Zoiets, het zijn vaak mensen die zich aanmelden voor vele programma's.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 11:15 schreef freaky40 het volgende:
Kaartenbakje denk ik. Je kunt nu al uitzoeken wie eerder in een programma hebben gezeten; dan weet je genoeg.
Ja geen kitty's dit jaarquote:Op vrijdag 12 januari 2024 09:49 schreef Paul het volgende:
Lijkt er wel op, allemaal beetje model-achtig
mooi! Die zijn zo gek als een deur, dus dat moet wel goed komen met de kijkcijfersquote:Op vrijdag 12 januari 2024 11:42 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja geen kitty's dit jaar
Ze hebben de bak influencers weer opengetrokken
Jawel hoor. Ook in het begin. Vriendin van me zou in BB-2 meedoen. Totdat Hummy een ander vond via een modellen-site.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 10:10 schreef RedShoe het volgende:
Dat doen ze toch al jaren.
Alleen in het begin niet.
Terwijl er in BB-1 en 2 alleen maar doorsnee dooie lullen zaten.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 11:23 schreef heywoodu het volgende:
Ja, het is niet zo dat ze gewoon een paar doorsnee mensen pakken natuurlijk. Het moet wel over the top zijn enzo.
Kitty was de bestequote:Op vrijdag 12 januari 2024 11:42 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja geen kitty's dit jaar
Ze hebben de bak influencers weer opengetrokken
Vond ik toch echt veel leuker om naar te kijken.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 13:36 schreef tong80 het volgende:
Terwijl er in BB-1 en 2 alleen maar doorsnee dooie lullen zaten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |