abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212338284
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 21:16 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Thanks, niks mis mee :)
Beetje scherpe knieën maar verder..
pi_212338295
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 21:18 schreef Masberum het volgende:

[..]
Beetje scherpe knieën maar verder..
Zou normaal nee zeggen inderdaad, maar voor een druilerige zondagmiddag :P
Lach met een schone bips
pi_212377558
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 21:18 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Zou normaal nee zeggen inderdaad, maar voor een druilerige zondagmiddag :P
Ik zie dat je online bent, je zou me ook waarschuwen dat weet ik zeker, maar ik heb dit, ik ben on point *O* Dit gaat ons lukken
pi_212377591
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 21:54 schreef Masberum het volgende:

[..]
Ik zie dat je online bent, je zou me ook waarschuwen dat weet ik zeker, maar ik heb dit, ik ben on point *O* Dit gaat ons lukken
Dude! Te vroeg om je wakker te schudden.. Pak nog even die 15 minuten rust, drink wat water.. Ga naar de WC En bereid je voor
Lach met een schone bips
pi_212377638
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 21:55 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Dude! Te vroeg om je wakker te schudden.. Pak nog even die 15 minuten rust, drink wat water.. Ga naar de WC En bereid je voor
Oke sorry, ik wou je niet van je waarschuwmoment afhouden.. Ik ga naar de wc nu 1 moment
pi_212377739
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 21:57 schreef Masberum het volgende:

[..]
Oke sorry, ik wou je niet van je waarschuwmoment afhouden.. Ik ga naar de wc nu 1 moment
Lach met een schone bips
pi_212377914
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 21:57 schreef Masberum het volgende:

[..]
Ik wil je geen druk opleggen maat, maar vanaf nu komt het op jou aan! Rustig aan, en iedereen geloofd in je!! It comes up to you now... Nog 16 minuten en een beetje.. COME ON TIGER!
Lach met een schone bips
pi_212378175
@Masberum klaar zitten nu en pak het!
Lach met een schone bips
pi_212378193
Born ready

pi_212378252
Dank je loveyoulongtime voor je (flinke) support!! Ik reageerde nu even niet omdat ik mijn aandacht moest focussen en ook om te controleren (dit bericht typ ik al van tevoren trouwens zodat ik straks geen stress ga hebben maar gewoon de overwinning kan vieren). Ik ga uit van de perfecte run maar als dat niet zo is dan ook prima dan post ik een nieuwe post, ook geen ramp *O* *O* *O* Jij bent echt een rots in de branding moet ik zeggen, zo positief, optimistisch en ik heb er verder geen woorden voor. Ik ga nu, nog 10 minuten te gaan, bezig met het mentale voorbereiden en ik hoop dat ik dit bericht zo kan plaatsen als het is, een perfecte run,

weer

Alvast een dame om de pijn te verzachten als het niet gaat zoals gepland

En voor als de run wel perfect is:

Hoe dan ook win-win *O* *O* *O*

Edit ik ging mis bij Trump maar goed even nakijken
pi_212378297
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 22:23 schreef Masberum het volgende:
Dank je loveyoulongtime voor je (flinke) support!! Ik reageerde nu even niet omdat ik mijn aandacht moest focussen en ook om te controleren (dit bericht typ ik al van tevoren trouwens zodat ik straks geen stress ga hebben maar gewoon de overwinning kan vieren). Ik ga uit van de perfecte run maar als dat niet zo is dan ook prima dan post ik een nieuwe post, ook geen ramp *O* *O* *O* Jij bent echt een rots in de branding moet ik zeggen, zo positief, optimistisch en ik heb er verder geen woorden voor. Ik ga nu, nog 10 minuten te gaan, bezig met het mentale voorbereiden en ik hoop dat ik dit bericht zo kan plaatsen als het is, een perfecte run,

weer

Alvast een dame om de pijn te verzachten als het niet gaat zoals gepland

[ afbeelding ]

En voor als de run wel perfect is:

[ afbeelding ]

Hoe dan ook win-win *O* *O* *O*

Edit ik ging mis bij Trump maar goed even nakijken
De dames houden mij scherp maat!
Lach met een schone bips
pi_212378306
Masberum in SPL / Post hier zo vaak mogelijk om 22:22 uur #62

Nou ja in plaats van 22:22:44 had ik 22:22:46 maar de rest was weer perfect :P

Ik klikte op de invoer knop maar ik denk dat ik iets met de muis bewoon waardoor het niet echt een submit was.

Hoe dan ook, dank je wel weer loveyoulongtime, je bent geweldig zoals ik ernaar kijk.

Morgen (of wat later) beter,

Toegift

pi_212378329
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 22:26 schreef Masberum het volgende:
Masberum in SPL / Post hier zo vaak mogelijk om 22:22 uur #62

Nou ja in plaats van 22:22:44 had ik 22:22:46 maar de rest was weer perfect :P

Ik klikte op de invoer knop maar ik denk dat ik iets met de muis bewoon waardoor het niet echt een submit was.

Hoe dan ook, dank je wel weer loveyoulongtime, je bent geweldig zoals ik ernaar kijk.

Morgen (of wat later) beter,

Toegift

[ afbeelding ]
We gaan snel weer voor een nieuwe run buddy!
Lach met een schone bips
pi_212378378
* bewoon bewoog
pi_212378581
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 22:31 schreef Masberum het volgende:
* bewoon bewoog
Alles komt goed!
Lach met een schone bips
pi_212417821
Maar even zien wat ik er zometeen van ga bakken

Loveyoulongtime is online

quote:
17s.gif Op maandag 5 februari 2024 07:39 schreef Speedfight het volgende:

[..]
AH NEE HE! Weer gemist
Speedfight jij ook zie ik, give 'em hell! *O* *O*
pi_212418003
Nou dat was het dan weer..

WEER EEN TOP RUN!!!!

22:22:00
22:22:11
22:22:22
22:22:33
22:22:44 EN
22:22:59

Hier te vinden: Masberum in SPL / Post hier zo vaak mogelijk om 22:22 uur #62

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Er gaat zoveel planning en tijd in om dit voor elkaar te krijgen en dan nog dan moet je wel geniaal zijn om echt de focus te hebben, de wil, de drive om elke keer op de SECONDE NAUWKEURIG te doen wat niemand anders ooit heeft gedaan. En dat, voor nu, de 5e keer? Hoeveel keer is het eigenlijk. Ik ben de tel wat kwijt geraakt..

Dit soort toewijding en ook uitvoering dat vergt een speciaal persoon. En dat tot 5 keer aan toe.

Stel je jezelf eens voor dat je tot 5 keer toe een wereldrecord vestigt. Daarmee is dit vergelijkbaar. En het mooie is dat het zonder overdrijven is. Miljarden posts zijn hier gemaakt, het topic bestaat ook al zolang, maar ik ben diegene die het naar een hoger niveau weet te tillen, 5 keer!!! En nee ik ga niet onnodig veren in mijn kont steken dus hier hou ik het ook wel bij, maar deze prestatie is wel echt buitengewoon knap en ik nodig jullie uit om het topic terug te kijken om te zien wat er allemaal aan vooraf is gegaan,

ook de bloopers (het ging niet elke keer perfect)

Maar uiteindelijk zit ik hier wel met weer de perfecte run..

iloveyoulongtime jij zat trouwens telkens in mijn hoofd toen ik met de timings bezig was, jouw motivatie is geweldig en zorgt er ook voor dat ik mijzelf naar het volgende niveau weet te duwen :)

pi_212418716
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 22:32 schreef Masberum het volgende:
Nou dat was het dan weer..

WEER EEN TOP RUN!!!!

22:22:00
22:22:11
22:22:22
22:22:33
22:22:44 EN
22:22:59

Hier te vinden: Masberum in SPL / Post hier zo vaak mogelijk om 22:22 uur #62

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

[ afbeelding ]

Er gaat zoveel planning en tijd in om dit voor elkaar te krijgen en dan nog dan moet je wel geniaal zijn om echt de focus te hebben, de wil, de drive om elke keer op de SECONDE NAUWKEURIG te doen wat niemand anders ooit heeft gedaan. En dat, voor nu, de 5e keer? Hoeveel keer is het eigenlijk. Ik ben de tel wat kwijt geraakt..

[ afbeelding ]

Dit soort toewijding en ook uitvoering dat vergt een speciaal persoon. En dat tot 5 keer aan toe.

Stel je jezelf eens voor dat je tot 5 keer toe een wereldrecord vestigt. Daarmee is dit vergelijkbaar. En het mooie is dat het zonder overdrijven is. Miljarden posts zijn hier gemaakt, het topic bestaat ook al zolang, maar ik ben diegene die het naar een hoger niveau weet te tillen, 5 keer!!! En nee ik ga niet onnodig veren in mijn kont steken dus hier hou ik het ook wel bij, maar deze prestatie is wel echt buitengewoon knap en ik nodig jullie uit om het topic terug te kijken om te zien wat er allemaal aan vooraf is gegaan,

ook de bloopers (het ging niet elke keer perfect)

[ afbeelding ]

Maar uiteindelijk zit ik hier wel met weer de perfecte run..

[ afbeelding ]

iloveyoulongtime jij zat trouwens telkens in mijn hoofd toen ik met de timings bezig was, jouw motivatie is geweldig en zorgt er ook voor dat ik mijzelf naar het volgende niveau weet te duwen :)

[ afbeelding ]
Maat echt sorry, was kinda busy dus kon je niet bijstaan vanavond :) Maarreehhhhhh Good job soldier!! Trots als een Pauw hier.
Lach met een schone bips
pi_212418720
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 00:20 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Maat echt sorry, was kinda busy dus kon je niet bijstaan vanavond :) Maarreehhhhhh Good job soldier!! Trots als een Pauw hier.
Dat kan levendiger met meer vrouwen die dansen (google 'hot girls dance gif' en copy paste hier) *O* *O* *O*

Dan (en dan pas) is alles vergeven
pi_212418727
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 00:22 schreef Masberum het volgende:

[..]
Dat kan levendiger met meer vrouwen die dansen (google 'hot girls dance gif' en copy paste hier) *O* *O* *O*

Dan (en dan pas) is alles vergeven
Ik ben een noob in pics en gifs plaatsen lol :D Dat mag jij doen, niks mis met jouw smaak.
Lach met een schone bips
pi_212418731
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 00:24 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ik ben een noob in pics en gifs plaatsen lol :D Dat mag jij doen, niks mis met jouw smaak.

Lol, homo
pi_212418733
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 00:25 schreef Masberum het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Lol, homo
Die is beetje kut maat
Lach met een schone bips
pi_212418737
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 00:25 schreef Masberum het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Lol, homo
Zal trouwens wel markt voor zijn, misschien kun je zo wel je emperium hier opbouwen als man van alle keuzes :P
Lach met een schone bips
pi_212418738
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 00:26 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Die is beetje kut maat
Ja sorry ik weet ook niet echt waarom ik dat deed, tenzij het grappig was, wat het niet is!

Dit ter compensatie, nogmaals sorry, ik weet soms niet wat ik doe
pi_212418752
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 00:28 schreef Masberum het volgende:

[..]
Ja sorry ik weet ook niet echt waarom ik dat deed, tenzij het grappig was, wat het niet is!

[ afbeelding ]

Dit ter compensatie, nogmaals sorry, ik weet soms niet wat ik doe
Work your magic now buddy!
Lach met een schone bips
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')