Ik voel me goed
[Dit bericht is gewijzigd door countblah op 15-02-2003 12:41]
Ik hoop zelf altijd maar dat mensen die in een rotperiode zitten zoveel mogelijk blijven kijken naar wat ze wél hebben,
ik denk dat je alleen daardoor een beetje kans maakt op je beter voelen.
quote:Heb je gelijk in, maar het is wel erg lastig. Het is veel makkelijker om ergens in een hoekje te gaan zitten en je gewoon heel kut te voelen. Hopen dat de fokusers elkaar kunnen helpen.
Op zaterdag 15 februari 2003 12:39 schreef shmoopy het volgende:
Dat is hartstikke mooi.Ik hoop zelf altijd maar dat mensen die in een rotperiode zitten zoveel mogelijk blijven kijken naar wat ze wél hebben,
ik denk dat je alleen daardoor een beetje kans maakt op je beter voelen.
Zoiets is ook wel eens prettig om te lezen voor mensen die zich wat minder voelen. Dan zie je dat het ook anders kan
quote:Hoe is het met je sex-relatie?
Op zaterdag 15 februari 2003 12:35 schreef countblah het volgende:
De meerderheid van de topics in R&P is toch minder blij, daarom wilde ik even melden dat het echt lekker met me gaat. Niet om de anderen te kloten maar gewoon omdat het echt lekker gaat.Ik voel me goed
quote:Heb bedacht dat een liefdesrelatie met iemand anders leuker is.
Op zaterdag 15 februari 2003 13:52 schreef Lexie het volgende:Hoe is het met je sex-relatie?
quote:Nog beter
Op zaterdag 15 februari 2003 14:08 schreef countblah het volgende:[..]
Heb bedacht dat een liefdesrelatie met iemand anders leuker is.
(Ik wou gisteren eenzelfde soort topic openen, maar was bang dat ie gesloten zou worden.. omdat je dat ook kan zetten in 'hoe voel je je nu')
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |