quote:Gokje, jij zit op korfbal
Op zaterdag 15 februari 2003 10:43 schreef miss_miekje het volgende:
He!
Waarom zegt iedereen altijd dat Korfbal een mietjes sprot is? Of een kakker sprot, wat je maar wil.. Maar waarom? Ik bedoel, dat het misschien wat minder ruig is dan voetbal... (Korfbal is best ruig hoor, der wordt heel wat af gebeukt!!) Dus! Ik wil wel es weten waarom mensen korfbal een mietjes of kakker- sport vinden!!
Nou ze hebben toch gelijk?
(besides, wat is dat, een sprot?)
verder is het ook niet de meest boeiende sport om naar te kijken en dit samen geeft het nogal een slechte status.
quote:Mwoch, die rokjes vind ik wel aardig..
Op zaterdag 15 februari 2003 10:57 schreef DeWaasheid het volgende:
zoals je zelf al zegt: het is minder ruig als andere sporten, fysiek contact is zo ongeveer verboden.verder is het ook niet de meest boeiende sport om naar te kijken en dit samen geeft het nogal een slechte status.
quote:een vis..
Op zaterdag 15 februari 2003 11:00 schreef dagizmo het volgende:
wtf is een sprot???
sprot (de ~ (m.))
1 haringachtig visje, dat vooral gerookt wordt => bliek
quote:klopt maar het blijft:
Op zaterdag 15 februari 2003 10:58 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Mwoch, die rokjes vind ik wel aardig..
quote:Ja dat vindt ik wel een mietje ja als je op een sprot gaat (zitten oid
Op zaterdag 15 februari 2003 11:01 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
een vis..
sprot (de ~ (m.))
1 haringachtig visje, dat vooral gerookt wordt => bliek
quote:Na de wedstrijd een paar Breezahtjes erin gieten en ook dat valt wel weer mee
Op zaterdag 15 februari 2003 11:02 schreef DeWaasheid het volgende:[..]
klopt maar het blijft:
you can look but you cant touch
quote:'Ja dat mag dus niet he!'
Op zaterdag 15 februari 2003 10:54 schreef Feestkabouter het volgende:
omdat Edje Kadetje van kantoor (die droogkloot die bij Jos en juffrouw Jannie op de kamer zit) aan korfbal doet
quote:Mietje is doorgaans een "scheldnaam" voor jongens, jij hebt een rare nick vor een jongen....
Op zaterdag 15 februari 2003 11:08 schreef miss_miekje het volgende:
Hmm.. Ja, ik zit op korfbal... Tussen hakkies.. gemengd douchen doen we nie.. haha, zou wat zijn, goed idee! Ik zal het zeggen..Maar der is NIEMAND van mijn vrienden die zegt dat ik een mietje ben.. Haha, je moet mij niet op school mee maken, dan kraamt iedereen hier wel anders!!
Ik zou best wel willen korfballen, alleen niet voor het sportieve gedeelte.
quote:Naaldhakkies?
Op zaterdag 15 februari 2003 11:08 schreef miss_miekje het volgende:
Tussen hakkies..
quote:Het zegt al genoeg dat de finale van het WK altijd tussen NL en B gaat.. De rest van de wereld begint er niet eens aan
Op zaterdag 15 februari 2003 11:14 schreef bop het volgende:
Laten we eerlijk zijn, korfbal is gewoon geen sport te noemen (vandaar dat je het een sprot noemt?). Het is echt iets voor nerds en mietjes die niks kunnen maar toch van mama iets "sportiefs" moeten doen.
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 11:14 schreef bop het volgende:
Laten we eerlijk zijn, korfbal is gewoon geen sport te noemen (vandaar dat je het een sprot noemt?). Het is echt iets voor nerds en mietjes die niks kunnen maar toch van mama iets "sportiefs" moeten doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |