Zou het zestiende cq achtste Chinese duo beter zijn dan de andere landen bij mixed doubles tafeltennis en de synchroon onderdelen bij het schoonspringen?quote:Op zaterdag 6 januari 2024 02:04 schreef wimderon het volgende:
[..]
Een WK schoonspringen of tafeltennis met alleen maar Chinese deelnemers, ik kan nu al niet wachten.
Doe toch eens normaalquote:Op zaterdag 6 januari 2024 13:15 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Komt poep uit. @:superniger
De beste op een afstand wordt natuurlijk nooit thuisgelaten..quote:Op zaterdag 6 januari 2024 12:14 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat is een keuze. En een slechte als je het mij vraagt. Het is de hoogmis van de topsport. Daar moeten de beste rijders staat. Dan maar 10 ritten ipv 15 oid.
Maar is het dan zo'n enorm probleem als er 15/20 extra deelnemers zijn bij bijvoorbeeld het schaatsen? (al denk ik dat buiten NL niemand last heeft van de regel). Waarschijnlijk is de begeleiding rond alle sporters al zo enorm ontploft dat er sowieso veel meer mensen aanwezig zijn dan 20 jaar geledenquote:Op zaterdag 6 januari 2024 12:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar dat zijn twee andere sporten. Er zijn natuurlijk veel meer sporten waarbij het bepalen van het aantal startplekken binnen die sport niet per onderdeel gaat, maar over de sport als geheel. En dan moeten de landen zelf bepalen hoe ze die per onderdeel invullen. Dat is nou eenmaal (onder meer) het gevolg van het groeiende aantal sporten en onderdelen, waardoor er wel manieren gevonden moeten worden om het aantal atleten niet hard te laten groeien.
Nou ja, ik zie het probleem zelf niet, maar als alle sporten net even die extra 'paar' deelnemers willen gaat dat toch weer flink optellen, en dat wil men kennelijk nietquote:Op zaterdag 6 januari 2024 14:12 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar is het dan zo'n enorm probleem als er 15/20 extra deelnemers zijn bij bijvoorbeeld het schaatsen? (al denk ik dat buiten NL niemand last heeft van de regel). Waarschijnlijk is de begeleiding rond alle sporters al zo enorm ontploft dat er sowieso veel meer mensen aanwezig zijn dan 20 jaar geleden
Volgens mij hebben ze in landen als Japan, Canada en de VS ook wel matrixen voor het geval het nodig is. Want ze hebben wel een breed genoege selectie.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 14:19 schreef franklop het volgende:
https://nl.m.wikipedia.or(...)e_Winterspelen_2022_(kwalificatie)
Nederland was het enige land dat überhaupt 9 + 9 mocht meenemen bij de vorige OS
Andere landen als Canada en Japan moesten dus met minder doen, maar geen idee of daardoor mensen buiten de boot vielen (buiten de eventuele #4 op 500m)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |