niet echt. In IJsland is de uitslag bezig, en in Litouwen zit die er aan te komen.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:18 schreef H_T het volgende:
Is er nog een NSF de moeite om aan te haken?
Litouwen is nog bezig met ietsquote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:18 schreef H_T het volgende:
Is er nog een NSF de moeite om aan te haken?
Ja, het moet wel wat overtuigender. Nu gaat het wegvallen in de semi.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:17 schreef TheArt het volgende:
Ik wil bij nader inzien wel even terugkomen op dat goed gezongen. Ik vind het nog steeds veruit het beste nummer, dus terecht dat het gekozen is, maar het moet echt nog wel wat overtuigender in Mlmo straks. Op plaat is het echt een prima nummer.
Dan zet ik die nog even aanquote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:21 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Litouwen is nog bezig met iets
Na een nacht slapen sluit ik me hier wel bij aanquote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:17 schreef TheArt het volgende:
Ik wil bij nader inzien wel even terugkomen op dat goed gezongen. Ik vind het nog steeds veruit het beste nummer, dus terecht dat het gekozen is, maar het moet echt nog wel wat overtuigender in Mlmo straks. Op plaat is het echt een prima nummer.
Het is gelukkig al sterker dan die Reiley van vorig jaarquote:Op zondag 18 februari 2024 10:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Na een nacht slapen sluit ik me hier wel bij aan
interessant dat ze dat "studio mix" noemen. Ik krijg de indruk dat ze een studio opname over de live beelden heen hebben gezet voor de upload naar het eurovisie kanaal.quote:Op zondag 18 februari 2024 17:05 schreef Momo het volgende:
Eindelijk een officile upload van live optreden
Ik vind deze ook nog steeds heel fijn als hij in de lijst voorbij komtquote:Op zondag 3 maart 2024 01:19 schreef Cyan9 het volgende:
Dit staat heel verrassend nog steeds in m'n top 10.
Staat inmiddels niet meer in m'n top 10, maar wel vlak daar onder!quote:Op woensdag 27 maart 2024 00:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind deze ook nog steeds heel fijn als hij in de lijst voorbij komt
Bron: https://www.reddit.com/r/(...)als_day_3_live_blog/quote:15:40 CEST: Rehearsal 7: 🇩🇰 Denmark – Saba – Sand
Saba from Denmark is up next, rehearsing her song Sand. This power ballad builds from the soft, low-key start to the huge crescendo finish, and the staging does the same - using lighting and glittery graphics to add layer upon layer until Saba’s vocals fill the whole arena.
It’s very similar to the staging we saw at Denmark’s national final, Melodi Grand Prix, just on a bigger and more epic Malm scale. Saba is wearing a white pant suit - if it's not the same she wore at MGP, it's very similar. The pockets are filled with sand, and she scatters it as part of really beautiful armography routine that mirrors a projected version of Saba on the LED wall behind her. Really simple, but all the more impactful for it.
Lots of floor smoke in the final run-through, which gives the whole performance even more drama.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |