abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212224458
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2024 13:08 schreef BOKA het volgende:
En het is weer gedaan met het fijne hardloopweer.. de tering wat een wind..
Uiteraard ook goed voor de mentale training, maar ik ren mn intervallen toch liever iets gelijkmatiger. :P
Ach we hebben alvast weer even kunnen genieten van het heerlijke hardloopweer. Over 4 weken is het pas tegen 18:30-19:00u echt donker en dan breken al snel weer de 10-15 graden dagen aan. O+
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_212224568
Ik vergat vanmorgen mijn "doping" voor het hardlopen dat merkte ik wel. Had geen zin om terug naar huis te gaan toen ik het mij realiseerde dus maar door gelopen.
pi_212224641
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2024 14:40 schreef F_r het volgende:
Ik vergat vanmorgen mijn "doping" voor het hardlopen dat merkte ik wel. Had geen zin om terug naar huis te gaan toen ik het mij realiseerde dus maar door gelopen.
Ik zit echt hard na te denken wat je bedoelt _O-
Caffeine en carbs? :9
pi_212224656
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2024 14:49 schreef Evangelion het volgende:

[..]
Ik zit echt hard na te denken wat je bedoelt _O-
Caffeine en carbs? :9
Nee. Astma medicatie. Toen ik tegen mijn man zei dat mijn rondje niet zo lekker ging omdat ik mijn medicatie vergeten was, zei hij ja dat is ook gewoon doping.
  dinsdag 30 januari 2024 @ 15:16:53 #284
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_212224863
Bij mij gaat het weer de goede kant op. Na wat lange duurloopjes deze winter op vakantie van 10/20km (door het strand en door de woestijn, dus wel lekkere training) ben ik nu echt met mijn tempo bezig. Dat gaat conditioneel nu wel met stappen en mijn lichaam herstelt goed van loopjes. Ik begin toch wel richting mijn oude niveau te komen, het is wel lekker dat ik nu echt puur hier op kan focussen en geen kilometers hoef op te bouwen voor een volledige marathon :)

Ik loop in maart de CPC Run, mijn eerste wedstrijd sinds de Marathon van Rotterdam vorig jaar.
Met pijn en moeite derde
pi_212230542
Eerste proeftraining atletiek club gehad.

Ego wel kapot en niet alleen omdat er mensen sneller waren :P
Trainert zei dat ik goede snelheid heb maar dat er veel te verbeteren is aan de vorm. Die is houterig.

Niet dat ik de illusie had dat mijn vorm erg goed is. Maar ik vond het wel prettig dat ik me bij hardlopen nooit druk hoefde te maken over techniek zoals bij andere sporten, want dat ik motorisch gestoord ben in sport is geen nieuws. |:)

Ach ja. Wat vaker intervallen op de baan doen en met anderen trainen is sowieso wel nuttig.
pi_212230705
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2024 22:03 schreef Evangelion het volgende:
Eerste proeftraining atletiek club gehad.

Ego wel kapot en niet alleen omdat er mensen sneller waren :P
Trainert zei dat ik goede snelheid heb maar dat er veel te verbeteren is aan de vorm. Die is houterig.

Niet dat ik de illusie had dat mijn vorm erg goed is. Maar ik vond het wel prettig dat ik me bij hardlopen nooit druk hoefde te maken over techniek zoals bij andere sporten, want dat ik motorisch gestoord ben in sport is geen nieuws. |:)

Ach ja. Wat vaker intervallen op de baan doen en met anderen trainen is sowieso wel nuttig.
Ik heb precies hetzelfde toen ik bij mijn club begon. Toch went het wel, maar het is niet altijd leuk om te horen dat je dit of dat moet doen, terwijl je net lekker in je flow zit.

Het helpt me wel om te blijven gaan hoe guur het weer ook is. Samen sla je elkaar er doorheen als net niet prettig lopen is. In je eentje kan dat echt killing zijn.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_212233575
Vandaag een leuk loopje op de planning. Helemaal naar de nok van de Sint Janskathedraal in Den Bosch. Dat is normaal niet mogelijk, maar omdat de pannen worden vervangen is voor het eerst in honderd jaar het absolute puntje van de toren te bereiken via steigers. Na vandaag is dat weer onmogelijk. Dus eerst hardlopend naar de Parade, dan met trappen en steigers de toren op en af en dan weer terug naar huis lopen.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_212241297
Gaaf mossel!

Gister weer eens met m'n groep meegelopen, erg gezellig :) Wel pittig, bijna 2 km verder dan mn langste loopje tot nog toe in het herstelprogramma maar behalve een beetje spierpijn geen probleem!
Ook wel leip, een van de loopmaatjes uit de groep kwam ineens op de proppen met een paar hagelnieuwe 1e editie Nike Vaporfly's. Blijkbaar werken haar buren bij Nike en die hadden de schoenen gewoon over want geen hardlopers. Helaas waren ze niet in mijn maat ;(
pi_212248078
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2024 10:42 schreef GotenSSJ het volgende:
In het afgelopen jaar opgewerkt van nauwelijks 3 minuten hard kunnen lopen door pijnlijke kuiten en ook een slechte conditie (ondanks wekelijks 1,5 uur voetbal) naar 5 km net onder de 33 minuten. Nu zag ik dat hier in Denemarken/Zweden in 2025 er een halve marathon georganiseerd gaat worden over de brug die Denemarken met Zweden verbind. https://bridgerun2025.com/start-maal/

Tijdslimiet is 3 uur, maar met 1,5 jaar voorbereidingstijd heb ik het idee dat zoiets mogelijk zou moeten zijn, ondanks het fysieke ongemak met de kuiten en een nog altijd matige conditie. Event organiseren ze nu voor de 2de keer in 25 jaar, dus tegen de tijd dat de 3de keer voorbij komt gaat het me zeker niet meer lukken _O-
Sta in de wachtrij maar er gebeurt niet veel :(
Is het jou gelukt?

[ Bericht 0% gewijzigd door Evangelion op 01-02-2024 13:54:31 ]
pi_212248771
Ik heb me maandag verstapt met mijn rondje, volgens mij hebben de pezen in mijn enkel er een klap van gekregen. Als ik ren heb ik er geen last van, maar met gewoon lopen wel behoorlijk. Vandaag dus nog maar een dagje overslaan. :(
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_212248970
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2024 13:06 schreef Nanuke het volgende:
Ik heb me maandag verstapt met mijn rondje, volgens mij hebben de pezen in mijn enkel er een klap van gekregen. Als ik ren heb ik er geen last van, maar met gewoon lopen wel behoorlijk. Vandaag dus nog maar een dagje overslaan. :(
Altijd "leuk" als hardlopen minder pijn doet doet dan lopen. Runner's high is one hell of a drug (en warme spieren).
pi_212249222
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2024 12:05 schreef Evangelion het volgende:

[..]
Sta in de wachtrij maar er gebeurt niet veel :(
Behoorlijke clusterfuck maar 1.5 uur later is het gelukt. Geen idee hoeveel 1080 SK is wat ik heb afgerekend dus misschien ben ik nu failliet.

Nu die Brussel-Leuven European Championship nog en 2025 zit alweer half vol :P
pi_212249361
quote:
14s.gif Op donderdag 1 februari 2024 13:32 schreef Evangelion het volgende:

[..]
Behoorlijke clusterfuck maar 1.5 uur later is het gelukt. Geen idee hoeveel 1080 SK is wat ik heb afgerekend dus misschien ben ik nu failliet.

[ afbeelding ]

¤95,42

Lijkt me ontzettend geestdodend om over zo'n brug te lopen, heel veel publiek zal er ook niet staan lijkt me.
En als de wind ongunstig staat, heb je hem de hele wedstrijd tegen. :X

Maar ieder z'n ding natuurlijk. :)
pi_212249435
quote:
10s.gif Op donderdag 1 februari 2024 13:43 schreef chasse_friet het volgende:

[..]
¤95,42

Lijkt me ontzettend geestdodend om over zo'n brug te lopen, heel veel publiek zal er ook niet staan lijkt me.
En als de wind ongunstig staat, heb je hem de hele wedstrijd tegen. :X

Maar ieder z'n ding natuurlijk. :)
En GPS naar de klote in die tunnel. :+
Ik combineer het dan met een vakantie/stedentripje Copenhagen - Malmo, dus vind het wel vet.
  donderdag 1 februari 2024 @ 14:39:42 #295
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_212250167
quote:
14s.gif Op donderdag 1 februari 2024 13:32 schreef Evangelion het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Nice, mooi dat het gelukt is.

Ik was mijn gegevens aan het invoeren toen de server crashte. Kon ik weer achteraan aansluiten, toen kwam ik tot nummer 600 in de rij oid en was het uitverkocht. Allerslechtste online verkoop die ik zelf heb meegemaakt (ongetwijfeld dat het nog slechter is voor een Taylor Swift concert oid).

Zal er niet van wakker liggen, maar ik vind het wel belachelijk dat ik er uitgekicked word op het moment dat ik wil gaan betalen.

40.000 plaatsen in 2 uur verkocht, inclusief een 30-40 minuten onbereikbaarheid. Had ik ook niet verwacht eerlijk gezegd.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  donderdag 1 februari 2024 @ 14:44:39 #296
211963 contactdoos
Altijd onder spanning..
pi_212250266
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2024 13:49 schreef Evangelion het volgende:

[..]
En GPS naar de klote in die tunnel. :+
Ik combineer het dan met een vakantie/stedentripje Copenhagen - Malmo, dus vind het wel vet.
Hier een medeloper! Inschrijving was wel even spannend, website reageerde eerst slecht / niet, maar nadat de website begon af te tellen was ik nog wel een keertje aan de beurt.

Eerste keer een halve marathon, ik heb d'r zin in!
pi_212250944
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2024 14:39 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Nice, mooi dat het gelukt is.

Ik was mijn gegevens aan het invoeren toen de server crashte. Kon ik weer achteraan aansluiten, toen kwam ik tot nummer 600 in de rij oid en was het uitverkocht. Allerslechtste online verkoop die ik zelf heb meegemaakt (ongetwijfeld dat het nog slechter is voor een Taylor Swift concert oid).

Zal er niet van wakker liggen, maar ik vind het wel belachelijk dat ik er uitgekicked word op het moment dat ik wil gaan betalen.

40.000 plaatsen in 2 uur verkocht, inclusief een 30-40 minuten onbereikbaarheid. Had ik ook niet verwacht eerlijk gezegd.
Jammer. Ik was er twee keer uitgegooid in de wachtrij, waarvan 1x toen hij me zogenaamd ging doorsturen.
Mocht ik een been breken of erger en niet kunnen dan laat ik het wel weten. :P

quote:
2s.gif Op donderdag 1 februari 2024 14:44 schreef contactdoos het volgende:

[..]
Hier een medeloper! Inschrijving was wel even spannend, website reageerde eerst slecht / niet, maar nadat de website begon af te tellen was ik nog wel een keertje aan de beurt.

Eerste keer een halve marathon, ik heb d'r zin in!
Nog 500 dagen _O-
  donderdag 1 februari 2024 @ 17:18:58 #298
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_212252496
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2024 15:34 schreef Evangelion het volgende:

[..]
Jammer. Ik was er twee keer uitgegooid in de wachtrij, waarvan 1x toen hij me zogenaamd ging doorsturen.
Mocht ik een been breken of erger en niet kunnen dan laat ik het wel weten. :P
[..]
Nog 500 dagen _O-
Hoop het niet voor je _O- Maar prima! Denk dat ik begin volgend jaar een beetje de plaatselijke marktplaats ga afstruinen, kijken of ik zo nog een plaatsje kan krijgen :) Anders is het pech en niets aan te doen.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_212252990
quote:
99s.gif Op woensdag 31 januari 2024 09:58 schreef mosselmossel het volgende:
Vandaag een leuk loopje op de planning. Helemaal naar de nok van de Sint Janskathedraal in Den Bosch. Dat is normaal niet mogelijk, maar omdat de pannen worden vervangen is voor het eerst in honderd jaar het absolute puntje van de toren te bereiken via steigers. Na vandaag is dat weer onmogelijk. Dus eerst hardlopend naar de Parade, dan met trappen en steigers de toren op en af en dan weer terug naar huis lopen.
Op naar de volgende?

twitter

https://www.olympischstad(...)im-de-marathontoren/
  zaterdag 3 februari 2024 @ 21:18:26 #300
12958 BOKA
Kung Pow!
pi_212283189
Vanochtend werd ik voor het eerst zowaar chagrijnig tijdens het lopen. Ik liep tijdens mn rondje een paar km over het strand, en ik heb echt nog nooit zo’n mul strand gehad.. werkelijk geen enkel stuk was stevig. Ik probeerde nog om te denken dat het goede mentale (en fysieke) training was, maar op het moment zelf had ik er niet veel aan. :P
Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!
pi_212291312
Vol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')