SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij juichen hier in dit topic overigens voor:
Het ONGELOOFLIJKE PODIUMMONSTER Plaisier (zie eerste afbeelding)
Alex Spellman
Fallon Sherrock
Hup Fallon!!! ( @wimderon juicht niet)
En ook voor Lewis Gurney
Niet te verwarren met:
Voormalig Keelgrijper Lewis
Voormalig WK Halve Finalist Lewis
Superchin Gurney
Hup Gurney!!!
Verder:
Lekker speren.
Lekker zuipen.
Lekker neuken.
Veel plezier in dit fantastische topic!!!quote:Momento Mori is een van mijn lijfspreuken. `Er gaat een dag komen dat ik dit aardse leven ga verruilen voor een voor mij onbekend alternatief. Deze timer geeft aan hoeveel tijd ik nog heb volgens de berekening van het Centraal Bureau van de Statistiek. Met een beetje zorg en geluk hoop ik da ik dit gemiddelde ga verhogen. Ik heb deze timer op mijn website geplaatst om mijzelf te helpen mijn kostbare tijd te besteden aan de zaken die ik echt belangrtijk vind.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
Daar was zijn gemiddelde met 89,30 inderdaad bovenaan zijn range. Breek je echter nog geen potten mee.quote:Op zondag 14 januari 2024 14:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij had een goed eerste halfjaar, het was niet alleen die uitschieter. Leek echt het volgende Nederlandse talent te worden, maar nu is het inderdaad veldvulling
Hopelijk stopt hij daar ook meequote:Op zondag 14 januari 2024 14:20 schreef Wereldgozer het volgende:
Analist Ron blijft lekker analyseren
quote:Op zondag 14 januari 2024 14:20 schreef de_boswachter het volgende:
Patrick Geeraets uit Noord Limburg ook een tourkaartje. Nu definitiefDenk een mattie van topanalist Sjerrie
importbruidgenotquote:Op zondag 14 januari 2024 14:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mijn verre Litouwse familie huilt
Bijna, je moet alleen wel hopen op types als Osborne nuquote:Op zondag 14 januari 2024 14:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Loopt de oervervelende Boulton een tourkaart mis? Gefeliciteerd iedereen!!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |