abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 donderdag 11 januari 2024 @ 16:03:16 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_211994206
Het Blijft mooi dat ik in het Rob Scholte museum hang. Wat zal-ie trots zijn. Onze Robbie.....

Geen idee hoe ie plots mijn achtergrond op de voorgrond is geworden. Iedereen die mijn achtergrond een beetje kent, weet dat ik dit nooit met opzet heb kunnen doen. Ik ben het type van de stekker eruit, en er weer in, god zegene de greep, en hopen dat de PC het weer doet. Ik ben de laatste tijd aan het typen dat het een lieve lust is. Hamer met m’n snelle, knokkelige vingertjes als een edelsmid op zijn schaambeeld.

De vonken vliegen er vanaf. de laatste tijd laat ik een verwoestend, digitaal landschap achter me. De rook is nog niet opgetrokken of de kruitdampen walmen swingend en gloeiend van het toetsenbord. Heb ergens op een verkeerd knopje geklikt denk ik. In mijn haast ad rem te zijn ben ik mezelf voorbij gelopen.(Daar zit een Koos-grap in) Ik type sneller dan de schaduw van Lucky Letters. Nu heb ik iemand van de verkeerde kant aan de voorkant, waar ie zelf de voorkeur geeft aan de achterkant.

Z’n schaterende nep lach, glimt nu glanzend, als een fluoriserend glijmiddel, vanaf m’n beeldscherm de kamer in. Nooit kunnen vermoeden dat ik deze gladjakker over de vloer zou krijgen. Het is best wel goor en ordinair. De air die hij normaal al heeft, als ie uit de hoogte doet, is nu wel erg tastbaar.

Ik tast echt in het duister. Als ik het zou willen, lukt het me niet. Geen idee hoe je een foto op je beeldscherm krijgt. Ik kan ook geen foto van die foto op mijn beeldscherm maken. Daar heb ik de apparatuur niet voor. Geen mobieltje en geen I-Pod. Ik dub nu of ik hem zal laten staan.

Het heeft wel iets, een valse nicht over de vloer. Beter dan een geilneef, of een kutzwager. Z’n hoofd is wel uitgerekt naar links en naar rechts. Beetje een breedbeeld kikker. Soms wens je Gordon toe dat ie een kikker in de keel krijgt, zo komt ie me af en toe de keel uit. Hij heeft vaak het hart op de tong. Dat is wel een pluspunt. Maar als een rasechte tong schaam je je ook wel eens. Dan vliegeren de vonken links en rechts van het schaambeeldscherm.

Heb inmiddels de overweging genomen, ik laat hem voorlopig staan. Nee niet weer een Koos-grap, dan wordt Rob Scholte jaloers. Je moet niet strooien met te veel Koos-grappen. Hij heeft er immers zelf niet voor gekozen. Over strooien gesproken. De Wegwijs-Piet schijnt iets te hebben met Sylvana Simons. Ze was van het padje af en de weg kwijt. Verstrooid zeg maar. Nadat ie haar één of andere hoek van de slaapkamer had laten zien, bleven ze contact houden. De omhooggevallen kapster is in de zevende hemel. Ze ziet zelfs de maan weer door de bomen schijnen. Dat het een graftak is wil in deze natuurlijk wel helpen.

Ik dwaal af. Terug naar de immer goedlachse Gordon, het straatschoffie van weleer, die nog steeds de harten weet te stelen van de oprechte, gemiddelde RTL-5 kijker. Die zoveel platen heeft verkocht, dat ie een tweede schuur moest bouwen om ze kwijt te kunnen. De rasartiest waarvan menigeen geen nummer weet te noemen. Die hooghartig zijn afscheid aankondigde, niemand weet waarvan. Die zegt genoeg te hebben van alle publiciteit en weer anoniem wil gaan leven, echter twee dagen na die opmerking een persbericht rond stuurde met het wereldnieuws dat ie bijna naar Nice op vakantie was gegaan.

Dit alles bij elkaar, heeft mij doen besluiten hem op mijn beeldscherm te laten bivakkeren. In het leger heeft ie nooit gezeten, daar zouden ze hem er als bivakmuts toch uit hebben geflikkerd. Ik ben inmiddels aan zijn gezelschap gewend geraakt. Zolang ie z’n muil houdt tolereer ik hem. Gieren met Geer en Goor. Tong doet het.

https://robscholtemuseum.nl/

tong80
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_211994274
Het Rob Scholtemuseum al sinds 2020 gesloten dus is dit oude artikel wat achterhaald. :')
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_211994286
quote:
81s.gif Op donderdag 11 januari 2024 16:09 schreef golfer het volgende:
Het Rob Scholtemuseum al sinds 2020 gesloten dus is dit oude artikel wat achterhaald. :')
Ik heb dus deze OP gelezen, ben naar de site van het museum gegaan zelfs.
Maar ik snap er dus niets van.

Wat heb ik gelezen? is het iets geniaals dat me boven de pet gaat?
of is het je reinste wartaal?
pi_211994303
quote:
7s.gif Op donderdag 11 januari 2024 16:10 schreef koemleit het volgende:
Wat heb ik gelezen? is het iets geniaals dat me boven de pet gaat?
of is het je reinste wartaal?
Een tong80-topic.
Het is alles wat je zelf al beschrijft en nog wel meer dingen.
Google is your friend, abuse your friends
  donderdag 11 januari 2024 @ 16:50:42 #5
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_211994634
quote:
Benieuwd wat het werk van ts opbracht bij de veiling.
pi_211994769
even de site aanklikken.....

Shit over Gaza, meuk over Russia
Crap die aan maanden oud is, maar gepost wordt onder 'vandaag'

Laat maaaar.
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_211994795
Scholten is dan ook zo gek als een deur. :+
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Trouwste user 2022 donderdag 11 januari 2024 @ 18:35:30 #8
7889 tong80
Spleenheup
pi_211995601
quote:
12s.gif Op donderdag 11 januari 2024 17:10 schreef golfer het volgende:
Scholten is dan ook zo gek als een deur. :+
De ope deure van Golfert zullen we maar niet benoeme. De ouwe man kent het verschil tusse Scholten en Scholte niet. Het is hem vergeve. Zolang ie op z'n tijd gevoed wordt en z'n luier wordt verschoond is-ie tevreje. Doen we net alsof hij, in plaats van Rob Scholte, Zomergast was. Nadat-ie dit heeft gelezen, gaat golfert desolaat op zoek naar foutjes in m'n betoog. Succes ouwe man. Dat je nog veel azijn mag pissen.

tong80. FF poepen.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_211995676
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2024 18:35 schreef tong80 het volgende:

De ope deure van Golfert zullen we maar niet benoeme. De ouwe man kent het verschil tusse Scholten en Scholte niet. Het is hem vergeve. Zolang ie op z'n tijd gevoed wordt en z'n luier wordt verschoond is-ie tevreje. Doen we net alsof hij, in plaats van Rob Scholte, Zomergast was. Nadat-ie dit heeft gelezen, gaat golfert desolaat op zoek naar foutjes in m'n betoog. Succes ouwe man. Dat je nog veel azijn mag pissen.

Oh jee, ik maakte een typefoutje.
Een N te veel.
Wat een betoog van de zich geniaal almachtig voelende zelfgeiler tong80 krijg je dan over je heen.
Maar inhoudelijk ingaan op een post is niet van hem te verwachten.
Hij herplaatst liever een flutstukje over Scholte uit 2018, zonder zich te realiseren dat het museum al jaren dicht is. :')
Poef.....gone! ©golfer
  Trouwste user 2022 donderdag 11 januari 2024 @ 19:05:19 #10
7889 tong80
Spleenheup
pi_211995915
quote:
13s.gif Op donderdag 11 januari 2024 18:43 schreef golfer het volgende:

[..]
Oh jee, ik maakte een typefoutje.
Een N te veel.
Wat een betoog van de zich geniaal almachtig voelende zelfgeiler tong80 krijg je dan over je heen.
Maar inhoudelijk ingaan op een post is niet van hem te verwachten.
Hij herplaatst liever een flutstukje over Scholte uit 2018, zonder zich te realiseren dat het museum al jaren dicht is. :')
Flikker rot een kut eind op. Meneer die alle topics napluist om users op fouten en miniscule oneffenheden te wijzen. Ieder woord aan jou besteed is er twee te veel. Je status baserend op een mist-wedstrijd in de jaren 60, en dat je de koelkast open deed voor wethouder Jan Schaefer. Het verschil tussen mij en jou is, dat ik af en toe een geniaal topic omhoog kick, terwijl jij je genoegen op FOK! haalt uit het naar beneden halen, om je eigen ego te strelen. Ik ben inderdaad een zelfgeiler. Daar heb ik dan ook alle recht toe. Ik hoop dat m'n antwoord inhoudelijk genoeg is.

Ik lijk gvd Picasso wel die aan Rien Poortvliet uitlegt wat het verschil is tussen Johan Cruijff en Berry van Aerle.

tong80. Bewezen onbescheiden geniaal.

pi_211995928
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2024 16:03 schreef tong80 het volgende:

Is dat niet die vent van Waku waku?

Trouwste user 2022 donderdag 11 januari 2024 @ 19:19:35 #12
7889 tong80
Spleenheup
pi_211996143
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2024 19:05 schreef SnodeSnuiter het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Nee, een doorzichtige kloon van een mislukte mod. Of bedoel je jezelf niet ?

pi_211996177
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2024 19:19 schreef tong80 het volgende:

[..]
Nee, een doorzichtige kloon van een mislukte mod. Of bedoel je jezelf niet ?

En van welke mislukte mod zou ik dan een kloon zijn? Of loop je VD dom na te lullen? Dan weet ik het al
  Moderator donderdag 11 januari 2024 @ 19:32:57 #14
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_211996320
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2024 19:22 schreef SnodeSnuiter het volgende:

[..]
En van welke mislukte mod zou ik dan een kloon zijn? Of loop je VD dom na te lullen? Dan weet ik het al
Ook even op mijn kloon reageren
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
  Moderator donderdag 11 januari 2024 @ 19:34:28 #15
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_211996338
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2024 19:05 schreef SnodeSnuiter het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Rob Fruithof is al even dood.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_211996388
Doe maar dicht, zonde van de zuurstof.
  donderdag 11 januari 2024 @ 20:21:44 #17
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_211997324
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2024 19:05 schreef tong80 het volgende:
Ik hoop dat m'n antwoord inhoudelijk genoeg is.

Als jij al scheldend om je heen trappen en users beledigen schaart onder inhoudelijk reageren, dan ben je nog een grotere en dommere zielepoot dan ik al dacht. :{w
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 12 januari 2024 @ 13:23:37 #18
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_212003768
quote:
Precies. Nog een mooie tearjerking documentaire over geweest.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  vrijdag 12 januari 2024 @ 14:09:30 #19
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_212004321
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 januari 2024 13:23 schreef SEMTEX het volgende:

Precies. Nog een mooie tearjerking documentaire over geweest.
Klopt van Roy Dames: https://www.2doc.nl/docum(...)delijk-gesloten.html
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 12 januari 2024 @ 18:28:34 #20
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_212006487
Waarom blijft dit lelijke topic in SHO hangen? :{w
love & heet
  Moderator vrijdag 12 januari 2024 @ 18:38:40 #21
184769 crew  Deisyy
pi_212006597
Eigen topic om zeep geholpen :W
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')