SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik gok Cyan Kicks, die hebben ook in de VS opgetreden en Europese tours gedaan.quote:Op woensdag 10 januari 2024 18:56 schreef Rebel- het volgende:
Er zou een world wide touring artist bij zitten. Wie is dat?
quote:Op woensdag 10 januari 2024 18:22 schreef Momo het volgende:
Leaks staan in de spoiler die zijn per ongeluk al online geplaatstLigt het aan mij dat ik me een beetje een ouwe knar voel bij het horen van deze selectie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
quote:Op woensdag 10 januari 2024 18:22 schreef Momo het volgende:
Leaks staan in de spoiler die zijn per ongeluk al online geplaatstHmm niet echt iets wat er voor mij uitspringt,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
al zijn dit maar kleine stukjes.
Wel benieuwd wat de favoriet van de Finnen wordt voor de liveshow.
(Die ene gast lijkt wat op Joost trouwens)
Cyan Kicks vind ik het meest klinken als iets wat Finland zou kiezenquote:Op woensdag 10 januari 2024 20:58 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hmm niet echt iets wat er voor mij uitspringt,
al zijn dit maar kleine stukjes.
Wel benieuwd wat de favoriet van de Finnen wordt voor de liveshow.
(Die ene gast lijkt wat op Joost trouwens)
Je moet het andersom zien: hoe durven ze m'n naam hieraan te verbinden?!quote:Op donderdag 11 januari 2024 14:00 schreef Em31 het volgende:
[..]
Krijg je je eigen inzending, is het weer niet goed!
In Finland is het weer sowieso vaak niet goed.quote:Op donderdag 11 januari 2024 14:00 schreef Em31 het volgende:
[..]
Vorige keer was Cyan9 ook al niet tevreden!quote:Op donderdag 11 januari 2024 14:00 schreef Em31 het volgende:
[..]
De jaren dat ik heel veel leuke muziek uit de nationale voorrondes wist te halen lijkt helaas achter ons te liggen.quote:Op donderdag 11 januari 2024 15:55 schreef H_T het volgende:
[..]
Vorige keer was Cyan9 ook al niet tevreden!
Ik doelde hieropquote:Op donderdag 11 januari 2024 17:11 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
De jaren dat ik heel veel leuke muziek uit de nationale voorrondes wist te halen lijkt helaas achter ons te liggen.
Goed punt, toen was het ook al niks inderdaad.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |