Dit ja, die heeft zowel goedkope troep als stoelen van goede kwaliteit.quote:
Klopt. Zojuist even Jysk bezocht. Beperkt aanbod echter (tenzij je stoelen voor gamers mee neemt).quote:Op woensdag 3 januari 2024 14:00 schreef StateOfMind het volgende:
Meubelboulevard?
Volgens mij verkopen ze bij Jysk ook bureaustoelen en bij Leenbakker volgens mij ook, dus op een meubelboulevard zou je denk ik wel wat winkels moeten kunnen vinden.
Maar dan weet je toch niet hoe die zit??quote:Op woensdag 3 januari 2024 13:51 schreef CoolGuy het volgende:
Geen idee, je hebt van die bedrijven die kantoorspullen verkopen en die hebben ook wel eens een showroom(pje), maar ik heb inderdaad mijn bureaustoel online gekocht een paar jaar geleden.
Zuid-Holland.quote:Op woensdag 3 januari 2024 14:17 schreef valentijn101 het volgende:
In welke regio zoek je iets?
Veel van die groothandels verkopen ook aan particulieren en hebben een kleine showroom. En er zijn een paar grotere bedrijven die goede tweedehands kantoormeubilair verkopen.
Jawel, want een kennis van me hád die stoel, zo'n 'directeursstoel' weet je wel, en ik zocht zo'n stoel, dus heb ik diezelfde stoel online gekocht.quote:Op woensdag 3 januari 2024 15:06 schreef Alpha0 het volgende:
[..]
Maar dan weet je toch niet hoe die zit??
Of de mp3 met werkgeluiden wat harder zetten zodat je het niet meer hoortquote:Op woensdag 3 januari 2024 15:12 schreef junkiesietze het volgende:
[ afbeelding ]
Deze heb ik bij de Makro gekocht, die hebben erg veel kantoor spullen waaronder bureaustoelen.
prima stoeltje, alleen kraakt bij mij, dus zorg dat je alles goed vast zet
Kan bij de makro dus, als je een pas hebtquote:Op woensdag 3 januari 2024 15:31 schreef Alpha0 het volgende:
No way dat ik iets online ga kopen zonder in het echt te kunnen proef zitten.
Hacoquote:Op woensdag 3 januari 2024 13:36 schreef Alpha0 het volgende:
Call me stupid ..... maar waar koop je als consument anno 2024 off-line (wil er immers in kunnen zitten) een bureaustoel?Alleen de Ikea komt in me op. Of ben ik dan toch aangewezen op groothandels op industrieterreinen die eigenlijk bedrijf en kantoor als doelgroep hebben?
Zuid-Holland is de zoek-regio.
Vroegah had je in mijn stad een winkel voor kantoorartikelen voor MKB en consumenten. Als je een bureaustoel of perforator (+1 als je weet wat dat is) nodig had ging je daar heen. Dat is wel erg 1999 ben ik bang want in mijn stad zit die er niet meer.
Ik word oud.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |