Of keept klompvoet?quote:Op woensdag 19 juni 2024 11:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mokerdikke Wattimena op rechtsbuiten, een centrum Kuivenhoven/vdVoort en geen Veenstra. Dit kan écht niet.
Niels Zonneveld lijkt me een keeper Noppert een domme back, Dolle Dirk moet lekker een spits (en het gras) opvreten. Geen Veenstra is ook belachelijk inderdaad, ik moest dit jaar trouwens tegen zijn zoontje voetballen en die kon dat best aardig. Hij was twee keer te kijken dus wel een liefhebber.quote:Op woensdag 19 juni 2024 11:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mokerdikke Wattimena op rechtsbuiten, een centrum Kuivenhoven/vdVoort en geen Veenstra. Dit kan écht niet.
quote:
McDrek is geen burgerquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 19:42 schreef Wertha het volgende:
[ afbeelding ]
Dit pareltje wil ik jullie niet onthouden.
Dit is gewoon zo smerig en met al die mensen wil ik niks te maken hebben.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 19:42 schreef Wertha het volgende:
[ afbeelding ]
Dit pareltje wil ik jullie niet onthouden.
Unlikely.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:08 schreef wimderon het volgende:
Wat is dit en zitten hier nog nieuwe Koroleva's tussen @:Mani89?
Menu uitklappen. Staat daar top 501 performersquote:Op donderdag 12 september 2024 07:34 schreef heywoodu het volgende:
Ik zat even te zoeken naar Women's Series resultaten en kwam op deze pagina uit:
https://tv.dartconnect.co(...)20/performance/52533
Dartconnect ken ik uiteraard, maar die pagina met de beste legs van dat specifieke toernooi heb ik niet eerder gezien. Iemand een idee hoe je daar komt? Dit was toevallig een van de resultaten op Google, maar via de menu's binnen Dartconnect kan ik nergens vinden hoe je bij die pagina zou moeten komen?
Krijg nou wat, zit al een paar jaar resultaten te volgen daar en deze altijd over het hoofd gezien. Bedanktquote:Op donderdag 12 september 2024 07:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Menu uitklappen. Staat daar top 501 performers
Die zoekt vooral lekker overal de aandacht. En elk tv programma faaltquote:
Darts is geen sport @Alaphilippe_quote:"Het is een fysieke sport en we hebben tijd nodig. Je moet wat medeleven tonen en dat doe je niet. We gooien hier geen darts", was het argument van Tsitsipas.
170 gegooid en 10 euro ontvangen van Rilana gisterenquote:Op woensdag 9 oktober 2024 16:39 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Darts is geen sport @:Alaphilippe_
Tag @onlogisch (rip) maarquote:Op maandag 11 november 2024 16:35 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
Eindelijk dark mode. @:caland @:maxi-mus @:coco @:wereldgozer![]()
![]()
![]()
Nu AD.nl & Telegraaf nog nog nog.
Marques was een ideaal persoon voor de Rendac. Niet om een vacature te vullen als medewerker maar wel om op te laden.quote:Op woensdag 13 november 2024 17:21 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
Jammer niet dood. 100 Mph (160km) in 35 Mph (56 km) gebied rijden met kinderen. @:de_boswachter
Je hebt gek en je hebt KNETTERGEK.quote:Op vrijdag 15 november 2024 07:26 schreef Wereldgozer het volgende:
[ x ]
Dit heb ik nog nooit gezien @:wimderon
We wachten de dopingcontrole af.quote:Op vrijdag 15 november 2024 07:26 schreef Wereldgozer het volgende:
[ x ]
Dit heb ik nog nooit gezien @:wimderon
Het begint bij mij ook steeds meer te kriebelen. Ook wel temperaturen om een warm bad in te duiken natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 november 2024 19:31 schreef fetX het volgende:
Ach jongens, ik heb er weer zo’n zin in.
Zeker present, nog wel Viaplay regelen.quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:40 schreef maxi-mus het volgende:
Ik verwacht @:fetx @:coco @:gurneyisbestoke @:onlogisch @:caland @:frozen-assassin en @:bezsen sowieso.
WK komt er gratis op toch, dacht ik hier ergens te lezen.quote:Op zaterdag 7 december 2024 12:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zeker present, nog wel Viaplay regelen.
Dat zou ik buitengewoon fantastisch vinden. 450 likes voor Viaplay danquote:Op zaterdag 7 december 2024 12:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
WK komt er gratis op toch, dacht ik hier ergens te lezen.
Tot aan de kerst blijkbaar gratis op het open net, daarna moet er alsnog gelapt worden. Dat gaat per maand, dus als je alles wil zien, betaal je sowieso voor de hele maand.quote:Op zaterdag 7 december 2024 12:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
WK komt er gratis op toch, dacht ik hier ergens te lezen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |