Alleen gisteren zat ik in de stad met een paar vrienden toen er een paar meisjes die ik al kende aankwamen... Ook van 1 van hun weet ik dat het wel wat kon worden, maar gisteren liep het allemaal een beetje anders dan ik dacht en het is er gisteren dan ook niet van gekomen.
Nou vraag ik me dus af wat jullie zouden doen Zal ik nou morgen uitgaan waarbij de kans groot is dat ik datzelfde meisje van gister (die wreed lekker is trouwens
) weer tegen kom, of zal ik naar dat feest van die vriend van mij gaan...
Niet dat het allemaal daarom gaat, maar ik wil mezelf later niet voor me kop slaan
quote:als je met een smoes naar een feest moet ben je echt een sukkel in mijn ogen
Op zaterdag 15 februari 2003 11:14 schreef Alfonso het volgende:
Je gaat eerst naar het feest en met een leuke smoes zorg je dat je op tijd weg kan zodat je nog met je andere maten op stap kan.
quote:als je een echte vriend van die jongen bent, ga je naar zijn feest, ook al komen er alleen onbekenden en niet dat meisje... is dat alleen niet belangrijk genoeg, dan vind ik je echt een eikel
Op zaterdag 15 februari 2003 11:11 schreef Fat_Mike het volgende:
Ik ben voor morgen bij iemand op een feest uitgenodigd waar zo'n 40 man komen (in zijn huis). Helaas komen daar niet zoveel mensen die ik ken of uberhaupt mag.. Behalve dan die dude waar ik door ben uitgenodigd. Alleen daar is ook een meisje waarmee het wel tot iets zou kunnen komen.. Dus ik zou als ik ga dan voor die 2 mensen heengaan.Alleen gisteren zat ik in de stad met een paar vrienden toen er een paar meisjes die ik al kende aankwamen... Ook van 1 van hun weet ik dat het wel wat kon worden, maar gisteren liep het allemaal een beetje anders dan ik dacht en het is er gisteren dan ook niet van gekomen.
Nou vraag ik me dus af wat jullie zouden doen
Zal ik nou morgen uitgaan waarbij de kans groot is dat ik datzelfde meisje van gister (die wreed lekker is trouwens
) weer tegen kom, of zal ik naar dat feest van die vriend van mij gaan...
Niet dat het allemaal daarom gaat, maar ik wil mezelf later niet voor me kop slaan
![]()
quote:hij moet met een smoes van het feest weg maar dat ter zijde.
Op zaterdag 15 februari 2003 11:16 schreef okkie-man het volgende:[..]
als je met een smoes naar een feest moet ben je echt een sukkel in mijn ogen
quote:10 *
Op zaterdag 15 februari 2003 11:35 schreef KapiteinRuigbaard het volgende:
wat is wreed lekker?
quote:In dat geval zal ik gaan naar de gelegenheid gaan waar de meeste kwijlbakjes zijn.
Op zaterdag 15 februari 2003 11:35 schreef Fat_Mike het volgende:[..]
10 *
quote:Taxi fiets auto
Op zaterdag 15 februari 2003 11:22 schreef Fat_Mike het volgende:
tis geen vriend van mij, hij zat vorig jaar bij mij in de klasmaar helaas kan beide echt niet, omdat 15km hiervandaan woont, dus het is het een of t ander
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |