Toch een puntje meer dan vorig seizoen, het is dat PSV dit seizoen uitzonderlijk is en Ajax tja dat blijft wel een beetje aanmodderen dus plek 2 zie ik niet gebeuren, het zou al heel wat zijn als je nog een plekje opschuift omdat AZ het momenteel ook niet heeft.quote:Op maandag 15 januari 2024 11:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Natuurlijk geloven we daar niet meer in.
Feyenoord heeft twaalf punten verloren in de eerste seizoenshelft en dat is aan de ruime kant geweest, zelfs als dat nog een seizoenshelft gebeurt blijft dit Ajax echt niet zeventien potjes ongeslagen.
Ik vind het sowieso wel dapper om met negen punten achterstand en een veel minder doelsaldo al over de derde plek te beginnen (lol)quote:Op maandag 15 januari 2024 11:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar gemiddeld scoort er geen club hoger dan Ajax, niet dat je daar nu wat aan hebt maar 3e is voor Ajax wel een dieptepunt en haalt dat gemiddelde naar beneden.
Wat is dat een drama geworden zeg. Holy shit.quote:Op maandag 15 januari 2024 09:43 schreef StevenHyde het volgende:
Misschien kunnen we een speler retour doen naar die club. Berghuis bijv.
Er zijn gekkere dingen gebeurd maar dit seizoen verwacht ik het ook niet, zeker niet op basis van wat ik gisteren zag.quote:Op maandag 15 januari 2024 11:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso wel dapper om met negen punten achterstand en een veel minder doelsaldo al over de derde plek te beginnen (lol)
1999 calling.quote:Op maandag 15 januari 2024 10:34 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Zou mooi zijn om nog 3e te worden en dat dat dan het absolute dieptepunt is van de afgelopen 50 jaar.
https://www.transfermarkt(...)zierungen/verein/610quote:Op maandag 15 januari 2024 11:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar gemiddeld scoort er geen club hoger dan Ajax, niet dat je daar nu wat aan hebt maar 3e is voor Ajax wel een dieptepunt en haalt dat gemiddelde naar beneden.
Dankzij de hulp van de volledige arbitrage met de hakken over de sloot van Go Ahead winnen en dan praten over klimmen op de ranglijstquote:Op maandag 15 januari 2024 11:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso wel dapper om met negen punten achterstand en een veel minder doelsaldo al over de derde plek te beginnen (lol)
Hoe dan ook wzawzdbquote:Op maandag 15 januari 2024 12:05 schreef Red_85 het volgende:
[..]
https://www.transfermarkt(...)zierungen/verein/610
Als ik het zo bekijk is het wel de lage kant van het gemiddelde, 3de, niet extreem laag. Ik ga het nu niet doen, maar denk dat als je een boxplot maakt, de 3de plek nog steeds in de boxplot zit. Outliner tot 4-5, alles daarbuiten is een extreme.
Arbitrage, wat dan? Het was een gelukkige overwinning maar arbitragehulp heb ik niet gezien.quote:Op maandag 15 januari 2024 12:06 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dankzij de hulp van de volledige arbitrage met de hakken over de sloot van Go Ahead winnen en dan praten over klimmen op de ranglijst
Ow yes. Absoluut.quote:
als doel hebben is echt niks mis mee. Genoegen nemen met minder vooraf is wellicht een rotterdams dingetje, maar je kan er prima voor gaan.quote:Op maandag 15 januari 2024 11:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En dat doet de overgrote meerderheid hoor niet iddquote:Op maandag 15 januari 2024 11:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er zijn gekkere dingen gebeurd maar dit seizoen verwacht ik het ook niet, zeker niet op basis van wat ik gisteren zag.
quote:
Outlier is denk ik meer 2 jaar op rij niet bij de top-2.quote:Op maandag 15 januari 2024 12:05 schreef Red_85 het volgende:
[..]
https://www.transfermarkt(...)zierungen/verein/610
Als ik het zo bekijk is het wel de lage kant van het gemiddelde, 3de, niet extreem laag. Ik ga het nu niet doen, maar denk dat als je een boxplot maakt, de 3de plek nog steeds in de boxplot zit. Outliner tot 4-5, alles daarbuiten is een extreme.
Ook een interessante.quote:Op maandag 15 januari 2024 12:40 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Outlier is denk ik meer 2 jaar op rij niet bij de top-2.
Er is geen ruimte voor bescheidenheid als je wilt winnen. Dan kan je net zo goed thuis blijven. Heb dit soort geneuzel nooit begrepen in een competitieve sport.quote:Op maandag 15 januari 2024 11:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ook onzin natuurlijk, het gaat erom dat de spelers erin geloven en de overtuiging hebben maar vooral de kwaliteit, wat wij als supporters vinden doet er er weinig toe.quote:Op maandag 15 januari 2024 12:44 schreef Wotte het volgende:
Door dat soort geneuzel zijn we nooit wereldkampioen geworden.
Hopen mag altijd maar zo ver in de achtervolging ben je altijd afhankelijk van anderen. Als je nu 40 punten in de tweede seizoenshelft haalt heb je het heel goed gedaan, en dan moet Twente er al 21 verliezen.quote:Op maandag 15 januari 2024 12:28 schreef Bofjijff het volgende:
als doel hebben is echt niks mis mee. Genoegen nemen met minder vooraf is wellicht een rotterdams dingetje, maar je kan er prima voor gaan.
Of we het redden gaan we zien overigens
Er is denk ook wel een cultureel aspect waar de betreffende spelers een product van zijn.quote:Op maandag 15 januari 2024 12:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ook onzin natuurlijk, het gaat erom dat de spelers erin geloven en de overtuiging hebben maar vooral de kwaliteit, wat wij als supporters vinden doet er er weinig toe.
Dat klopt wel maar volgens diezelfde logica was het een paar rondes geleden onmogelijk om nog 4de te worden en plotseling is het verschil nog maar 5 punten.quote:Op maandag 15 januari 2024 12:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hopen mag altijd maar zo ver in de achtervolging ben je altijd afhankelijk van anderen. Als je nu 40 punten in de tweede seizoenshelft haalt heb je het heel goed gedaan, en dan moet Twente er al 21 verliezen.
je speelt er nog tegen, ze spelen nog tegen andere hooggeplaatste ploegen en dan is 9 punten echt niet zo gek ver.quote:Op maandag 15 januari 2024 12:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hopen mag altijd maar zo ver in de achtervolging ben je altijd afhankelijk van anderen. Als je nu 40 punten in de tweede seizoenshelft haalt heb je het heel goed gedaan, en dan moet Twente er al 21 verliezen.
Calvinistisch geneuzel. Overigens hoeft Twente slechts van Feyenoord, PSV en Ajax te verliezen evenals AZ van Feyenoord en Ajax. Dan ben je er al.quote:Op maandag 15 januari 2024 12:59 schreef Caland het volgende:
User @:wotte doet een TyPiScH NeDeRlAnDs
Alles kan, maar als je tegen Go Ahead Eagles of all places een kansenrecord tegen krijgt zou ik toch wat meer pas op de plaats houden tbh.quote:Op maandag 15 januari 2024 13:05 schreef Wotte het volgende:
[..]
Calvinistisch geneuzel. Overigens hoeft Twente slechts van Feyenoord, PSV en Ajax te verliezen evenals AZ van Feyenoord en Ajax. Dan ben je er al.
Ik sluit het niet uit.
Zolang je wint, @Caland zolang je maar wint. Uiteindelijk goede zaken gedaan.quote:Op maandag 15 januari 2024 13:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Alles kan, maar als je tegen Go Ahead Eagles of all places een kansenrecord tegen krijgt zou ik toch wat meer pas op de plaats houden tbh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |