Dat had Ruud moeten zijn. Maar Hummie besloot anders. Ze moesten de wereld nog veroveren en dan was Bart een beter uithangbord.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 11:32 schreef RedShoe het volgende:
De enige echte winnaar blijft Bart![]()
De eerste winnaar ook van BB.
De eerste die moest vertrekken was Richard. De kijkers mochten beslissen en Richard had z'n glazen ingegooid doordat ie Bart van homofilie beschuldigde.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 11:32 schreef RedShoe het volgende:
De enige echte winnaar blijft Bart![]()
De eerste winnaar ook van BB.
was BB 6quote:Op zaterdag 13 januari 2024 12:38 schreef tong80 het volgende:
Ik ben na BB-4 of 5 afgehaakt. Deze mensen zeggen me allemaal niks.
Dat was Kelly.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 12:49 schreef Donna1000 het volgende:
o ja, ze kregen toen te horen van de aanslag op de twin towers, Gert Jan bleef maar roepen dat het nep was.
Ja dat vond ik destijds ook idd.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 12:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat had Ruud moeten zijn. Maar Hummie besloot anders. Ze moesten de wereld nog veroveren en dan was Bart een beter uithangbord.
Liep Andries niet door die deur? Maakt eigenlijk niet uit, het waren wel spraakmakende Big Brothersquote:Op zaterdag 13 januari 2024 12:51 schreef tong80 het volgende:
Kelly vree trouwens met Andries. terwijl hij niet wist dat ze zwakbegaafd en een kerel was.
Er is een hele docu over Kelly.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 12:51 schreef tong80 het volgende:
Kelly vree trouwens met Andries. terwijl hij niet wist dat ze zwakbegaafd en een kerel was.
Ze/het scoorde 84 bij de nationale IQ-test.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 12:56 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Er is een hele docu over Kelly.
Ik weet even niet meer waarop.
Ze werkt nu achter de ramen.
Op Prime dus.
Ruud, Karin, Bart, Maurice en Willem. Ontbreken.....Bianca, Sabine, Richard, Anouk en Mona.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 13:39 schreef Jacy-Jacy het volgende:
Foto van (enkele) van de deelnemers uit de eerste Big Brother Ik vind het wel een leuke foto.
[ afbeelding ]
Er zat geen Ruud in dat seizoen?quote:Op zaterdag 13 januari 2024 12:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat was Kelly.
Gert Jan zocht ruzie met Ruud-2. En liep dwars door een glazen deurruit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |