Gun die gasten uit Twente wel 2 x in een week een verre trip.quote:Op woensdag 17 januari 2024 18:02 schreef Caland het volgende:
Ik ben ook voor PSV
Toch een leukere wedstrijd en in 4 dagen 2 keer thuis tegen Twente is eigenlijk ook maar saai.
Gaap.quote:Op woensdag 17 januari 2024 18:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Een beetje voetballiefhebber wil Feyenoord - PSV zien
¨ons¨ 3e huis de laatste jaren. samen met de arenaquote:Op woensdag 17 januari 2024 18:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Een beetje voetballiefhebber wil Feyenoord - PSV zien
Ga ergens anders interessant doen met je 'een beetje voetballiefhebber wil'. Je spreekt precies namens je onderbuik.quote:Op woensdag 17 januari 2024 19:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Veel plezier met PSV - FC Twente.
Ook heel leuk.
Dat bepaal ik lekker zelf wel. Ga jij maar weer lekker ruzie maken op X.quote:Op woensdag 17 januari 2024 19:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ga ergens anders interessant doen met je 'een beetje voetballiefhebber wil'. Je spreekt precies namens je onderbuik.
Ik heb niks met dat 'gezellige' GAE wat we allemaal zo leuk moeten vinden, verzameling tokkies met dezelfde zelfpijperij als het Legioen. En mensen die juichen voor Almere vertrouw ik niet.quote:
Ik maak geen ruzie op X?quote:Op woensdag 17 januari 2024 19:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat bepaal ik lekker zelf wel. Ga jij maar weer lekker ruzie maken op X.
Denk dat Go Ahead me doet denken aan FC utrecht gemoedelijkheidquote:Op woensdag 17 januari 2024 19:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb niks met dat 'gezellige' GAE wat we allemaal zo leuk moeten vinden, verzameling tokkies met dezelfde zelfpijperij als het Legioen. En mensen die juichen voor Almere vertrouw ik niet.
Leuker dan gister wordt het toch niet.quote:Op woensdag 17 januari 2024 19:16 schreef Paul het volgende:
[..]
Denk dat Go Ahead me doet denken aan FC utrecht gemoedelijkheid
Het gedweep door andere mensen met Go Ahead is vooral vermoeiend. Dat doen juichaapjes als Jan-Joost van Gangelen en Vincent Schildkamp voortdurend.quote:Op woensdag 17 januari 2024 19:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb niks met dat 'gezellige' GAE wat we allemaal zo leuk moeten vinden, verzameling tokkies met dezelfde zelfpijperij als het Legioen. En mensen die juichen voor Almere vertrouw ik niet.
Ja maar het is aan de Vetklepstraat! Of zoiets. En dat is dan heel leuk of zo.quote:Op woensdag 17 januari 2024 19:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het gedweep door andere mensen met Go Ahead is vooral vermoeiend. Dat doen juichaapjes als Jan-Joost van Gangelen en Vincent Schildkamp voortdurend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |