Elk land doet dit, want het mag. Maar waarom zet je die vocals ook op de karaokeversie... dat is de vraag.quote:Op vrijdag 12 april 2024 17:48 schreef Greys het volgende:
Gewoon je hele lied op tape mag dus tegenwoordig?
Je mag de main vocals toch nog steeds niet helemáál op tape hebben? Want dan kan je alles playbacken.quote:Op vrijdag 12 april 2024 18:00 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Elk land doet dit, want het mag. Maar waarom zet je die vocals ook op de karaokeversie... dat is de vraag.
Oef da's niet best nee.quote:
Ik denk dat ze wel eens shocking NQ kan worden.quote:Op dinsdag 23 april 2024 09:31 schreef molloot200 het volgende:
Hoeft van mij niet naar de finale op deze manier
Hands-up muziekquote:Op dinsdag 23 april 2024 10:01 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben fan van die oude Cascada muziek dus ik vind dit een heerlijk nummertje. Maar het verdient een betere zangeres. Het zou me niets verbazen als dit een shocking NQ wordt.
het wordt niet echt beter...quote:Op zaterdag 27 april 2024 10:22 schreef grazz het volgende:
Kaleen's laatste tv optreden zo vlak voor vertrek
https://tvthek.orf.at/pro(...)3-sDAzeinLWu4r9lEnI5
Ik had gehoopt dat het in een tv studio beter zou klinken, maar ik mis hier echt een goede zangeres en iets van uitstraling ook. Zij heeft het gewoon niet naar mijn mening.quote:Op zaterdag 27 april 2024 10:36 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
het wordt niet echt beter...
Eens, zeker in vergelijking met de andere pop girlies die een onwijs goede uitstraling hebben komt Kaleen niet heel sympathiek over. Zal ongetwijfeld een leuke vrouw zijn, maar je mist de spark.quote:Op zaterdag 27 april 2024 10:38 schreef grazz het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat het in een tv studio beter zou klinken, maar ik mis hier echt een goede zangeres en iets van uitstraling ook. Zij heeft het gewoon niet naar mijn mening.
Ja of aan Nutsa Buzaladzequote:Op zaterdag 27 april 2024 10:59 schreef Nexum het volgende:
Ze hadden dit liedje aan Sarah Bonnici moeten geven
Bron: https://www.reddit.com/r/(...)als_day_3_live_blog/quote:15:00 CEST: Rehearsal 6: 🇦🇹 Austria – Kaleen – We Will Rave
Austria’s Kaleen is here to remind us that if heartbreak is the problem, rave is the solution.
Kaleen is no stranger to Eurovision - she’s been one of the creative directors for years, and even pretended to be Eleni Foureira from Cyprus during the stand-in rehearsals in 2018.
Staging-wise, there’s an inverted pyramid made of metal scaffolding hanging above the middle of the stage, that shoots lasers, giving the stage a warehouse rave vibe. She starts the performance wearing a long white coat with a train, but that’s dispensed with as soon as the bass kicks in, revealing a silver sparkly leotard and matching thigh boots. She has four male backing dancers, wearing black cargo pants, sleeveless jackets and oversized wraparound shades. With Kaleen they deliver a full-on dance routine that covers the whole stage.
There’s also a RUM-DE-DUM-DA-DA hip swivel move that we will absolutely be practising in Euroclub. Genuinely wish it was possible to explain what this track FEELS like at full volume in the arena – it’s very much a full body experience. Photos coming soon!
PYRO UPDATE! Smoke and steam jets, AND Kaleen tried a different (and much fluffier) white coat. No idea which will make it through to second rehearsals - we'll find out later in the week!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |