Je bedoelt dat de slachtoffers Richard hadden moeten afmaken? Ja had de vader dat gedaan, dan was hun kind nu geen weeskind geweest en had hij tenminste z'n moeder nog.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 18:09 schreef Tekaschi het volgende:
Even een vraag aan degenen die hier losgaan op "tokkies", "henk & ingrid" en "f1fans" (hmm hoef je bij andere groepen niet te doen, apart).
Stel, die Taghi of Holleeder liep vrij rond, in jouw buurt. Je weet wat voor een persoon het is, hij terroriseert jouw gezin, bedreigd je kinderen en je trekt al tijden aan de bel bij de politie maar die staan in deze rechtstaat machteloos. Het treiteren en dreigen gaan door en je vreest oprecht voor het leven van je gezin, naar de politie stappen is dus geen oplossing, wat doe je dan?
Het kan ook zo zijn dat ze recent iedere confrontatie (voor familie/vrienden) op Facebook zetten, en dat het daarom dus gepost werd, maar dat weet ik niet, ik kan me alleen maar voorstellen dat dat een reden zou kunnen zijn dat ze het online zetten.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja dat
@:onlogisch en ik hadden het er ook al even over, maar als je dit doet ben je gewoon simpelweg niet goed. De enige reden om zoiets op Feestboek te zetten is in de hoop de publieke opinie voor je te winnen.
Uit elkaar gaan, weer bij je moeder wonen, gepest en onbegrepen voelen. Mooie mix om in de war van te raken.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:26 schreef Caland het volgende:
Stukje labiele vent, op je vijftigste weer even bij je moeder wonen.
'T is net geen incel.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:29 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Uit elkaar gaan, weer bij je moeder wonen, gepest en onbegrepen voelen. Mooie mix om in de war van te raken.
Dus, heel simpel gesteld, als die man nog even op z'n handen had gezeten, waren de mensen waar hij zo'n moeite mee had weer vertrokken. Dat lijkt me, wederom heel simpel gesteld, toch een beter oplossing dan wat er nu allemaal is gebeurd.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Jarenlange pesterijen, aldus Mick Wely (werkzaam bij de krant van fout Nederland)
[..]
Het lijkt er steeds meer op dat Henk Richard en Ingrid de pesters zijn in dit verhaal.
[..]
Oh en de dader is geen tokkie?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:30 schreef damsco het volgende:
Slachtoffers blijken totale tokkies te zijn. Missen we niks aan.
Klopt, weet ik.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:07 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Niet ongewoon in deze regio: Huis in Randstad (vrouw komt uit Haarlem) goed verkocht en voor hetzelfde geld (of minder) iets groters in de provincie terug kopen.
Haal ik niet uit het verhaal, een wanhopig man die bang was dat zijn gezin slachtoffer zou worden van de tokkies.quote:
Ook niet aan de dader. Gelijk een live stream. Daar achter gelijk zijn wijf die een live stream start.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:30 schreef damsco het volgende:
Slachtoffers blijken totale tokkies te zijn. Missen we niks aan.
Dan maak je een ander gezin maar slachtoffer dusquote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:32 schreef damsco het volgende:
[..]
Haal ik niet uit het verhaal, een wanhopig man die bang was dat zijn gezin slachtoffer zou worden van de tokkies.
Een dubbele moord plegen en daardoor twee kinderen wees maken is nou ook niet echt sociaal gedrag.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:32 schreef damsco het volgende:
[..]
Haal ik niet uit het verhaal, een wanhopig man die bang was dat zijn gezin slachtoffer zou worden van de tokkies.
Ik verwacht wel dat het ermee te maken heeft idd, en beroepshalve lijkt hij wat met cijfers te hebben, dus de datum is vast niet ongemerkt aan hem voorbij gegaan.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:09 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Exact een jaar geleden overigens, dan zou je haast zeggen, het is gepland.
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik verwacht wel dat het ermee te maken heeft idd, en beroepshalve lijkt hij wat met cijfers te hebben, dus de datum is vast niet ongemerkt aan hem voorbij gegaan.
Nog maar eens.quote:Richard Kosse
Vennoot
Richard kan worden gekenmerkt als een no nonsense ondernemer. “Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan” is op zijn lijf geschreven. Recht op zijn doel af weet hij zijn klanten met raad en daad bij te staan. Daarnaast beschikt hij over een schat aan ervaring op financieel en fiscaal gebied. Als echte ochtendmens is hij vaak al vroeg voor de klant aan de slag.
Verkocht voor € 750.000 dus...quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:17 schreef Gia het volgende:
[..]
Dank je. Een huis uit 1935, dus, waar gegarandeerd in het koopcontract is opgenomen dat je als koper bepaalde ouderdomsgebreken maar te accepteren hebt. (In andere bewoordingen)
Dus iets speelt krap aan drie maanden maar deze dubbele moord zat eraan te komenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:38 schreef matthijst het volgende:
De ruzie was bij inwoners van Weiteveen bekend en speelde volgens hen ongeveer sinds september vorig jaar. Richard K., die twee kinderen heeft met zijn vrouw, en die in het dorp bekendstaat als een man ’die geen vlieg kwaad doet’ zou zich herhaaldelijk hebben beklaagd over bedreigingen. „Dit zat eraan te komen”, zegt een man uit Weiteveen, die naar eigen zeggen op de hoogte was van het conflict.
Benieuwd waarom het eraan zat te komen.
Als het huis überhaupt al volledig verhypotheekt is.quote:
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:32 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ook niet aan de dader. Gelijk een live stream. Daar achter gelijk zijn wijf die een live stream start.
Iets zegt mij dat deze lui niet helemaal fris zijn. Je popt niet zo maar ff iemand na wat treiterijen.
quote:Richard kan worden gekenmerkt als een no nonsense ondernemer. “Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan” is op zijn lijf geschreven. Recht op zijn doel af weet hij zijn klanten met raad en daad bij te staan. Daarnaast beschikt hij over een schat aan ervaring op financieel en fiscaal gebied. Als echte ochtendmens is hij vaak al vroeg voor de klant aan de slag.
al besproken.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als het huis überhaupt al volledig verhypotheekt is.
Maar als er idd een restschuld is door waardevermindering door deze gebeurtenissen dan zou het kind de veroorzaker daarvoor aansprakelijk kunnen stellen.
Altijd wel bijzonder als een man die geen vlieg kwaad doet twee mensen dood schiet.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:38 schreef matthijst het volgende:
'een man ’die geen vlieg kwaad doet’
Overigens spraken die (Poolse) broers elkaar al jaren niet meer en heeft de broer uit het artikel de informatie via hun moeder, die ze allebei nog wel spraken.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Jarenlange pesterijen, aldus Mick Wely (werkzaam bij de krant van fout Nederland)
[..]
Het lijkt er steeds meer op dat Henk Richard en Ingrid de pesters zijn in dit verhaal.
[..]
Van Fritzl was er ook geen enkel wantrouwen vanuit de buurtquote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:41 schreef Arcee het volgende:
[..]
Altijd wel bijzonder als een man die geen vlieg kwaad doet twee mensen dood schiet.
Wat een heftig verhaal zeg. Met die videos van K. en z'n vrouw er ook bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop