abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211970749
Om 24/7 inzicht te geven in ons energieverbruik, moet ik de leverancier toestemming geven voor inzage in de slimme meter. Waarom hebben ze hier wel toestemming voor nodig en voor de algemene maandelijkse inzage niet?
pi_211970751
Slimme meter laten uitschakelen
Heeft u bezwaar tegen het automatisch op afstand uitlezen van uw slimme meter? Dan kunt u de netbeheerder vragen deze functie uit te zetten. U moet dan wel zelf jaarlijks uw meterstanden doorgeven. Dit gebeurt dan niet automatisch.

https://www.rijksoverheid(...)limme-meter-weigeren

[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 09-01-2024 10:28:24 ]
pi_211970791
Iets met privacy wanneer mensen thuiskomen, weggaan, koken, douchen, etc...
Lijkt mij gelukkig geheel logisch dat dit moet
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  dinsdag 9 januari 2024 @ 10:48:30 #4
35189 Troel
scherp en bot
pi_211970932
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2024 10:27 schreef Eilatan het volgende:
Om 24/7 inzicht te geven in ons energieverbruik, moet ik de leverancier toestemming geven voor inzage in de slimme meter. Waarom hebben ze hier wel toestemming voor nodig en voor de algemene maandelijkse inzage niet?
Voor de algemene maandelijkse inzage hebben ze ook toestemming nodig toch? Of is dat anders geworden?

Ah, dat mag, tenzij je dat inderdaad stop zet :) Maar die optie is er nog wel gewoon.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_211971832
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2024 10:33 schreef sjorsie1982 het volgende:
Iets met privacy wanneer mensen thuiskomen, weggaan, koken, douchen, etc...
Lijkt mij gelukkig geheel logisch dat dit moet
Ahh ja zo hadden we het nog niet bekeken, maar dat zal allemaal wel mee vallen. Als mijn vriend weggaat na het eten en ik nog thuis blijf zien ze dat niet perse :') Dus eigenlijk wel handig om ervoor te kiezen en zo hopelijk te besparen.
pi_211972074
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2024 11:59 schreef Eilatan het volgende:

[..]
Ahh ja zo hadden we het nog niet bekeken, maar dat zal allemaal wel mee vallen. Als mijn vriend weggaat na het eten en ik nog thuis blijf zien ze dat niet perse :') Dus eigenlijk wel handig om ervoor te kiezen en zo hopelijk te besparen.
Ja maar daar kan de wetgever niet vanuit gaan
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')