Zou zo maar kunnen. Voetbal heeft de laatste 2/3 jaar veel weg van WWE.quote:Op woensdag 17 januari 2024 04:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Net als de gescripte aankomende titel van PSV.
Nu snap ik het.
Ik ga mijn sneeuwschep even halen en trek richting het Philips Stadion.quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:18 schreef Zipportal het volgende:
@:coco sneeuw vegen anders wordt weer uitgesteld. Hup.
quote:Op woensdag 17 januari 2024 15:49 schreef TheVoice4ever het volgende:
PSV heeft al het geluk van de wereld en wij eerder alle pech,
Wij, ben je nu weer Twente fan?quote:Op woensdag 17 januari 2024 15:49 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik weet niet wat ik moet verwachten om 20:00
vast weer meer dan 20 kansen of zo, maar geen goalsthe story of our life
PSV heeft al het geluk van de wereld en wij eerder alle pech, echt heel frustrerend
ik hoop niet dat het op penalties aankomt anders zijn we zwaar de lul en dat hoef ik dan niet te zien, onze penalty vloek
Om 20:00 uur? Ik denk dat je dan weer een semi interessante voorbeschouwing bij ESPN mag verwachtenquote:Op woensdag 17 januari 2024 15:49 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik weet niet wat ik moet verwachten om 20:00
vast weer meer dan 20 kansen of zo, maar geen goalsthe story of our life
PSV heeft al het geluk van de wereld en wij eerder alle pech, echt heel frustrerend
ik hoop niet dat het op penalties aankomt anders zijn we zwaar de lul en dat hoef ik dan niet te zien, onze penalty vloek
Is het veld al sneeuwvrij? Vegen jij.quote:Op woensdag 17 januari 2024 18:46 schreef Coco het volgende:
@:zipportal heeft het moeilijk deze avond.
Jij bent een Duitser, begrijp ik?quote:
Dit is te makkelijk.quote:Op woensdag 17 januari 2024 18:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij bent een Duitser, begrijp ik?
Blabla bla blablaquote:Op woensdag 17 januari 2024 17:56 schreef Coco het volgende:
Dombo zat er gisteren weer naast over amateurploegen saaie wedstrijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |