]https://twitter.com/ESCdiscord/status/1759710833687622032[/x]
Ik schakel zo nog wel even in dan. En post gerust wat je vindt, ook al is dat niet per se aardigquote:Op dinsdag 20 februari 2024 22:26 schreef CarloV het volgende:
Ik kijk, maar ik zeg nooit wat. Alleen het is nu wel heel stil zo
Ik weet hoe het hier werktquote:Op dinsdag 20 februari 2024 22:29 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik schakel zo nog wel even in dan. En post gerust wat je vindt, ook al is dat niet per se aardig
Uitstekend nieuws!quote:Op dinsdag 20 februari 2024 22:47 schreef CarloV het volgende:
Op youtube staat de 1e halve finale nu in HD, dan kun je dus ook boombox in zijn volle glorie terug zien!
Denk je dat deze nachtegalen nóg beter kunnen klinken?quote:
SPOILER: Parental warning 18+Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op halve snelheid duurt het twee keer zo langquote:Op dinsdag 20 februari 2024 22:51 schreef CarloV het volgende:
Moi, slechter gaat het in ieder geval niet worden
De echte San Remo ervaringquote:Op dinsdag 20 februari 2024 22:56 schreef H_T het volgende:
[..]
Op halve snelheid duurt het twee keer zo lang
Scanner met Baeba of waarschijnlijk andersom (of iets dat er op lijkt)quote:Op dinsdag 20 februari 2024 22:57 schreef Momo het volgende:
Ik lurk even mee voor Megara, hoe heet deze dame?
Er zit weinig tussen dat hilarisch slecht isquote:
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 23:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Er zit weinig tussen dat hilarisch slecht is
Geluid begint te kraken...quote:Op dinsdag 20 februari 2024 23:03 schreef CarloV het volgende:
Bij deze zit een draadje los en dan klinkt het dus zo
Straks even kijken, tijdens reclame of een praatjequote:
Klopt, Suzan en Freek doen niet meequote:Op dinsdag 20 februari 2024 23:05 schreef chufi het volgende:
Stemmen voor het slechtste nummer is al lastig daar
Die mag van mij doorquote:
Hoe zou de rest van die zelfgeschreven musical gaan?quote:
Ben ook benieuwd wie de duivel zou spelen.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 23:14 schreef H_T het volgende:
[..]
Hoe zou de rest van die zelfgeschreven musical gaan?
Het zou me niet verbazen als hij dat ook doetquote:Op dinsdag 20 februari 2024 23:15 schreef Momo het volgende:
[..]
Ben ook benieuwd wie de duivel zou spelen.
NAOLTONEquote:Op dinsdag 20 februari 2024 23:28 schreef H_T het volgende:
Dit is de eerste die ik vanavond zie met de titel van zijn lied op zijn broek
Is er ook nog een uitslag of zijn ze allemaal al de kroeg in en vergeten te stemmen ?quote:
Er worden wat inzendingen op het podium geroepen. Die zijn sowieso door. Eentje is de winnaar van de avond en die is door naar de finaleavond, de rest op het podium heeft nog een ronde te gaanquote:Op dinsdag 20 februari 2024 23:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Is er ook nog een uitslag of zijn ze allemaal al de kroeg in en vergeten te stemmen ?
Ah ok ... ik lees terug ... Boooooom was het minst slecht ?
Jaweeeel, maar éxtra bijzonder dan! A la Loco Boomboxquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:44 schreef CarloV het volgende:
Er is heel veel heel bijzonder, maar om dat nou allemaal te gaan benoemen gaat me iets te ver
Je legt de lat nu wel erg hoog!quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Jaweeeel, maar éxtra bijzonder dan! A la Loco Boombox
Er zaten een paar redelijke acts tussen, zoals XGIOVE. Maar echt baanbrekend was het niet.quote:Op woensdag 21 februari 2024 23:47 schreef Momo het volgende:
[x]https://twitter.com/bet_eurovision2/status/1760435789480042588[/x]
Zaten er echt goede dingen tussen?
Dat klinkt wel bijzonderquote:Op woensdag 21 februari 2024 23:28 schreef CarloV het volgende:
Ze zingt ook over dat we alles wel kunnen oplossen, maar de atoombommen zullen ons toch vernietigen. De zinloosheid van het bestaan komt hier heel goed over op meerdere manieren. Goed gedaan!
Gelukkig hebben we de foto's nog:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |