Er zijn weinig reclames waar ik me niet aan erger. Gelukkig kijk ik maar 1 keer per week tv.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:23 schreef Strani het volgende:
Ik begin me ondertussen aardig te ergeren aan die reclame van 'zin in in'.
Nou de meeste merk ik niet eens op omdat ik de reclames vooral negeer. Maar deze is té opvallendquote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:27 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Er zijn weinig reclames waar ik me niet aan erger. Gelukkig kijk ik maar 1 keer per week tv.
Als je daar boekt ben je in de aap gelogeerd.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:29 schreef Strani het volgende:
Wat een rare naam voor een reisbedrijf, Koning Aap.
Ja, terwijl Mary Servaes die hit pas in 1969 had.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:36 schreef Redefine het volgende:
Uiteraard is het te winnen bedrag 1968
En dan ook op ruim 2000 meter hoogtequote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:38 schreef svann het volgende:
Lekker rennen in de hitte.
Het scheen daar behoorlijk heet te zijn.
Zag eruit of het regendequote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:38 schreef svann het volgende:
Lekker rennen in de hitte.
Het scheen daar behoorlijk heet te zijn.
Die wilde gewoon meeliften op het succes van de OSquote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, terwijl Mary Servaes die hit pas in 1969 had.
Ze hebben een 'koude douche'-item toch? Of is dat Radar.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:42 schreef Redefine het volgende:
Misschien moeten we even iemand van Kassa op Fons afsturen.
Die is geloof ik van Radar. Maar de belbus komt straks wel met piepende banden het veld opgereden.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ze hebben een 'koude douche'-item toch? Of is dat Radar.
Nou, als je verkeerde borden laat staan schiet het ook niet op.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:43 schreef Redefine het volgende:
Justin doet wel iets te makkelijk over alles weghalen.
Ik hoorde net iets over twee kaarten die bij elkaar horen. Dus dat je met één kaart nog niks kunt.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:44 schreef monkyyy het volgende:
Ben wel benieuwd wat er op die kaartjes staat, waarom het zo verwarrend is
Fanatisme zegt niet zoveel. Dat kan ook juist verkeerd of maskerend zijn.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:44 schreef Schanu het volgende:
Anne staat heel hoog op de verdenkinglijst voor velen, maar ik vind haar vrij fanatiek.
Vooral weer veel chaos en lastig om maar iets van molstreken te kunnen zen.quote:
Dat is wel de beste manier om te mollen. Dan is het nauwelijks nog te herstellen.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:46 schreef zorro28 het volgende:
Het is echt aan het begin al mis gegaan.
Ja. Al ging het daarvoor ook niet per se goed.quote:
Die was zelf verward. Maar het ging m.i. al mis bij Kees. Of zelfs al bij Anna. Die dénkt te weten hoe het werkt, maar of dat klopt weten we ook nietquote:
Klopt. Je kunt vrij snel iemand anders met rommel opzadelen.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hoe Anna en Kees het achterlaten heeft ook invloed op Fons
Verhelderend altijd om het nog een keer te kijken.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hoe Anna en Kees het achterlaten heeft ook invloed op Fons
Ja en er is ook niet duidelijk doorgegeven aan Fons waar ze al mee bezig waren.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Al ging het daarvoor ook niet per se goed.
Dat zeg ikquote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:50 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ja en er is ook niet duidelijk doorgegeven aan Fons waar ze al mee bezig waren.
Jij roept, zij draaien.quote:
Nu je het zegt, daar lijkt het op ja.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:58 schreef Legoblokje het volgende:
Dat nummer speelt zodra ze gaan zitten?
Ja, plus patience is a virtue.quote:
Lijkt mij ook wel ja. Daar is denk ik het geld te verdienen of te verliezen.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:01 schreef Schanu het volgende:
De beste molpositie is bij het zwembad
Dat denk ik ook ja.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:05 schreef svann het volgende:
Oh....
Zij maken het geld op dat daarboven verdiend is?
En ze hebben op een of andere manier invloed op dat kilo-uniform-tango-lied.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:05 schreef svann het volgende:
Oh....
Zij maken het geld op dat daarboven verdiend is?
Ik dacht ook dat die massages etc geld zouden hebben gekost.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:13 schreef Redefine het volgende:
Het idee is aardig. Maar ik had toch wel verwacht dat de consequenties veel zwaarder zouden zijn.
Welke game?quote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:13 schreef Moira het volgende:
Not me die met m'n man aan het gamen was en totaal vergeten was dat het al WIDM tijd was_
En bedankt he. Doordat jullie zaten te gamen i.p.v. hier mee te kijken kregen wij constant Mexico, Mexicooooooooooooooo te horenquote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:13 schreef Moira het volgende:
Not me die met m'n man aan het gamen was en totaal vergeten was dat het al WIDM tijd was_
Heb je dan tenminste wel gewonnen met gamen?quote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:13 schreef Moira het volgende:
Ja precies. Dat had het ook wel leuker gemaakt. Vooral omdat men dan binnen de groep veel meer naar elkaar zou gaan wijzen.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:14 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat die massages etc geld zouden hebben gekost.
Niet dusquote:
Ter compensatie krijgen we nu wat oninteressant geneuzel over een kasverschilletje.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja precies. Dat had het ook wel leuker gemaakt. Vooral omdat men dan binnen de groep veel meer naar elkaar zou gaan wijzen.
Moet jouw man niet eens naar PEC kijken?quote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:13 schreef Moira het volgende:
Ach Kees ontmaskert hem straks.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ter compensatie krijgen we nu wat oninteressant geneuzel over een kasverschilletje.
Moira dat kan nietquote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:13 schreef Moira het volgende:
Ik denk dat Herman haar momenteel naar links swipet.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:17 schreef Pino112 het volgende:
Mag zij van Herman zomaar op Fons' schoot zitten?
Na de campingspelletjes van eerder die dag hebben ze nog een stoelendans gedaan.quote:
Vanwege het op schoot zitten, was er nergens anders plaats?quote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Na de campingspelletjes van eerder die dag hebben ze nog een stoelendans gedaan.
Ik snapte al dat je het daarom zeiquote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:20 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Vanwege het op schoot zitten, was er nergens anders plaats?
Nee ze zijn al drie dagen van huis dus de seksuele frustratie zit al tot aan het dak denk ikquote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:20 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Vanwege het op schoot zitten, was er nergens anders plaats?
Nee, door de penningmeester zelfquote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:21 schreef spapaars het volgende:
¤250 gejat door de vorige week weggestuurde?
Er is helemaal geen 250,- wegquote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:21 schreef spapaars het volgende:
Nee, Justin zelf, om te kijken of hij daardoor info kreeg.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:21 schreef spapaars het volgende:
Dit gaat niet op!quote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:20 schreef DaMart het volgende:
Jeroen eruit dus, aangezien we van hem geen namen horen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |