ik vind het ook wel meevallen maar de staging is ook wel een beetje kaal (hi ha ho). Maar daar kunnen ze natuurlijk hard mee aan de slag.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:51 schreef Greys het volgende:
[ twitter ]
Ik vind het zelf wel wat hebben, vooral het zittende begin en z'n pak alsof hij uit de gevangenis ontsnapt is.
Maar het mag qua sfeer en licht (meer donker nodig imho) idd wel wat verbeterd al zal dat voor de finale daar vast niet meer gebeuren.
Het voelt wel als opvolger voor Eat Your Salad, eat veggies and pussy.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:43 schreef Sableheart het volgende:
Oh dear...
The Cat's Song is weer eens wat anders?
Ze zitten gelukkig wel een keer tweede helft.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:56 schreef Sableheart het volgende:
Prima nummer, maar ik vrees een beetje dat dit zou wegvallen.
Ik zag hem ook langskomen, ja, voor en na de break. maar ze moesten nog 4 nummers.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:09 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Ze lieten nu al tussenstand zien?
Zo slecht dat het weer goed wordt?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:31 schreef Sableheart het volgende:
maar ik twijfel nog steeds of the cats song daar wel thuis hoort.
Gelukkig zitten ze wel tweede helft dit jaar, Letland heeft wel echt een lange streak NQ met best goede nummers.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:28 schreef aarontje112 het volgende:
Goed nummer! Al vraag ik me af of dit een televote only semi overleeft. Als Estland al als 10e doorging vorig jaar…
Ik zit het net voor het eerst te luisteren en dat is idd precies wat ik ook direct had, dat is ergens wel jammer.quote:Op zondag 11 februari 2024 10:30 schreef Greys het volgende:
Hebben jullie ook dat je tijdens het lied meerdere malen in I DON'T WANNA BE A SOLDIER SOLDIER van Remo Forrier wilt uitbarsten? Dat past op de n of andere manier perfect op de muziek van dit lied.
Je suis Gerda. 🙋🏻♀️quote:Op woensdag 13 maart 2024 22:43 schreef molloot200 het volgende:
Ik luister nu in een playlist heel semi-final 2, en het is toch heel veel geweld hoor. Dit kan best weleens het rustpuntje zijn waar Henk en Gerda op zitten te wachten met "deze is zo lekker gewoon en gewoon goed gezongen". Als de staging wat meer op de videoclip gaat lijken, sluit ik het cht niet uit. Nog steeds niet.
Denk dat we achteraf kunnen spreken dat hij geluk heeft dat dit een avond met weinig ballads was (iig waar je op kon stemmen). Aardige shock-Q.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |