abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 zaterdag 13 januari 2024 @ 13:31:19 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_212013923
Royce de Vries spant een kort geding aan tegen het AD. Hij wil daarmee voorkomen dat deze krant opnieuw een artikel publiceert naar aanleiding van opnamen die zeer waarschijnlijk zijn gemaakt door Peter R. de Vries. Volgens De Vries zou een publicatie zijn veiligheid in het geding brengen. De zitting vindt donderdag 18 januari plaats bij de rechtbank in Amsterdam.

Vorige week vrijdag publiceerde het AD een artikel over opnamen van gesprekken tussen Khalid Kasem, Peter R. de Vries en zijn zoon Royce, zeer waarschijnlijk vastgelegd door Peter R. de Vries. In deze opnamen is te horen dat oud-advocaat en presentator Khalid Kasem aan vader en zoon De Vries erkent een ambtenaar te hebben omgekocht. De krant heeft verder onderzoek gedaan naar de opnamen die zij in bezit heeft. In het kader van dat onderzoek zijn eerder deze week zowel Kasem als Royce de Vries opnieuw benaderd door het AD met vragen.

De Vries is daarop een kort geding gestart. Volgens De Vries zijn de opnamen gestolen uit de telefoon van Peter R. de Vries en gaat het om strikt vertrouwelijke gesprekken tussen geheimhouders: twee advocaten en een kantoordirecteur (Khalid Kasem, Royce de Vries en Peter R. de Vries, red.). Ook de Orde van Advocaten voegt zich volgens De Vries mogelijk in het kort geding.

Het AD heeft in een verantwoording, die is geplaatst bij de eerste publicatie, geschreven dat ‘volgens bronnen die deze opnames met de redactie hebben gedeeld, en die zichzelf ‘De Drie Musketiers’ noemen, Peter R. de Vries de betreffende opnames gemaakt (heeft, red.) en online (heeft, red.) opgeslagen’.

Hoofdredacteur Rennie Rijpma: ,,Onze journalisten werken met open vizier en leggen daarom in het kader van het journalistieke onderzoek naar deze opnamen vragen voor aan betrokkenen. Zij kunnen al dan niet op die vragen ingaan en een reactie geven aan onze journalisten. Dat De Vries nu, nog voor de inhoud van het artikel te kennen, een kort geding aanspant om publicatie te voorkomen vind ik ver gaan. Enkel door het kort geding te starten wordt al fors ingegrepen in de persvrijheid.”

https://www.ad.nl/binnenl(...)n-tegen-ad~a66c0311/

Hij vecht dus aan waar zijn vader voor stond. Je zal maar op een bandwagon kruipen zonder rijbewijs. :{ Hoewel. Z'n pa was megalomaner als mislukt politicus en Ajax-bestuurslid. Roll on Royce.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_212014533
Ik vermoed dat er veel te verbergen is, ben benieuwd wat hier allemaal uit gaat komen.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_212014582
quote:
99s.gif Op zaterdag 13 januari 2024 14:43 schreef bijdehand het volgende:
Ik vermoed dat er veel te verbergen is, ben benieuwd wat hier allemaal uit gaat komen.
Denk dat het allemaal wel meevalt.
pi_212014611
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2024 14:48 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Denk dat het allemaal wel meevalt.
Ik hoop dat dat klopt.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  Trouwste user 2022 zaterdag 13 januari 2024 @ 15:36:30 #5
7889 tong80
Spleenheup
pi_212014974
quote:
99s.gif Op zaterdag 13 januari 2024 14:52 schreef bijdehand het volgende:

[..]
Ik hoop dat dat klopt.
Dat qua voornaamwoord ? Of dit qua dat gezegd hebbende ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 zaterdag 13 januari 2024 @ 15:37:27 #6
7889 tong80
Spleenheup
pi_212014981
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2024 15:36 schreef tong80 het volgende:

[..]
Dat qua voornaamwoord ? Of dit qua dat gezegd hebbende ?

Dit is mooi spitsvondig Tong.

Flikker op schizofreen :(

Trouwste user 2022 zaterdag 13 januari 2024 @ 16:58:24 #8
7889 tong80
Spleenheup
pi_212015771
quote:
Heb je al aangifte gedaan ? Zo niet. Opschieten man. Straks is er niks meer te melden. Is je houdbaarheidsdatum verstreken.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')