Hey no problem, misschien zijn er mensen die het nice vindenquote:Op woensdag 14 februari 2024 00:28 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja sorry ik weet ook niet echt waarom ik dat deed, tenzij het grappig was, wat het niet is!
[ afbeelding ]
Dit ter compensatie, nogmaals sorry, ik weet soms niet wat ik doe
Sorry mattie, ik was kinda busy "elders" en heb ook de tijd niet in de gaten gehouden...quote:Op woensdag 14 februari 2024 22:26 schreef Masberum het volgende:
Masberum in SPL / Post hier zo vaak mogelijk om 22:22 uur #62
22:22:59 verprutst, was 22:23:00 dus niet eens geldig
[ afbeelding ]
Kreeg het bericht dat mijn bericht niet verstuurd kon worden ofzo, weet niet wat het was. Was in ieder geval te laat blijkbaar, maar goed
Door naar blijer nieuws!
5 van de 6 zijn wel weer gelukt![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Jaja, balls deep in je vrouw, het is maar net wat je belangrijker vindt..quote:Op woensdag 14 februari 2024 22:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Sorry mattie, ik was kinda busy "elders" en heb ook de tijd niet in de gaten gehouden...
Prioriteitenquote:Op woensdag 14 februari 2024 22:39 schreef Masberum het volgende:
[..]
Jaja, balls deep in je vrouw, het is maar net wat je belangrijker vindt..
Het kan nog net ouwe!quote:Op woensdag 14 februari 2024 22:39 schreef Masberum het volgende:
[..]
Jaja, balls deep in je vrouw, het is maar net wat je belangrijker vindt..
Ik ben al net voorbereid maat:quote:
Alweeeerrrquote:Op donderdag 15 februari 2024 22:27 schreef Masberum het volgende:
@:loveyoulongtime Masberum in SPL / Post hier zo vaak mogelijk om 22:22 uur #62
Het is weer gelukt, dit keer echt een perfecte run,
Nogmaals bedankt dat je me waarschuwde op tijd überhaupt, je denkt echt met me mee en dat waardeer ik ten zeerste![]()
![]()
![]()
Deze voor vandaag als afsluiter, een goede run, goed partnerschap
[ afbeelding ]
Dedicationquote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:27 schreef Masberum het volgende:
Ennnnn...... Het was weer een perfecte run![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Masberum in SPL / Post hier zo vaak mogelijk om 22:22 uur #62
Hier begon het
22:22:00
22:22:11
22:22:22
22:22:33
22:22:44
22:22:59
@:loveyoulongtime is online, samen vieren (en ook met ieder ander natuurlijk)
[ afbeelding ]
Het is ons weer gelukt![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
En ik denk sowieso aan jou, ook als je het druk hebt met andere zakenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dedication![]()
![]()
![]()
Al was ik er dan niet bij om je te ondersteunen, de trots maakt het niet minder
ditto #hohomoquote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:38 schreef Masberum het volgende:
[..]
En ik denk sowieso aan jou, ook als je het druk hebt met andere zaken![]()
![]()
No homo
ik ga zo weer trouwens, ga nu voorbereiden, mijn thema is nu 'leven'. Lijkt me wel goed na het hebben over de doodquote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
ditto #hohomo#broederliefde #mannenpraat
Good luck! Ik zal je positieve energie toe stralenquote:Op maandag 26 februari 2024 22:00 schreef Masberum het volgende:
[..]
ik ga zo weer trouwens, ga nu voorbereiden, mijn thema is nu 'leven'. Lijkt me wel goed na het hebben over de doodKom op, we kunnen het!
Ja klopt (denk ik)quote:Op maandag 26 februari 2024 22:12 schreef Hatseflats22 het volgende:
Dit is, samen met het 11.11 spel, het spel met de allerlangste time-out.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |