Net geplaatst op Facebook.

Ik ben er inmiddels uit. Dit album gun ik iedereen in deze cynische tijden. Oorlog, armoe en weet ik veel wat voor een ellende is van alle tijden. Ik draai vaak muziek die bij m'n stemming past. Down of up, Home Front verzacht of stimuleert. Volgens mij heeft m'n broer me deze band aangeraden. Kan ook Ferdy zijn geweest. Beiden zijn me dierbaar. Willem wordt vandaag 58. Blijft toch je broertje die bijna 60 is. Straks gaan we naar de 70 en weet ik nog steeds niet wat ik later wil worden. Eén ding is zeker, hij heeft me inmiddels al ruim ingehaald als voorloper qua actuele muziekkennis. Net als die snotaap van een van der Stam me z'n hielen heeft laten zien.
Gelukkig pochen ze er niet mee en staan me bij om deze arme ziel niet te laten hangen in de jaren 80. Alhoewel.......wie heeft Hüsker Dü live gezien in Geleen op Pinkpop? En The Replacements de avond voor Pinkpop in de Ganzenhof? Of The Ramones op Sneekwave, briljant in de regen en onweerbliksems? Nou ? Nou ? Nou ? 🙂
tong80. Van Tongerlo voor muziekkennissen en ander schorem.
Bekijk deze YouTube-video
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !