SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij juichen hier in dit topic overigens voor:
Fallon Sherrock
Hup Fallon!!! ( @wimderon juicht niet)
En ook voor Lewis Gurney
Niet te verwarren met:
Voormalig Keelgrijper Lewis
Voormalig WK Halve Finalist Lewis
Superchin Gurney
Hup Gurney!!!
Verder:
Lekker speren.
Lekker zuipen.
Lekker neuken.
Veel plezier in dit fantastische topic!!!quote:Momento Mori is een van mijn lijfspreuken. `Er gaat een dag komen dat ik dit aardse leven ga verruilen voor een voor mij onbekend alternatief. Deze timer geeft aan hoeveel tijd ik nog heb volgens de berekening van het Centraal Bureau van de Statistiek. Met een beetje zorg en geluk hoop ik da ik dit gemiddelde ga verhogen. Ik heb deze timer op mijn website geplaatst om mijzelf te helpen mijn kostbare tijd te besteden aan de zaken die ik echt belangrtijk vind.Met pijn en moeite derde
Jaquote:Op maandag 8 januari 2024 08:29 schreef heywoodu het volgende:
Ik neem aan dat het tellen voor de ranking pas in fase 2 gaat beginnen, zodat 'mogen' starten in fase 2 niet een nadeel ipv voordeel is?
quote:Op maandag 8 januari 2024 10:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik ben benieuwd of Sergio Krassen dit keer wel of niet de 2e ronde haalt. Vind t een wonderlijk figuur.
En gelijk op niveau!quote:
Hoe zit het precies met degene die al naar de 2e ronde zijn van de Q-School? De Graaf stond nog op WK, dus zou denken dat die dan wel genoeg op OOM heeft verzameld om niet eerste ronde mee te hoeven doen? Of wat is daar de regel achter?quote:Op maandag 8 januari 2024 10:36 schreef de_boswachter het volgende:
ZWEED Jeffrey de Graaf is warming up voor zijn potje tegen Joey ten Berge
Je bent al door naar de tweede ronde op basis van Development Tour, Challenge Tour en als je afgelopen jaar je tourkaart verloren hebt.quote:Op maandag 8 januari 2024 10:37 schreef franklop het volgende:
[..]
Hoe zit het precies met degene die al naar de 2e ronde zijn van de Q-School? De Graaf stond nog op WK, dus zou denken dat die dan wel genoeg op OOM heeft verzameld om niet eerste ronde mee te hoeven doen? Of wat is daar de regel achter?
Of heeft ie gewoon te weinig geld gepakt
Die heeft vorig jaar geen geld gepakt maar zich gekwalificeerd via zo'n toernooi bij die Scandinaviėrs.quote:Op maandag 8 januari 2024 10:37 schreef franklop het volgende:
[..]
Hoe zit het precies met degene die al naar de 2e ronde zijn van de Q-School? De Graaf stond nog op WK, dus zou denken dat die dan wel genoeg op OOM heeft verzameld om niet eerste ronde mee te hoeven doen? Of wat is daar de regel achter?
Een tegenstander hebben die gemiddeld krap boven de 70 komt en dan nog in drie van de vijf legs niet eens serieus bij een finish in de buurt komen.quote:Op maandag 8 januari 2024 10:38 schreef The_Undertone het volgende:
Simon Limani de eerste die onder de 50 gemiddeld duikt, 48.47 over 5 legs.
Toch handig om te zien wie er onderliggend alvast interessante cijfers halen.quote:Op maandag 8 januari 2024 09:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ja, de eerste drie dagen zijn derhalve geen reet aan.
Donderdag start het echte feest.
Alleen de top van bepaalde tours (Challenge en Development) krijgt een vrijstelling, plus verliezers van hun tourkaart. Bepaalde tours zoals de Women Tour en de Baltic Tour niet (wat eigenlijk best gek is)quote:Op maandag 8 januari 2024 10:37 schreef franklop het volgende:
[..]
Mee eens, het maakt de echte Q school veel eerlijker (in hoeverre dat het nog kan zijn, ik vind Q-school een zeldzaam oneerlijk grabbeltoernooi).quote:Op maandag 8 januari 2024 10:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
En dit is ook gewoon een fijne ronde om veel bagger alvast eruit te halen. Klaasen v Merckx is dan weer een lullige loting.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |